וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט דוחה: הרגע שבו האמא גילתה מה בנה מסתיר מאחורי המיטה

7.8.2021 / 23:37

18 מיליון איש כבר ראו את הסרטון של אמא לנער מתבגר שחשפה מה בנה מחביא מאחורי המיטה שלו. והרגע שבו היא גילתה את זה שווה צפייה

אמא נחרדה ממה שמצאה מאחורי המיטה של הבן המתבגר שלה/@amandanighbertrd/

הרבה אנשים יסכימו שתינוקות עושים הכי הרבה בלאגן בבית, אבל אמא אחת סיפקה להם עוד חומר למחשבה לגבי כמה בלאגן יכולים לעשות ילדים מתבגרים. ההבדל הוא שילדים מתבגרים יודעים להסתיר יותר טוב את מה שהם עושים, בדרך כלל.

אמנדה נייברט, מקסינגטון שבקנטקי בארצות הברית היא אמא ודיאטנית שמפרסמת בדרך כלל בטיקטוק שלה עצות לדיאטות בריאות וכושר, אבל והיא הפכה לאחרונה לוויראלית לאחר שחשפה את הזוועה שמצאה חבויה בצד המיטה של בנה המתבגר.

צפו בתיעוד

@amandanighbertrd

When is the last time you cleaned under your teenagers bed?!! ##boys ##teenagers

♬ Oh No - Kreepa

בסרטון שעלה לרשת לאחרונה אפשר לראות שהנער הזיז את המיטה שלו כך שלא תהיה צמודה לקיר - והוא עשה זאת כדי להסתיר כמויות עצומות של שאריות אוכל בין המיטה לקיר כדי שיהיה לו מה ללעוס בלילות כאשר הרעב תוקף אותו. בסרטון שנצפה כבר לא פחות מ-18 מיליון פעמים, אפשר לראות את התגובה של האם כשהיא רואה כמה זבל הסתתר בחדר המסודר לכאורה של הבן שלה.

עוד בוואלה!

לא תאמינו באיזה גיל ילדות מתחילות את גיל ההתבגרות

לכתבה המלאה

"הזזתי את המיטה מהקיר ומצאתי את זה", היא כתבה והסרטון מדבר בעד עצמו. לא רק שהנער הסתיר שם המון חטיפים, הוא גם לא טרח לזרוק אותם לפח אחרי שהוא סיים לאכול כך שהצטבר שם לכלוך עצום - שקיות חטיפים ריקות, עטיפות של ממתקים, צלחות משומשות, עטים שבורים ובקבוקים ריקים.

הגולשים כמובן נדהמו מהסרטון הזה ואחר העוקבים אפילו צחק כשכתב: "אמא שלי הייתה הורגת אותי אם הייתי עושה את זה". מה עשתה האמא בסרטון? הכריחה את הבן שלה לנקות את הכל ולא להשאיר שום שריד ללכלוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully