וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתפה תמונה תמימה והואשמה בהזנחה של התינוקת שלה - מבינים למה?

13.12.2021 / 23:39

בחורה בשם אפריל שיתפה תמונה של חדר השינה שהיא עיצבה לתינוקת בת השנה שלה. אלא שבמקום לקבל מחמאות על העיצוב היא הותקפה ונאלצה להסביר את אחד הפריטים שהיו בחדר ומשכו את מירב תשומת הלב

האמא מלבישה את התינוקת שלה בשלל תחפושות - כשהיא ישנה/מערכת וואלה! news

בעידן שבו הרשתות החברתיות מאפשרות לשתף תמונות עם כל כך הרבה אנשים, תמיד יהיה מי שימצא בהן טעם לפגם. זה בדיוק מה שקרה לאימא אחת ששיתפה בפייסבוק תמונה תמימה לכאורה של חדר התינוקת בת השנה שלה. האימא האוסטרלית העלתה לקבוצת פייסבוק פופולארית תמונה של החדר הוורוד עם קיר שמעוצב כמו עוגת קאפקייק וציפתה למחמאות, אך ספגה במקום זה מתקפה והואשמה אפילו בהזנחה - רק בגלל המיטה שהיתה בחדר הזה, או יותר נכון היעדר המיטה.

חדר הילדים בגללו האימא ספגה ביקורת קשה. Facebook, צילום מסך
החדר שגרם לויכוח הגדול עם ה"מיטה" על הרצפה/צילום מסך, Facebook

בתמונה אפשר לראות מזרן קטן ורוד על הרצפה, במקום עריסה תקנית לתינוקות. הבחורה שעונה לשם אפריל הסבירה שהיא ארגנה את חדר השינה בסגנון מונטסורי, שיטה שנקראה על שמה של הרופאה והמחנכת האיטלקית מריה מונטסורית ושנועדה לאפשר לילדים להביא לידי ביטוי את אופן קיומם הטבעי ובכך שהמזרן מונח על הרצפה זה מאפשר לתינוקת לנוע בחדר ולהשתמש בדימיון בזמן שהיא משחקת.

היא הוסיפה גם שהתינוקת לא ישנה בדרך כלל על המזרן הזה, אלא בכלל ישנה איתה במיטה ומשתמשת בחדר שלה רק לתנומה או למשחקים. אלא שהטיעון המנומק שלה לא ממש שכנע את כל העוקבים ורובם חשבו שמדובר ברעיון גרוע.

מיטת תינוק על הרצפה

רעיון מצויין
רעיון מזעזע
1649 משתתפים

חלק האשימו אותה בהזנחה וחלק סברו שהיא מסכנת את בריאותה של הילדה בכך שהיא שמה מזרן על הרצפה, שם אין מספיק חמצן. אחת העוקבות כתבה לה: "המזרן הזה צריך להיות על בסיס, זה לא בריא לנשום על הרצפה, כי יש שם בקטריות ועובש".

אפריל הייתה המומה מהתגובות השליליות שהפוסט שלה גרר והסבירה שהמזרן הזה נמצא על לוח ולא על הרצפה. "מיטות כאלו שמונחות על הרצפה שכיחות בעולם", היא כתבה, "ורק בגלל שבעולם המערבי זו לא הנורמה, לא אומר שזה שגוי. אם אתם רוצים להתלונן עליי לרשויות על הזנחה, תתייגו אותי ואתן לכם את הפרטים שלי משום שזה ברור שלא מדובר כאן בהזנחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully