וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזים? לא תאמינו איך סקוט דיסיק נראה אחרי שימוש מוגזם באוזמפיק

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 9:05

כוכב הריאליטי בן ה-40 חיפש פיתרון קל לקילוגרמים שהעלה בעקבות פציעה. התוצאה - שימוש בזריקת ההרזיה ומראה כחוש מתמיד שמתחיל להדאיג. האם מדובר בעוד תופעת לוואי או פשוט בהרזיה מוגזמת?

סקוט דיסיק, 5 ביוני 2023. GettyImages
סקוט דיסיק, 5 ביוני 2023/GettyImages

כבר בחודש שעבר החלו גולשים לשים לב לשינוי החיצוני של כוכב הריאליטי, סקוט דיסיק, שמוכר יותר בתור האקס המיתולוגי ואביהם של ארבעה מילידה של קורטני קרדשיאן. זה התחיל מסרטון שהעלה ובו הפנים של הכוכב נראות רזות בצורה קיצונית וגרם לאנשים להתחיל לחשוד שאולי הוא הגזים עם הירידה במשקל.

המראה הכחוש להחריד של סקוט דיסיק והירידה הדרסטית במשקל הם תוצאה של שימוש מוגזם בזריקת ההרזיה הפופולרית אוזמפיק, כך על פי מקורבים, שטוענים שבנות הקרדשיאנס חוששות לבריאותו.

המעריצים חששו שהמראה שלו הוא תוצאה של מחלה לא ידועה או שימוש בסמים, אבל מקורות אמרו ל-DailyMail.com שהוא משתמש באוזמפיק בניסיון נואש להיפטר מה-"dad bod" שלו. יש מצב שהוא הגזים.

"הוא לא חולה ולא עושה סמים הארדקור", אמר מקורב. "קורטני לעולם לא תרשה לסקוט לבלות כל כך הרבה זמן עם הילדים שלהם אם הוא היה במצוקה של התמכרות'.

לדבריו של המקורב "סקוט התחיל לקחת אוזמפיק כי היו לו בעיות רציניות בעלייה במשקל. בשנה שעברה הוא ראה את עצמו כשמן. "הוא עלה הרבה במשקל ולא סבל לצפות בעצמו בצילומי התכנית ששודרו בחודשיים האחרונים. 'הוא היה עושה מאמצים רבים כדי לכסות את זה.'

המקורב טען שהכוכב, כמו רבים בהוליווד, רצה להשתמש בסם הפלא כדרך מהירה להיפטר מהקילוגרמים העודפים שעלה. "סקוט רצה את הדרך הקלה לצאת מהחתונה של אביו", אמרו. 'אבל עכשיו זה ברור שזה הלך רחוק מדי וכמובן שהמשפחה מודאגת לגביו'.

"סקוט חזק ויצליח לעבור את זה - במיוחד עכשיו כשהוא יודע שזה הפך לבעיה ענקית עם התדמית והתהילה שלו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פני אוזמפיק?

אוזמפיק היא תרופה מאושרת על ידי ה-FDA המשמשת לטיפול בסוכרת מסוג 2. היא פועלת על ידי חיקוי הורמון הנקרא פפטיד 1 דמוי גלוקגון (GLP-1), המווסת את רמות הסוכר בדם ומאט את קצב יציאת המזון מהקיבה, ולעתים קרובות יוצר תחושת מלאות.

זריקות הסמגלוטיד - הנמכרות תחת שמות המותג Ozempic ו-Wegovy - עלו מאוד בפופולריות שלהן כאשר אנשים רבים, כולל סלבריטאים הוליוודיים, השתמשו בהם לירידה במשקל. עם זאת, בגלל הפופולריות הגוברת של Ozempic, זה הוביל למחסור עולמי בטיפול בסוכרת מסוג 2 - מה שהותיר את אלה שבאמת זקוקים לה, ללא התרופה.

לא מעט כתבות ומחקרים הזהירו משימוש בזריקה הפופולרית, זאת בעיקר עקב תופעות לוואי שונות ומדאיגות - החל מבחילות ובעיות קיבה וכלה במחשבות אובדניות. אחת הבעיות שאולי דיסיק סובל ממנה היא תופעה הנקראית "פני אוזמפיק" (Ozempic Face) שמתארת בעצם תופעת לוואי של פנים שמוטות וזקנות לאחר ירידה פתאומית במשקל. המראה נובע ככל הנראה מהירידה המהירה במשקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully