וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליונר שהשתמש בדם של בנו כדי לחזור להיות בן 18 יעבור הליך להצערת איבר המין

4.9.2023 / 0:07

לאחר שאיל הטכנולוגיה בן ה-45 בריאן ג'ונסון השיג, לדבריו, "לב של בן 37, עור של בן 28 ויכולת ריאות וכושר של נער בן 18", הוא הודיע שהשלב הבא הוא להחזיר את איבר המין שלו לתפקוד ברמה של בן נוער

חלק משגרת האימון של ג'ונסון/bryanjohnson_

יש פה מישהו שממש מפחד להזדקן. המיליונר בריאן ג'ונסון בן ה-45 יצא למסע מפרך בדרך לעצור את הזמן. הוא משתמש במגוון שיטות מפוקפקות, מוציא מכיסו מיליוני דולרים ולאחרונה גם הודיע שהוא עובר עירויים של דם מהבן שלו כדי לחזור להיות צעיר יותר. איל הטכנולוגיה ופריק האנטי-אייג'ינג שמוציא לפחות שני מיליון דולר בשנה בניסיון להחזיר את הזמן לאחור הודיע שהוא הולך לעבור כעת טיפול להצערת איבר מינו - וגם הבשורה הזאת מתקבלת בהרמת גבה.

בריאן ג'ונסון בן ה-45 הידוע במשטר האנטי-אייג'ינג האובססיבי שלו, חשף בשבוע שעבר כי הוא "החל בטיפול להצערת הפין" במטרה לעצור גם את השעון הביולוגי של איבר המין שלו. ג'ונסון אמר שהוא יקבל "טיפול ממוקד בגלי הלם" שלוש פעמים בשבוע כדי לראות אם הוא מבחין בשיפורים בחיי האהבה שלו. "עלות של שישה טיפולים יגיעו לבערך אלפיים דולר", הבהיר.

"ראיות: מספר מחקרים מבוקרים שאין ביניהם קשר הראו שטיפול בגלי הלם משפר הפרעות זיקפה", כתב ג'ונסון ב-X (טוויטר לשעבר), "אנחנו בודקים אם זה משפר את זמן הזקפה הכולל בלילה, ביצועים מיניים סובייקטיביים, סיפוק מיני וסממני פין המבוססים על הדמיה רפואית", הוסיף.

בפוסט אחר, ימים ספורים קודם לכן, ג'ונסון פירט את "מדידות הבסיס" ואת ה"מטרות" של תכנית הצערת הפין שלו, כולל היעד הסופי שלו - להשיג 3 שעות ו-30 דקות של זקפה לילית.

כמו מרכיבים רבים בשגרת האנטי-אייג'ינג שלו, תוכנית התחדשות הפין גררה ספקנות מצד מומחים וסתם גולשים ברחבי הרשת.

ג'ונסון, אב לשלושה שעשה הון ממכירת חברת עיבוד התשלומים שלו Braintree Payment Solutions ל-eBay תמורת 800 מיליון דולר במזומן, השיג תהילה ויראלית בעקבות שלל נסיונותיו להחזיר את איבריו ותפקודי גופו לימים שהיה בן 18.

מפתח התוכנה סיפר לאחרונה שהוא רווק והודה שאורח החיים הקיצוני שלו הוא גורם קצת מסבך כשזה מגיע לרומנטיקה. "במקרים שבהן ניסיתי לצאת לדייט, הדבר הראשון שאני עושה זה לתת להן רשימה של 10 דברים, כגון 'הנה כל הדברים שאת הולכת לשנוא בי - וכל הדברים שהולכים להפוך אותי לפרטנר בלתי אפשרי עבורך'. זה עניין גדול", אמר ג'ונסון לפודקסט Dairy of a CEO.

איל הטכנולוגיה גם עורר מיני סערה לאחר שחשף כי גייס זמנית את בנו בן ה-17, טלמאג', להיות "ילד הדם" האישי שלו לטיפולי פלזמה. הוא האמין שעירויי דם מבנו הצעיר יעזרו לו להרגיש צעיר יותר. הוא הפסיק כי "לא זוהו הטבות" מהתהליך.

משטר הבריאות המוזר של ג'ונסון פורסם לראשונה בדיווח של Bloomberg בינואר האחרון. בזמנו, ג'ונסון אמר ש"פרויקט בלופרינט" - שנעשה בסיועם של 30 רופאים - העניק לו לב של בן 37, עור של בן 28 ואת יכולת הריאות והכושר של נער בן 18.

בחודש שעבר ג'ונסון עודד את הציבור להצטרף אליו למסע האנטי-אייג'ינג שלו על ידי שיתוף טבלת נתונים שהציגה את נתוני הבריאות האישיים שלו לאחר שנתיים במשטר שלו. הוא אמר: "תארו לעצמכם שיהיה לנו תאווה לשיפור אנושי כמו שיש לנו תאווה להתקדמות טכנולוגית. הצטרפו למהפכה. אל תמותו".


עוד בנושא:
שילם מיליונים כדי לחזור להיות בן 18: "גומר לאכול בבוקר"

המיליונר שרוצה חיי נצח משתמש בדם של בנו בן ה-17

ככה הוא נראה לפני שהתחיל בתהליך

בריאן ג'ונסון בצעירותו. Facebook, צילום מסך
בריאן ג'ונסון בצעירותו/צילום מסך, Facebook

ג'ונסון טען שיש לו יותר מ-100 "סמנים בריאותיים הנמוכים מהגיל הכרונולוגי" שלו וכי "האט את קצב ההזדקנות בשווה ערך ל-31 שנים"..

כפי שדיווח ה-Post בפברואר, חברתו לשעבר של ג'ונסון, טארין סאות'רן, הגישה נגדו תביעה בה האשימה אותו בהפסקת מערכת היחסים שלהם כאשר נודע לו שהיא מטופלת בסרטן השד, בין יתר האשמות. ג'ונסון ירה חזרה והאשים את סאות'רן בניסיון לסחוט אותו על ידי "איום להעלות טענות חריגות וגסות כלפיו בפורומים ציבוריים, אלא אם כן ישלם לה סכומים מוגזמים".

על שגרת יומו הפסיכית של טייקון הטכנולוגיה המיליונר בריאן ג'ונסון בן ה-45 סיפרנו לכם מוקדם יותר השנה, כשלאחרונה שיתף שהוא אוכל את ארוחת הערב שלו כבר בשעה 11:00 בבוקר. הוא מתעורר מדי יום ב-5 בבוקר, לוקח מעל 20 תוספי מזון, מתאמן במשך שעה, שותה מיץ ירוק עם קריאטין ופפטידים של קולגן - ומעביר חוט דנטלי ומצחצח את שיניו בשמן עץ התה וג'ל נוגד חמצון. התזונה הטבעונית שלו כוללת 1,977 קלוריות ביום (מה שמבטיח שרמות השומן בגופו נשארות בין 5 ל-6 אחוזים) והוא מקפיד על פעילות גופנית יומית הנמשכת שעה, פעילות גופנית בעצימות גבוהה 3 פעמים בשבוע - ושינה מוקדמת, כל ערב באותה השעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully