וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליונר שרוצה חיי נצח משתמש בדם של בנו בן ה-17

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 8:54

המיליונר בריאן ג'ונסון בן ה-45 יצא למסע לעצור את הזמן. לשם כך הוא משתמש בשיטות שונות, מוציא מיליונים, וכן, עכשיו גם עובר עירויים עם הדם של הבן שלו. עד מתי הוא ימשיך?

פריק האנטי-אייג'ינג שמוציא 2 מיליון דולר בשנה במסע להחזיר את הזמן לאחור, גרר את בנו המתבגר להיות "נער הדם" האישי שלו. כן, קראתם נכון. בריאן ג'ונסון, עליו כתבנו פה לא מזמן, הוא מפתח תוכנה בן 45 שרוצה לשמור על איבריו הפנימיים, כולל הפין והרקטום שלו, מתפקדים כצעירים. אז מה אז מה זה בשבילו לקחת את בנו בן ה-17, טלמאג', לספק לו עירויי דם?

אתר בלומברג מדווח כי בחודש שעבר במרפאה ליד דאלאס, ג'ונסון, אביו בן ה-70, ריצ'רד וטלמאג' התייצבו לטיפול החלפת דם של שלושה דורות. ג'ונסון בדרך כלל מקבל פלזמה מתורם אנונימי, אך הפעם סיפק טלמאג' ליטר מהדם שלו, שהומר לקבוצות של חלקים - אצווה של פלזמה נוזלית ועוד אחת של כדוריות דם אדומות ולבנות וטסיות דם. לאחר ניקוז הדם שלו, הפלזמה של טלמאג' מוזנת לוורידים של ג'ונסון, לפי אתר בלומברג. אגב, הסבא, ריצ'רד, זוכה לאותו יחס כמו בנו.

ג'ונסון אמר לבלומברג שיש לו צוות של 30 רופאים ומומחי בריאות המפקחים על המשטר שלו, שכולל נסיעות למרפאה באזור דאלאס לצורך החלפת פלזמה. על פי הדיווחים, הוא בדק תורמים אנונימיים כ"נערי דם" כדי להבטיח שהוא מקבל דם מאדם עם מדד מסת גוף אידיאלי שחי אורח חיים בריא ונקי ממחלות.

במחקרים שערכו על תרומות פלזמה למכרסמים, נראה כי המבוגרים יותר הראו שיפורים בתפקוד הקוגניטיבי, בחילוף החומרים ובמבנה העצמות שלהם, בעוד שהנבדקים הצעירים הראו כי לתרומת דם תכופה יכולה להיות השפעות חיוביות. עם זאת, יש מעט נתונים קליניים של ניסויים על בני אדם, מה שמשאיר חוקרים רבים סקפטיים לגבי בטכניקות להחלפת פלזמה כבלתי חד משמעיות.

"לא למדנו מספיק כדי להציע שזהו טיפול אנושי בר-קיימא לשום דבר", אמר לבלומברג צ'רלס ברנר, ביוכימאי במרכז הרפואי הלאומי סיטי אוף הופ בלוס אנג'לס. "בעיני, זה גס, נטול ראיות ומסוכן יחסית."

פלזמות דם ניתנות באופן מסורתי לחולים שחווים טראומה, כוויות, הלם, מחלת כבד חמורה ומחסור בקרישת דם, בין היתר, על פי הצלב האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שגרה קפדנית שמתחילה ב-5 בוקר

ג'ונסון, שעשה את הונו על ידי מכירת חברת עיבוד התשלומים שלו Braintree Payment Solutions ל-EBay תמורת 800 מיליון דולר במזומן בשנות ה-30 המוקדמות לחייו, זכה למוניטין מוקדם יותר השנה בגלל המאבק שלו נגד הזמן. הוא עוקב אחר שגרה קפדנית במיוחד שמתחילה כל בוקר ב-5 בבוקר עם עשרות תוספי מזון.

לאחר מכן הוא מתאמן במשך שעה אחת, אוכל תזונה טבעונית דלת קלוריות ואפילו מצחצח שיניים בצורה מחושבת, עם שמן עץ התה וג'ל נוגד חמצון. ואז בזמן השינה, ג'ונסון מחובר למכונה שסופרת כמה זקפות יש לו במהלך הלילה. לפני השינה, ג'ונסון מרכיב משקפיים חוסמי אור כחול למשך שעתיים.

המטרה של ג'ונסון: שכל האיברים העיקריים שלו - כולל המוח, הכבד, הכליות, השיניים, העור, השיער, הפין והרקטום שלו - יתפקדו כפי שהיו בשנות העשרה המאוחרות שלו. לטענתו, הטיפולים היקרים הללו כבר קירבו אותו אל מעיין הנעורים. השאלה היא מה המחיר. לאו דווקא הכספי.

  • עוד באותו נושא:
  • דם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully