וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור המדהים של איש עסקים בן ה-44 שמשלם מיליונים כדי להפוך לבן 18

29.1.2023 / 9:04

כבר כמה שנים מנסה המיליונר להפוך את גופו לצעיר יותר באמצעות פריקט מיוחד אותו מובילים רופאים שונים. אז חוץ מדיאטה ופעילות גופנית מה עוד נמצא בתוכניות שלו והאם זה עובד?

חלק משגרת האימון של ג'ונסון/bryanjohnson_

"הוא רוצה לקבל את המוח, הלב, הריאות, הכבד, הכליות, הגידים, השיניים, העור, השיער, שלפוחית ​​השתן, הפין והרקטום של צעיר בן 18" - זו רק שורה אחת מתוך מאמר שכתבה אשלי ואנס עבור אתר בלומברג ביזנסוויק שעוסקת בבריאן ג'ונסון, יזם תוכנה בן 45 ששווה מאות מיליוני דולרים ומשתמש בחלק מההון הזה כדי להחזיר את השעון אחורה. עד כה הוא הוציא יותר מ-2 מיליון דולר בניסיון ל"הצעיר" את עצמו.

Project Blueprint, כך מכונה הפרויקט שלו, נעשה בסיועם של 30 רופאים שמנסים את הטיפולים החדשים והמסקרנים ביותר בג'ונסון ועוקבים באובססיביות אחר התוצאות באמצעות כל הכלים העמדים לרשותם, החל מ-MRI של כל הגוף ועד להוצאת דם. כל זאת נעשה במקביל לדיאטה קפדנית טבעונית של 1,977 קלוריות, משטר של פעילות גופנית יומי הנמשך שעה, פעילות גופנית בעצימות גבוהה 3 פעמים בשבוע - ושינה מוקדמת, כל ערב באותה השעה. ואם זה לא מספיק יש עוד.

ג'ונסון מתעורר מדי יום ב-5 בבוקר, לוקח מעל 20 תוספי מזון, מתאמן במשך שעה, שותה מיץ ירוק עם קריאטין ופפטידים של קולגן, מעביר חוט דנטלי ומצחצח את שיניו בשמן עץ התה וג'ל נוגד חמצון. לפני השינה, ג'ונסון מרכיב משקפיים שחוסמים אור כחול למשך שעתיים. רגע. יש עוד.

בזמן השינה, ג'ונסון מחובר למכונה שסופרת את מספר הזקפות שלו ללילה. הוא גם לוקח מדידות יומיות של משקלו, אינדקס מסת הגוף, שומן גוף, רמות גלוקוז בדם ושונות בקצב הלב. "אני מטפל בספורטאים וסלבריטאים הוליוודיים - ואף אחד לא חדור מטרה כמו בריאן", אמר ל-Bloomberg News ג'ף טול, רופא פנימי שהוא חלק מצוות האנטיאייג'ינג של ג'ונסון.

אם אתם חושבים שהוא משוגע, "זה צפוי וזה בסדר", אומר המיליונר שעשה את הונו בשנות ה-30 לחייו כשמכר את החברה שלו, Braintree Payment Solutions, ל-EBay תמורת 800 מיליון דולר. החלק המטורף הוא שזה עובד. בערך.

"גופו של ג'ונסון, כפי שהם מודדים אותו, נעשה צעיר יותר מבחינה רפואית", כותבת ואנס, שמצטטת את הגיל הביולוגי של הלב שלו (37), העור (28), קיבולת הריאות (18) ודלקת החניכיים (17). בין הדרכים שהוא הגיע לשם: על ידי הפניית פולסים אלקטרומגנטיים לרצפת האגן שלו כדי להגביר את טונוס השרירים במקומות קשים לגישה, עם פילינג חומצה שבועי כדי לנטרל נזקי שמש, ובאמצעות טיפול קולי כדי לשפר את שמיעתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"המאמץ החדש שלי, Project Blueprint, נועד למדוד את כל 70+ האיברים של הגוף שלי ולאחר מכן להפוך בצורה מקסימלית את הגיל הביולוגי של כל אחד מהם", הוא כותב באתר שלו, "מדדנו למעלה מ-15 איברים וצברתי 507 נקודות היפוך גיל. הגיל הכרונולוגי שלי הוא 44, הגיל הביולוגי הנמדד הוא 36".

ולמרות ההתלהבות, כדאי גם לצנן אותה. אמנם זה טוב שהוא מקבל קצת תשואה על 2 מיליון הדולר שלו, אבל בינתיים אין שום דבר יוצא דופן שקורה. מחקרים רבים מאוד כבר מצאו קשר בין דיאטה, פעילות גופנית והזדקנות, ולכן אין זה מפתיע שחיים בריאים הפכו את ג'ונסון לחטוב יותר, ושווה ערך לגבר צעיר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully