וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו בת כמה היא - ומה סוד טיפוח הפנים שלה

9.7.2023 / 0:02

משתמשת טיקטוק בת 42 שנראית בת 21 חושפת מהו תכשיר הפלאים בו היא משתמשת לעור הפנים שלה - וזה בין הדברים המוזרים ששמענו עליהם, אבל מסתבר שיש לו אפילו הסבר מדעי

ארבע דרכים להשתמש במי אורז בשגרת הטיפוח/@tamsskyn

כשזה מגיע לטיפוח עור הפנים, לכל אחד ואחת יש את שגרת הטיפוח היומית שלהם - תלוי בעור. בין אם השגרה שלכם ארוכה וכוללת מריחת קרמים ומוצרי טיפוח שונים ובין אם שטיפת הפנים במים מספיקה לכם, אין מוצר אחד שיעשה פלאים לעור שלכם, או שמא יש?

אישה אחת פנתה לטיקטוק כדי לחלוק את הטיפ הפשוט והזול שלה לטיפוח העור. היא סיפרה שהיא בת 42 ושכולם בטוחים שהיא מחצית מגילה. היא הוסיפה שהיא לא משתמשת בפילטרים בסרטונים שלה על אף שהעור שלה נראה זוהר ואין לה "שגרת טיפוח עור בת עשרה שלבים". בסרטון קצר, טאמס (@tamsskyn) הציגה למצלמה את עורה הטבעי וחשפה את מוצר טיפוח הפנים שהיא מכינה בבית - מי אורז.

מעל הסרטון היא כתבה: "ככה אני נראית כשאני מספרת לאנשים שאני בת 42 ומעולם לא הייתה לי שגרת טיפוח של 10 שלבים. תמיד הקפדתי על שגרת טיפוח פשוטה אך עקבית והוספתי מי אורז כדי ליישר את העור שלי וזה נראה לעין. אין פילטר, זה העור שלי". טאמס הציגה עור נקי, חלק, שנראה ללא רבב, נטול נקבוביות וכתמים הנראים לעין - והמראה המהמם שלה גרם לרבים לתהות כיצד מכינים את מי האורז.

@tamsskyn Just want to share my simple skincare tips so its easy for you! Glass skin, all natural no filter #skincaretips #skincareadvice #koreanskincare #ricewater #naturalbeauty #fyp #reverseaging #nofilter ♬ original sound - Lauren Wolfe

טאמס צילמה סרטון נוסף כדי להסביר איך היא מכינה את התכשיר. היא כתבה על הסרטון: "איך להכין מי אורז - כל השאלות שלכם ייענו". היא הסבירה שאתם זקוקים לאורז לבן - ושזה לא חייב להיות מותג ספציפי. "אתם צריכים לשטוף את האורז במים פעמיים - ושליש מהמים אתם שומרים", שיתפה טאמס בעודה אוחזת בקערת האורז: "המטרה היא להוציא את הלכלוך והכימיקלים מהאורז".

היא הראתה שהמים צריכים להיות בצבע "מעט מלוכלך" לאחר השטיפה - ויש לשפוך אותם לכלי ולהכניס למקרר עד לשבועיים. היא אמרה שמבלי קירור, "התכשיר" יכול להחזיק יומיים או שלושה.

עוד טיפים:
רופא שיניים מזהיר: "מיליונים משתמשים במברשת השיניים החשמלית שלהם לא נכון - וזה מסוכן"

אתם כנראה לא שוטפים את כפות הרגליים שלכם כמו שצריך - וזה הנזק שאתם גורמים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כך תכינו את מי האורז:

@tamsskyn How to make my korean rice water for skin & questions answered @TAMS @TAMS @TAMS #skincaretips #koreanskincare #ricewater #naturalskincare #affordableskincare #skincare ♬ original sound - TAMS

טאמס ציינה שאנשים שאלו אותה מה היא עושה אחר כך עם האורז והיא אמרה: "שמתי אותו בסיר האורז שלי ואני מבשלת אותו ואוכלת - ברור. שום דבר לא הולך לזבל". היא שיתפה את התשובה שכולם חיפשו לדעת - איך להשתמש בזה: "אתם יכולים להשתמש בזה ואז להמשיך בשגרת הטיפוח שלכם ולשים קרם הגנה אם אתם באמצע היום. השתמשו בזה פעם ביום, פעמיים ביום אם אתם רוצים, ואם אתם חווים גירוי - אולי תשתמשו בזה פחות או שזה לא ממש מתאים לעור שלכם". היא ציינה ש"העור של כולם שונה, אז פשוט תתחילו בקצב איטי".

בתגובות אנשים שיבחו את הרעיון, כשאחת כתבה: "זה השבוע השני שאני עושה את טיפ מי האורז ואני אוהבת את התוצאות עד כה". "זה השאיר את העור שלי כל כך רך", שיבחה אחרת. טאמס גם ציינה שעליכם לתת לעור הפנים שלכם "להתייבש באוויר" לאחר ששמים עליו את מי האורז.

אין ולמה זה עובד?

היא כמובן לא המציאה את השיטה והיא ידועה בעולם טיפוח העור הקוריאני. כיום, מי אורז הם שם נרדף ל-K-beauty ומומחים לרפואת עור ממליצים עליהם בשל שלל היתרונות שלהם.

מי האורז עשירים בנוגדי חמצון והם מרכיב מצוין להבהרת העור. זה לא רק מבהיר אלא גם מדהה כתמים כהים ופיגמנטציה בעזרת שימוש קבוע. נשים קוריאניות מאז ומעולם משתמשות במי אורז להלבנת העור ולהבהרתו.

במגזין mamaearth כתבו שאחת הסיבות בגללן תמיד קשה לדעת את הגיל האמיתי של נשים קוריאניות היא מי האורז. למי אורז יש תכונות 'מסובבות זמן' המטשטשות סימני הזדקנות מוקדמים כמו קוי הבעה וקמטוטים ואפילו מעכבות את הופעתם בכמות משמעותית של שנים.

מי האורז ידועים גם כמרגיעי אקנה ודלקות עור - האקנה מלווה בדרך כלל באדמומיות, דלקות בעור ופריחה ובכולם אפשר לטפל עם מי אורז. בהיותם עשירים בעמילן, מי אורז הם אסטרינגנט (חומר שגורם לרקמה להתייבש ולהתכווץ על-ידי הפחתת יכולתה לספוג מים) טבעי חזק המנקה את הנקבוביות, מאזן את ייצור הסֶבּוּם (חלב שומני המופרש מבלוטות החלב בעור), מסלק חיידקים הגורמים לאקנה ומפחית באופן דרסטי את תדירות הופעת האקנה.

אם העור שלכם מתמלא בכתמי שמש או סימני אקנה, אז מי אורז יפעלו כמו קסם, טוענים במגזין. הם עשירים בויטמין B ו-E, מזינים את העור בחומרים חיוניים ומקדמים גוון עור בריא ואחיד יותר.

אחד מהדברים שתתחילו לשים לב אליו כבר בשבועיים הראשונים של השימוש במי אורז הוא שהנקבוביות ייראו קטנות יותר באופן ניכר. יכולות הניקוי העמוק של מי האורז יכולות "לטאטא" את הלכלוך והזיהומים הכלואים בנקבוביות ולגרום להן להיראות קטנות במידה ניכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully