וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוגלים לנחש בת כמה היא? האמא הכי חטובה בסין מגלה את הסוד שלה

22.2.2018 / 9:57

אנשים רבים בטוחים שליו ילין בת ה-50 היא בכלל זוגתו של בנה בן ה-23, וקשה להאשים אותם. לדבריה, היא מרגישה כאילו היא בת 15, והיא טוענת שהכול בזכות אימוני הכושר שלה בקור מקפיא

@Liu Yelin

תמונות אינסטגרם של האישה שכתה בתקשורת המקומית לכינוי "האמא הכי חטובה בסין" הפכו לאחרונה ויראליות לאחר שאנשים נדהמו לגלות שהיא בת 50. עם עור חלק ללא רבב ומבנה גוף רזה להפליא שגורם לאנשים לחשוב שהיא זוגתו של בנה בן ה-23, ליו ילין בהחלט נראית בערך חצי מהגיל שלה, ולא תופתעו לגלות שלדבריה הגזרה הזו לא מגיעה ללא מחיר.

עוד בנושא:
גיל הוא רק מספר: לא תאמינו בת כמה האישה הזו
סוד הנעורים נחשף: לא תאמינו בת כמה האישה הזו - ואיך היא מצליחה להיראות ככה
בת כמה המתמודדת בביקיני הזו בתחרות היופי? לא תצליחו לנחש

האם, המתגוררת במחוז הנאן במרכז סין, סיפרה כי היא עורכת אימון כושר בכל יום במשך שעתיים. היא הפכה לכוכבת בזכות תמונות שלה רצה למרחקים, שוחה ואפילו מתאגרפת. לדבריה, חשוב לשלב סוגים שונים של פעילות גופנית, כדי לשפר את מערכת הנשימה וגם להתחזק. אם כל זה לא מספיר מרשים אז לטענתה היא לא התאמנה בכלל עד שהייתה בת 30.

מעבר לזה, מסתבר שאימון כושר בקור מקפיא גם עשוי לעזור אם אתם רוצים להיראות צעירים, שכן על פי ילין - האימונים הללו עוזרים לה יותר מהכל. לאחרונה, היא שיתפה תמונות וסרטונים בהם ניתן לראות אותה עושה יוגה בקור של מינוס 40 מעלות, באחת הערים הקרות בסין. היא סיפרה שהוזמנה על ידי תוכנית טלוויזיה להתאמן בארבין, "עיר הקרח", ושלא התקשתה לעמוד באתגר.

"לא פחדתי בכלל", אמרה, "למעשה, הרגשתי נהדר. זה היה מרענן להתאמן בכזה קור". לדבריה, כל עוד היא שומרת על ראשה ועל כפות רגליה חמות כשהיא בחוץ, האימון לא נוראי כמו שהוא נשמע. "אם אתם שוחים בחוץ במהלך החורף ופתאום מרגישים שאתם רועדים אחרי ששחיתם כמה בריכות, אתם חייבים לצאת ולהחמם", היא מייעצת, "זה נכון שלא קל להתפשט בקור ולהיכנס למים, אבל כשזה נגמר ההרגשה נפלאה וחשוב מכך - זה מאוד בריא".

לילין למעלה מ-150 אלף עוקבים בוויבו (רשת חברתית בסין), והיא נוהגת להעלות תמונות שלה בבגד ים. לטענתה, היא מרגישה שהיא עדיין בת 15. "בגד הים שלי הוא כמו שריון", אמרה, "איתו, אני מרגישה מלאת ביטחון, בריאה וצעירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully