וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הנעורים נחשף: לא תאמינו בת כמה האישה הזו - ואיך היא מצליחה להיראות ככה

10.1.2016 / 9:37

אישה מצפון קרוליינה טוענת שגילתה את סוד הנעורים - וזה לא כולל שום ניתוחי בוטוקס או דיאטת כסאח. אתם לא תאמינו לנו כשנגיד לכם בת כמה היא באמת

cttchickentuna

בואו לא נמתח אתכם יותר מדי - האישה שבתמונות היא לורה גורדון, תושבת צפון קרוליינה, סוכנת נדל"ן במקצועה, נשואה באושר זה 12 שנה והכי חשוב: היא בת 48. אתם קוראים נכון. לא 28, הגיל שבאמת מתאים לנתונים הגופניים המחמיאים שלה, אלא 48. אוטוטו חוגגת יובל. איך היא עושה את זה אתם שואלים? שום פתרון קסם, דיאטת הרעבה או ניתוחים פלסטיים. התשובה היא (כמה מפתיע) - אימונים קבועים, תזונה נכונה ולסיכום - קלישאתי ככל שיהיה - אורח חיים בריא. מוכר לנו מאיפשהו.

אז הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת על גברת גורדון מעוררת הקנאה. ללורה יש לא פחות מ-451 אלף עוקבים באינסטגרם - שם היא מעלה באופן קבוע תמונות של גופה המפוסל להפליא וישבנה המוצק כסלע. היא בנתה לעצמה חדר כושר בבית ושם היא מבלה כל יום, כל שבוע - ללא הפסקה. בעצם, היא לקחה פעם חופשה קצרה של שבוע אבל זה הספיק לה לכל החיים. 3 פעמים בשבוע היא עושה אימון משקולות של שעה - פעם בהתמקדות על פלג גוף עליון, פעם בהתמקדות על פלג גוף תחתון ובפעם השלישית היא משלבת. בנוסף, היא עושה חמישה אימוני אירובי בשבוע - עבורם היא נעזרת בצפייה ב-DVD של אימוני כושר ביתיים.

על אף שלורה מתאמנת באופן אינטנסיבי כבר מגיל 23 - באופן מפתיע, היא מודה שהיא ממש לא אוהבת להתאמן, ומתייחסת לספורט כעבודה. "אני לא אוהבת להתאמן. זו העבודה השניה שלי והקשה ביותר מבין השתיים. השכר שלי בעבודה הזאת מתבטא במראה שלי".

חבריה טוענים שהמראה הנדיר שלה הוא הודות לגנים - ושהיא יכולה לאכול מה שהיא רוצה בלי לחשוש שתשמין, אבל היא ממש לא אוהבת לשמוע את זה, "חברים שלי תמיד אומרים לי שיש לי מזל שאני כזאת רזה ויכולה לאכול כל מה שבא לי", היא מספרת ל"דיילי מייל", "אני מסבירה להם שהסיבה שאני נשארת כזאת רזה היא בגלל שאני שומרת על תזונה נכונה. אל תגידו לי שיש לי מזל. אתם בכלל לא מבינים כמה אני מקריבה בכל יום כדי להיראות ככה". וכן, היא לא מוותרת רק על שעות של רביצה מול הטלוויזיה - אלא גם על ג'אנק פוד. היא לא אוכלת ג'אנק פוד בכלל, מסרבת אפילו לטעום. היא מקפידה על תזונה קבועה של מאכלים בריאים ולא מעובדים ומתעקשת שהיא לא מרעיבה את עצמה, "הנוסחה היא לאכול נכון".

עוד באותו נושא

הברבי שטוענת שהכל אצלה טבעי: "אנשים אומרים שאני מגעילה אותם"

לכתבה המלאה

בעלה של לורה, בן ה-39, מודאג לעיתים מהקריירה שבנתה לעצמה באינסטגרם, אולם היא מסבירה שלא הייתה לה שום ברירה אלא לפתוח פרופיל שיאגד את כל תמונותיה, שבדרך לא ברורה מצאו עצמם ברשת מקדמים תוספי תזונה לדיאטה, "ראיתי שהתמונות שלי מסתובבות בכל הרשת בלי אזכור לשמי או לגילי. אלפי אנשים השתמשו בתמונות שלי ללא רשות וניסו בעזרתם למכור כל מיני תכשירים לא בריאותיים. לכן פתחתי עמוד אינסטגרם משלי, שם תמצאו את כל התמונות והסרטונים שלי. חשוב לזכור ששטויות כמו תה להרזיה לא באמת מרזות. עבודה קשה ואכילה נכונה - כן".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully