וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: גברים מגזימים "בהרבה" בגודל איבר המין שלהם

19.4.2023 / 0:09

אם חשבתם שגברים מפרגנים לעצמם בסנטימטר אחד או שניים כשזה מגיע לתיאור אורך איבר המין שלהם - טעיתם. מחקר מצא שהם מפרגנים לעצמם הרבה (אבל הרבה) יותר. כך תדעו באמת כמה ס"מ באמת יש לו בתחתונים

האורך הממוצע של איבר המין עשוי להיות קצר ממה שאתה חושב/Anthony Youn, MD

נשים ודאי יופתעו, גברים פחות: מחקר מצא שגברים נוטים להגזים בגודל איבר המין שלהם - ולא רק לפרגן לעצמם בקטנה. חוקרים מדנמרק גילו שהזכר הממוצע מגזים בנוגע לאורך איבר המין שלו ומוסיף לו כחמישית מאורכו האמיתי. כלומר, אם הוא מספר לך שאיבר המין שלו מגיע לאורך של 18 ס"מ, אורכו האמיתי הוא כנראה 15 ס"מ. עכשיו לכו תשאלו אותם.

כמו כן, המחקר מצא גם שהזכר הממוצע מוסיף כמה סנטימטרים לגובהו - ומוריד כמה קילוגרמים ממשקלו. בקיצור, כולם שקרנים.

החוקרים יצאו לבדוק האם הגבר הממוצע "יעריך יתר על המידה סמנים גופניים מסוימים הקשורים לגבריותיון ובאיזו מידה יעשה זאת", כך נכתב במחקר חדש שפורסם לאחרונה בכתב העת "Frontiers in Psychology".

המדענים הדנים ביקשו מ-200 גברים, בגילאי 18 עד 35, לדווח בעצמם על תכונות פיזיות הקשורות באופן קלאסי לתכונות "גבריות", כמו גובה, משקל וגודל הפין שלהם, בין גורמים נוספים. לאחר מכן הם החלו במדידות. סתם, לא באמת. הם לקחו את הנתונים שנאספו והצליבו אותם עם הממוצעים הארציים בכל קטגוריה.

החוקרים מצאו כי המשתתפים בממוצע טענו שהם מחזיקים מעל 18 סנטימטרים בתחתונים - נתון שהינו גדול ב-21.1% מאורך הפין הדני הממוצע שעומד על 14.8 סנטימטרים (לצורכי השוואה: האורך הממוצע בישראל הוא 13.5 ס"מ).

גבר מציג את איבר מינו לבחורה במיטה. ShutterStock
אז מה באמת הגודל שלו?/ShutterStock

מה גודל איבר המין שלך?

פחות מ-10 ס"מ
11-12 ס"מ
13-14 ס"מ
15-16 ס"מ
17-18 ס"מ
19-20 ס"מ
מעל 20 ס"מ
לא מדדתי
אני אישה שרוצה לדעת
5389 משתתפים

אז למה משקרים?

יתר על כן, התוצאות הללו לא כללו בכלל משתתפים ששיקרו לגמרי לגבי ממדי איבר המין שלהם, כולל כמה שהתעקשו שהאיבר שלהם מגיע ל-33 ס"מ בעוד זקוף - שזה בגודל השיא העולמי שבו מחזיק השחקן הניו יורקי ג'ונה פלקון. בנוסף, אחד המשתתפים אפילו טען שהאיבר שלו גדול פי 50 מאיבר מינו של פיל בוגר, שמתהדר בפאלוס הגדול ביותר מכל חייה יבשתית. עם זאת, היהלום שבכתר היה גבר שטען שהאיבר שלו מגיע לאורך של... 804 מטרים.

באופן מסקרן, החוקררים טוענים שנראה שהכסף היה אחת מהסיבות לשקרים. המשיבים קיבלו תשלום של 5 דולר או 22 דולר עבור השתתפותם. חוקרים גילו שאלו שקיבלו יותר כסף פחות זייפו במספרים - והביאו משמעות חדשה למונח "פיצוי כספי".

עוד באותו נושא

באיזו מדינה נמצאים השקרנים הכי גדולים כשזה מגיע לגודל איבר המין?

לכתבה המלאה

המחקר גם גילה שגברים בממוצע מוסיפים כמה סנטימטרים לגובהם ומפחיתים כמה קילוגרמים ממשקלם. החוקרים הסיקו בסופו של דבר שלגברים יש את הנטייה להעצים דברים, בין השאר "מכיוון שגברים, ובמידה מסוימת גם נשים, משווים בין גדול יותר לטוב יותר, כשמדובר בסימנים זכריים של גבריות", הם כתבו במחקר.

אישה מודדת את גודל איבר המין של גבר. sakkmesterke, ShutterStock
אז איך יודעים מה הגודל?/ShutterStock, sakkmesterke

חשוב לציין ש"גדול יותר" לא בהכרח נחשב טוב יותר כשזה מגיע להצלחה בתחום המיני: סקר שנערך ב-2022 בקרב נשים מצא ש-20 סנטימטרים הוא הגודל האופטימלי שמביא אישה לאורגזמה, בעוד שהיכולות להביא לאורזמה נשית יורדות באופן דרמטי בגדלים העולים על 22.8 סנטימטרים. איבר מין באורך 10 ס"מ, לדוגמא, יעשה עבודה זהה לאיבר מין באורך 28 ס"מ במצב זקפה - עם שיעור הצלחה שעומד על 30 אחוזים מהמקרים. המחקר ההוא מצא גם שאיבר מין קטן במיוחד (כ-7.5 ס"מ בזקפה) מסייע להגעה לאורגזמה ברבע מהנשים בלבד, כשרבות הודו שההיקף הוא זה שמכריע.

לגבי השקרים הנוגעים לגובה, החוקרים הגיעו למסקנה שגברים טווים סיפורי גבהים מכיוון שאנשים נתפסים בצורה חיובית יותר בשל "יתרון הגובה" שלהם. מחקרים אחרונים מצאו כי אנשים גבוהים משני המינים מקבלים שכר גבוה יותר בממוצע מאשר עמיתיהם הנמוכים יותר. החוקרים ייחסו זאת לעובדה שלאנשים גבוהים יש ביטחון רב יותר משנים של "להסתכל מלמעלה על אחרים", תרתי משמע - והם גם נתפסים כסמכותיים יותר ובעלי יכולת הנהגה.

החוקרים סיכמו כי זה אכן לא מפתיע שהמשתתפים יגזימו ב"סממני גבריות" מסוימים. עם זאת, הם טוענים שהמחקר שלהם משמעותי מכיוון שהוא מראה את "גודל ההגזמה הזאת".

מחקר שפורסם לאחרונה מצא כי לרוב הגברים עם פין קטן מהממוצע במצב רפוי יש למעשה גודל דומה לאלו עם פין גדול מהממוצע - כשהשניים נבחנים במצב זקפה. החוקרים טוענים שהמחקר הזה חשוב לאורולוגים לצורכי ביצוע הליכים רפואיים בפין, אך סביר להניח שיש לו גם השפעה פסיכולוגית חזקה יותר מרפואית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully