וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מנתחת פלסטית. הימנעו בכל מחיר מ-5 ההליכים הקוסמטיים האלו"

26.3.2023 / 0:03

מהרמת ישבן לניתוח אף: מנתחת פלסטית מבוורלי הילס שיתפה את דעתה על ההליכים הקוסמטיים שהיא בחיים לא הייתה עוברת - על אף שהיא עצמה כן ביצעה אותם על מטופלים

רופא חושף: 4 סימנים שמישהנו עבר ניתוחים פלסטיים/@doctoryoun

ד"ר קלי קילין, שהופיעה בתוכנית הטלוויזיה "Dr. 90210", חשפה את חמשת הניתוחים האלקטיביים (לא דחופים) המובילים שיש להימנע מהם בסרטון טיקטוק שהפך לוויראלי. "הדבר הראשון... בטח כולכם ניחשתם נכון, זו הרמת ישבן ברזילאית", אמרה קילין.

היא ציינה שלפרוצדורה הפופולרית - כ-40,000 הגדלת עכוז בוצעו בשנת 2020 בארה"ב בלבד - יש את "שיעור התמותה והסיבוכים הגבוה ביותר מכל הליך קוסמטי אלקטיבי".

"אני לא אוהבת את תרבות 'פולחן הגיבורים' המוזרה והמעורפלת של המנתחים שמבצעים הרבה מהניתוחים האלה", הוסיפה קילין, "אני חושבת שיש לו גורם ''איכס' מוזר. לעולם, לעולם לא אעשה את זה".

שיעור התמותה מהרמת ישבן ברזילאית - בה מנתחים משתמשים בשומן מחלקים אחרים בגוף כדי לשנות גודלו וצורתו של הישבן - הוא כ-1 ל-15,000, על פי מחקר משנת 2020 שפורסם ב-Aesthetic Surgery Journal.

קים קרדשיאן מאחורנית. GettyImages
הכל בגלל הישבן של קים קרדשיאן?/GettyImages

קילין הצהירה שהיא גם לא הייתה עושה הרמת שפה עליונה. "כולנו מבינים את זה, אנחנו רוצים שפה עליונה גדולה יותר, אבל הצלקת לא שווה את זה, לדעתי", היא נימקה לגבי ההליך, הכולל הסרת עור בין האף לשפה העליונה.

"אני יכולה לראות את זה בכל מטופל, אפילו אצל אלה שטוענים שהצלקות שלהם לא נראות. אני יכולה לראות את זה, אני לא אוהבת את זה. כולם יודעים מה עשית. זה לא בשבילי". היא גם שיתפה שהיא לא אוהבת שההליך עלול "לסובב את החלק הרטוב של השפה האדומה החוצה ולגרום לסוג של מרקם מוזר קבוע וקשקשת של השפה העליונה".

עוד באותו נושא
חשיפה מדאיגה: מנתח פלסטי מציג מה יש בתוך שתלי סיליקון בני 30 שנה

מנתח חושף 4 סימנים ברורים לניתוחים פלסטיים - כדי שלא יעבדו עליכם


קילין גם יוצאת נגד הליך ליכסון עיניים (שנקרא גם "עין השועל") ומציינת כי מדובר ב"טרנד שכנראה עומד לצאת מהאופנה בעוד כמה שנים". בהליך, העור ליד הפינה החיצונית של העין נמשך לאחור לכיוון הרקה עם תפרים מתכלים. "לימדו איך לגרום לגבה שלכם לעשות את הדבר הזה בעצמה על ידי גילוח הקצה. תעבדו על טכניקות איפור העיניים שלכם", היא הציעה.

אלה כל הטיפים שלה:

@kellykilleenmd Replying to @jd82018 too five procesures, and a bonus, I would not so as a plastic surgeon #topfive #iwishiknew #plasticsurgeon #plasticsurgeonsoftiktok #fyp #foryoupage ♬ original sound - Kelly Killeen, MD FACS

הגדלת חזה בהעברת שומן היא הליך נוסף שקילין אומרת שהיא ביצעה, אבל לא הייתה עוברת בעצמה. "אני יודעת שאני עושה הרבה השתלת שומן בשד, אבל אם את צריכה כל כך הרבה שומן בשד שלך כדי לעשות את מה שאת רוצה לעשות, את פשוט בסיכון גבוה יותר לסיבוכים כמו ציסטות ונמק שומן, או לעיוותים בקווי מתאר שבהם קיבלת תוספת שומן", הסבירה קילין, "לשומן פשוט אין מבנה של שתל או רקמת שד, אז בסופו של דבר את מקבלת סוג של שד שנראה יותר רופף - ואני פשוט לעולם לא אעשה את זה.

חזה גדול זה מסוכן!

תמונות קשות - החזה של כוכבת הפורנו התפוצץ במקלחת: "ואני עוד תכננתי להגדיל אותו"

לכתבה המלאה

ניתוח אף נמצא גם ברשימת האסורים של קילין מכיוון שהוא יכול להיות מלווה ב"שנה של נפיחות ו... צלקות בלתי צפויות".

לסיום הרשימה, קילין גם המליצה להימנע מהרמת פנים בחוטים, הכוללת הנחת חוטים מתחת לעור כדי למשוך אותו למקומו. "זה לא ניתוח, אבל זה הליך שלעולם לא הייתי עושה - הרמה בעזרת חוטים בשום מקום", הכריזה, "הם נראים בסדר כשאתה סטטי. כאשר אתה בתנועה, אתה יכול לראות את משיכת החוטים. יש גם כל מיני סיבוכים מוזרים".

ניתוחים פלסטיים הפכו לפופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות - כאשר אפילו דור ה-Z הצעירים פונים ליותר ניתוחים קוסמטיים מאי פעם. למעשה, 75% מהמנתחים הפלסטיים דיווחו שראו עלייה בקרב לקוחות מתחת לגיל 30, על פי נתונים שפורסמו בחודש שעבר באקדמיה האמריקאית לכירורגיה פלסטית ושיקום פנים, המצביעים על "רמה עולה באופן עקבי בחמש השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully