וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות - החזה של כוכבת הפורנו התפוצץ במקלחת: "ואני עוד תכננתי להגדיל אותו"

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 9:59

כוכבת הפורנו סופי אנדרסון מתאוששת בבית החולים לאחר שכמעט מתה מזיהום קטלני בחזה, שגרם לשתל השד השמאלי לפרוץ מתוך עורה בזמן שהתקלחה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סופי אנדרסון מציגה את השד שלה שהתפוצץ/TWITTER

סופי אנדרסון, בת ה-33, עברה אירוע טראומתי בשבוע שעבר כשאחד משתלי החזה שלה ( אותו הגדילה ל-32JJ) התפוצץ במקלחת עקב זיהום חמור שבעקבותו נלחמה על חייה. כוכבת הפורנו והאמא לארבעה טוענת שסבלה חמש פעמים במהלך השנה האחרונה מאלח דם, כשהאחרון גרם לשתל השמאלי שלה לפרוץ מבעד עורה בזמן שהתקלחה.

אנדרסון, תושבת סלאו, ברקשייר, מספרת שתמיד רצתה "חזה ענק" ואף שאפה להגדיל אותו עוד יותר במהלך השנה האחרונה. לאחר התקרית הבינה שלא רק שלא תוכל להמשיך לעבוד בתעשיית הפורנו, אלא שגם חייה נמצאים כעת בסכנה. בניתוח חירום הצליחו הרופאים להתגבר על הזיהום והצילו את חייה. כעת היא מתאוששת בבית החולים ומגייסת כספים לניתוח שחזור שד.

סופי אנדרסון חשה ברע בראשון שעבר והגיעה לבית החולים Wrexham Park עם כאבים בזרועה. הרופאים המליצו לה על מנוחה בביתה וסיפקו לה משככי כאבים. כשחזרה לביתה, היא מספרת, החזה שלה החל להתנפח, סיליקון החל לדלוף משם עד שלבסוף השד השמאלי שלה "התפוצץ". היא סיפרה ל"סאן" מה בדיוק קרה לפני הפיצוץ: "הרגשתי רע מאוד. כשהגעתי לראשונה לבית החולים, התחננתי בפני הרופאים שלא יסירו את השתל שלי כי זו הקריירה שלי. אני עוסקת בתעשיית הפורנו ואני צריכה לפרנס את הילדים שלי. אחרי ששחררו אותי הביתה העור התנפח והכל נהיה שחור. השתל פרץ דרך העור שלי והסיליקון התפזר בכל מקום".

בשיחה עם הדיילי סטאר הוסיפה: "זה היה פשוט נורא, כל העולם שלי התמוטט עליי. הקריירה שלי, שאני כל כך אוהבת, נהרסה. כולם יודעים שיש לי חזה מסיבי והתכוונתי להגדיל אותו יותר השנה, אבל זה פשוט לא יקרה. אני מודאגת. איך אפרנס את המשפחה שלי? מישהו יעסיק אותי שוב? אני מרגישה אבודה, אבל אני צריכה להישאר חזקה בשביל המשפחה שלי".

היא שיחזרה את האירוע הטראומתי: "אני זוכרת שיצאתי מהמקלחת וממש תפסתי את השתל ביד שלי. צעקתי לחבר שלי שהשתל פרץ לי מהגוף. הסתכלתי למטה והשד, כמו גם השתל שלי, התרוקנו לגמרי. חששתי לחיי. בקושי יכולתי להסתכל על זה. לא הרגשתי כאבים בהתחלה אבל ידעתי שאני חייבת למהר לבית החולים, שם עברתי ניתוח חירום. הם נאלצו לעשות שטיפה מוחלטת של האזור. עם הצטברות החיידקים שם, הם אמרו שיכולתי למות. הרופאים אמרו שהיה לי מזל גדול ושיכולתי למות".

בן זוגה של אנדרסון, דמיאן אוליבר, היה ה"סלע" שלה בימים האלה, לדבריה, ואף הציע לה נישואים בזמן שהייתה בבית החולים כדי להפגין את תמיכתו. היא אמרה: "היו מקרים בבית חולים שבהם נגעלתי מכדי אפילו להסתכל על עצמי, אבל דמיאן תמיד היה שם בשבילי. הוא משעשע אותי והצליח לרומם את מצב רוחי כשהיו לי מחשבות אפלות".

עם בן הזוג דמיאן

אנדרסון מבינה שהדרך להחלמה עם ארוכה: "יש לי עדיין זיהום בדם. כל העולם שלי התמוטט וזו הולכת להיות דרך ארוכה להחלמה. מנקודת מבט של בריאות הנפש, אני נאבקת קשה עכשיו. אני מרגישה שאיבדתי הכל. אני צריך לעשות שחזור מוחלט של השדיים שלי, מה שיכול להשפיע על העבודה והקריירה שלי, כמו גם על מצבי הבריאותי. עם זאת, יש לי מזל גדול שאני בחיים כרגע ושהמצב לא גרוע יותר".

סופי מציגה את השד המפוצץ - קשה לצפייה!

אנדרסון פרסמה עדכונים מהתקרית המחרידה ברשת וקיבלה אלפי הודעות תומכות. כמובן שגם היו לא מעט אנשים שביקרו אותה, בעיקר לאחר שפרסמה קמפיין ב-GoFundMe שיעזור לה לממן את ניתוח שחזור השד שלה. היא הוסיפה: "הודעות התמיכה היו נהדרות, אבל היו גם אנשים שלעגו לי, ועברו עליי כמה רגעים קשים. אלה החיים שלי. אני צריכה להיראות בצורה מסוימת ורק בגלל שזו קריירת פורנו, לא אומר שזו עבודה פחות שווה. יש שם כל כך הרבה שיפוטיות, אבל בסופו של יום גם אני בת אדם. עם זאת, כל האנשים שתמכו בי היו מדהימים, אני מאוד מעריכה את ההודעות המקסימות שקיבלתי".

המעריצים שלה גייסו עד כה כמעט 10,000 ליש"ט לניתוח שלה. היא אמרה: "אני צריכה לשחזר הכל. יש פצע פתוח לאורך כל השד שלי וזה לא עוד מקרה פשוט של להכניס פנימה שתל. אמרו לי שצפויות לי שנים ארוכות של בנייה מחדש. זה לא יסתיים בניתוח אחד".

על אף המצב העגום, אנדרסון שומרת על חוש ההומור. היא התבדחה: "כנראה שאצטרך עכשיו לנסות את הפטיש של 'פורנו נשים עם שד אחד'. אנסה להפיק מהמצב את המירב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully