וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנתח חושף 4 סימנים ברורים לניתוחים פלסטיים - כדי שלא יעבדו עליכם

25.4.2022 / 23:37

תוהים האם האדם שמולכם עבר ניתוח פלסטי ומסרב להודות בזה? מנתח חושף 4 סימנים שיוציאו מהארון כל מנותח דיסקרטי - וגם חושף מי מהכוכבות הגדילה חזה ומי לא

רופא חושף: 4 סימנים שמישהנו עבר ניתוחים פלסטיים/@doctoryoun

תגידו, מתי בפעם האחרונה יצא לכם לתהות האם אדם שאתם מכירים עבר ניתוח פלסטי ומסרב להודות שאצלו לא הכל טבעי? ד"ר אנתוני יון עורר סערה בטיקטוק לאחר שחשף 4 סימנים מובהקים לכך שאדם עבר ניתוח פלסטי, גם אם הוא ישבע לכם שסכין הניתוחים מעולם לא נגעה בו.

בסרטון שצבר מעל חצי מיליון צפיות נראה הדוקטור מצביע על סימנים ברורים למתיחת פנים. הוא מציע לחושדים לבחון את אוזניו של "המנותח הפוטנציאלי" בחיפוש אחר צלקות - שיהיו בולטות במיוחד אם הניתוח בוצע על ידי מנתח גרוע.

כשזה מגיע להגדלת חזה, הרופא מדטרויט טוען שנשים רזות עם חזה מעוגל וגדול בצורה לא פרופורציונלית לגוף היא הוכחה ניצחת לכך - והדגים בעזרת תמונה של השחקנית דניס ריצ'רדס.

כשמדובר במתיחות בטן, בדרך כלל ניתן לראות צלקות סביב הפופיק - כמו גם אחת מהמותן עד הירך.

הנה ההסבר המלא שלו:

@doctoryoun #answer to @Sideswipe429 How to spot plastic surgery from America's Holistic Plastic Surgeon (me) #plasticsurgeon #plasticsurgery ♬ original sound - Anthony Youn, MD

הסרטון גרף אלפי תגובות ממשתמשים מודאגים. "אאוץ', אני לא יודעת אם ארצה לעבור מתיחת פנים אם יוכלו כל כך בקלות לעלות עליי", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "זה תמיד מאוד ברור. רוב כוכבי הוליווד גרמו לי להיות מומחית בזה רק מלהסתכל עליהם". משתמשת אחרת הוסיפה: "במתיחת פנים - שימו לב שתנוך האוזן תמיד יהיה קרוב יותר לפנים".

והנה הוא מגלה איזו כוכבת עברה הגדלת חזה ואיזו לא:

צופים אחרים ציינו שלאנשים עשויים להיות צלקות על גופם עקב ניתוחים רפואיים שאינם קוסמטיים. אחת כתבה: "אני עומדת לעבור ניתוח להחלפת לסת ולכן יהיו לי צלקות סביב האוזניים. אל תחשבו שזו מתיחת פנים" ואחרת הוסיפה: "יש לי צלקת בטבור מניתוחים לפרוסקופיים שעברתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully