וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקשים להירדם בלילה? הכירו את טריק המפיות המקורי והמפתיע

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 0:08

טיילור בת ה-19 טענה שהיא סבלה מבעיות שינה שנבעו מאי נוחות באצבעות הרגליים. אחרי כמה ניסיונות לא מוצלחים היא עלתה על דרך המלך בזכות... מפיות של מק'דולנדס. צפו בסיפורה ובטריק המוזר שלטענתה עובד מצוין

ישנה עם מפיות בין הרגליים/@tearbiscuits

לכולנו יש הרגלים קטנים שמסייעים לנו להירדם בלילה. בין אם זה לשים מסיכה על העיניים או להחשיך לגמרי את החדר. אבל אם אתם מאלו שמתקשים לעיתים להירדם למרות כל ההרגלים האלו אז הכתבה הזו בשבילכם. בחורה אחת העלתה לרשת סרטון ויראלי שבו היא חשפה את טריק מפית המק'דולנדס שלה שמסייע לה להירדם בקלות ולא מצריך לשים שום דבר על העיניים.

במקום זה, טיילור בת ה-19 שמה מפית בין אצבעות הרגליים שלה כדי לעזור לעצמה להירדם מהר יותר בלילה והיא טוענת שעם המפיות האלו היא אכן נרדמת הרבה יותר מהר.

בסרטון שהיא העלתה לטיקטוק היא הסבירה: "במשך כמה חודשים, מאז נובמבר האחרון, הרגשתי לפתע לחץ בין אצבעות הרגליים שלי בזמן שניסיתי להירדם. בהתחלה שיחקתי עם האגודל שלי וזה עזר לי, אבל אחרי חודשיים בערך התחלתי להרגיש כאבים באצבעות, כנראה בגלל הלחץ שהפעלתי עליהן בלילה. ואז הבנתי שאני צריכה פיתרון טוב יותר".

זה מה שהיא עשתה

@tearbiscuits the foam nail drying separators do not work and I will try toe socks next but only if I can find ones that look like they will create the right pressure #sensoryissues ♬ original sound - user40449806399
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

והיא מסבירה

וכך היא עושה את זה

@tearbiscuits

idc if i'm showing them for free they're not the monatizable variety

♬ michael cusack cartoon song - soyface

הרעיון הראשון שלה היה להשתמש במפריד אצבעות, אביזר שמשמש בעיקר כדי לסייע לציפורניים של האצבעות להתייבש מהר יותר אחרי פדיקור אבל היא טענה שזה לא עזר לה. ואז "לילה אחד החלטתי לנסות פיתרון זמני. ניסיתי לכרוך מפיות של מק'דונלדס שהיו לי בחדר סביב האצבעות עד שאשיג גרביים לאצבעות. ואחרי שני לילות עם המפיות האלו הבנתי שזה ממש עזר לי להירדם באופן אבסורדי אז החלטתי לשתף את זה".

רוב העוקבים שלה היו מפותעים מהפיתרון, היו גם כאלו שטענו שהם מכירים את הטריק, אבל בכל מקרה ההסרטון יוצא הדופן נצפה יותר מ-7.8 מיליון פעמים וקיבל עשרות אלפי תגובות מצופים המומים. "אני בדרך כלל לא נדהם בקלות... אבל הלסת שלי נשמטה', כתב אדם אחד, בעוד מישהו אחר הודה ש"זה מוזר אבל גם נראה שזו תהיה תחושה נעימה".

היו גם מספר צופים שהזדהו עם הצורך של טיילור להחזיק מפיות נייר בין בהונותיה בזמן שהיא ישנה. "למה אני מבין את זה?", תהה אחד הצופים, 'חשבתי שאני היחיד', הגיב אחר, "אני מעדיף כבלים. למשל, הכבל הטענה של האייפון או המחשב הנייד שלי. זה מרגיש נחמד,' כתב שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully