וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית שסירבה לעשות את צרכיה במשך שבועיים התעלפה בצילומים

2.3.2023 / 0:10

אמרלד ברווייז היא דוגמנית עם בעיות ביציאות: היא התביישה לדבר על זה עד שאיבדה את ההכרה במהלך הצילומים, כשמאוחר יותר נודע שהיא לא עשתה את צרכיה מזה שבועיים. אחרי שהתמודדה עם הפחד שלה, היא מעודדת אחרים שלא להתבייש

דוגמנית שסירבה לעשות את צרכיה במשך שבועיים התעלפה בצילומים/Know Your S**t: Inside Our Guts

לדוגמנית הפטיש הבריטית אמרלד ברווייז היו בעיות ביציאות מאז שהייתה קטנה, אולם עם הזמן הבעיה החריפה עד לנקודה שבה התעלפה על סט הצילומים לאחר שלא התפנתה במשך שבועיים. היא הופיעה בתכנית הבריאות Know Your S**t: Inside Our Guts, שם התמודדה עם הפחד שלה בנושא וכעת היא מעודדת "ביישני קקי" נוספים לדבר על הבעיות שלהם בפתיחות.

אמרלד ברווייז היא דוגמנית מקצועית מזה 8 שנים, אך זה לא תמיד היה קל. הבעיה המרכזית שלה הייתה חוסר היכולת להתפנות. על אף שכולנו עושים צרכים וזה דבר אנושי וטבעי, השיח סביב "עשיית צרכים" אינו קיים, מה שגרם לדוגמנית להתעלם מהבעיה שלה ולא להרגיש בנוח לגשת לשירותים ולעשות את מה שהגוף שלה מנסה להגיד לה לעשות.

בת ה-36, המתגוררת ברקסהאם, אנגליה, סבלה לעיתים תכופות מנפיחות קיצונית שגרמה לה להיראות "הריונית" במהלך צילומי הלבשה תחתונה. היא לא הצליחה לנהל "שגרת יציאות" תקינה כל חייה - ובת הזוג שלה ציינה בפניה שלא להתפנות במשך שבוע זה מוגזם. כשאמרלד ראתה את הפרומו לתוכנית של ערוץ 4 הבריטי, Know Your S**t: Inside Our Guts, היא החליטה לפנות לעזרה ולהתמודד עם החרדה שלה מיציאות.

בראיו ל-DailyStar דיברה הדוגמנית בפתיחות על חוסר היכולת שלה להתפנות: "הבעיה שלי בהחלט השפיעה על העבודה שלי. התעלפתי בעבר בצילומים שבהם לבשתי מחוכים ואני בטוחה שזה נבע מהבעיה שלי כי זה לא קרה מאז שהופעתי בתוכנית. תמיד כשהייתי ממש נפוחה, שנאתי להצטלם בהלבשה תחתונה או בעירום. זה גרם לי להרגיש נורא".

עוד בעיות דומות
זמרת אושפזה בבית החולים כי התביישה להפליץ ליד החבר שלה

קקי פעם בשבועיים? 8 מאכלים שיכולים להקל על עצירות

היא הוסיפה: "החלטתי ללכת לתוכנית כשבת הזוג שלי שמה לב שאני לא הולכת לשירותים באופן קבוע והיא אמרה לי שזה לא נורמלי. לא הייתי מודעת לחלוטין לכך שאנשים הולכים לשירותים מדי יום, לפעמים אפילו יותר, מכיוון שבשלב הזה הלכתי פעם בשבוע, אבל הייתי ככה כל חיי אז לא הכרתי משהו אחר. כיוון שהתביישתי מהנושא, מעולם לא דיברתי על היציאות שלי עם אף אחד. לא חיפשתי עזרה כל כך הרבה זמן כי ממש לא היה לי מושג שיש לי בעיה שצריכה טיפול. ידעתי שאני מתביישת בכל הנוגע ליציאות אבל זה מה שזה היה. לא ידעתי שאנשים עושים קקי יותר ממני".

אמרלד שיתפה בגילוי לב כי חוסר הרצון שלה להתפנות התקשה עןד יותר בשל הצורך להתמודד עם היותה סובלת מ-ADHD. "בעיות השירותים שלי התחילו כשהייתי קטנה. הפרעות הקשב והריכוז, כמו גם האוטיזם, פשוט הגבירו את המבוכה בנושא פי 10", אמרה הדוגמנית, "אז אף פעם לא רציתי להתפנות - וכנראה פשוט לימדתי את הגוף שלי לא לזהות מתי אני צריכה לשירותים. החזקתי שבועיים פעם עד שהתעלפתי על סט הצילומים".

מה?!?

מחקר מצא ש-1 מתוך 30 אנשים עושה קקי במקלחת

לכתבה המלאה

כעת חייה של אמרלד השתנו. לאחר שנעזרה במומחי Know Your S**t, כולל דיאטנית שאמרה לה להיפטר מהשום שהיא מוסיפה לרוב הארוחות שלה, הדוגמנית הקינקית למדה לבקר פעמים תכופות יותר בשירותים. בתוכנית היא קיבלה גם מאפין עם צבע מאכל כחול כדי לבדוק את "זמן המעבר" שלו בקיבה - ולראות כמה זמן לוקח לפינוק להגיע לקצה השני.

אחרי שנמנעה מדיבור על שירותים במשך כל חייה אמרלד החליטה לשבור את הטאבו בנושא. "אני עדיין קצת ביישנית, אבל התוכנית Know your S**t עם ד"ר סופי מדלין והתאומים מק באמת עזרה לי מאוד", היא שיבחה, "עכשיו אני יכולה לדבר על הרגלי היציאות שלי בפתיחות ואני גם מתפנה באופן קבוע עכשיו, לפחות 3 או 4 פעמים בשבוע - ובחלק מהשבועות אני מתפנה כל יום. זה באמת שינה את חיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully