וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמרת אושפזה בבית החולים כי התביישה להפליץ ליד החבר שלה

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 9:59

ויויאן פריירה, זמרת ברזילאית מפורסמת הידועה כ"פוקהונטס", שיתפה תמונה מבית החולים וחשפה: "שמרתי גזים בבטן וזה גרם לי לכאבים עזים"

הזמרת ויויאן דה קוורטס פריירה/3362628

על כזה דבר מוזר לא שמענו הרבה זמן: זמרת ברזילאית חשפה שהיא פונתה לבית חולים משום שלא רצתה להפליץ ליד החבר השלה - ולכן סבלה מהצטברות של גזים וכאבי בטן קשים.

ויויאן פריירה בת ה-27 שיתפה בשבוע שעבר עם 17 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם תמונות מחדרה בבית החולים וכתבה: "התעוררתי בחמש וחצי בבוקר עם כאב בטן חמור ונאלצתי להתאשפז. אבל אל דאגה, עכשיו אני בסדר. זו פשוט הייתה הצטברות של גזים בבטן שלי".

@pocah NUNCA MAIS FAÇO ISSOOOOOOO!!!! QUASE MORR1! Lili cantou filho #FY ♬ original sound - kooze

בהסקת מסקנות מהמקרה שלה, הזמרת דרבנה נשים שלא להתבייש להפליץ ליד בן הזוג שלהן וכתבה: "בנות, אל תתביישו להפליץ בפני הגבר שלכן. זה מביך? מה שמביך באמת זה לא לאפשר לגבר שלך לישון בגלל שאת מרגישה כאבים והולכת איתו לבית החולים ומאובחנת עם "פלוצים לכודים". מעכשיו, אני נותנת להם להשתחרר".

עוד בנושא

צריכים להפליץ ומתאפקים? מסתבר שזה ממש לא בריא לגוף שלכם

לכתבה המלאה

ככה היא נשמעת כשהיא שרה

ויויאן, שידועה יותר בשם הבמה "פוקהונטס" או פוקה בקיצור, הסבירה שהיא התעלמה מכאבי הבטן בגלל עצות שקיבלה בטיקטוק שלה. אלא שכעת היא החליטה שהיא תשחרר גזים בחופשיות. אגב, גם על פי אנשי הרפואה, לשמור גזים בבטן זה מסוכן ועלול לגרום לכאבים קשים.

@pocah a gente trabalha duro, pra acabar sendo matéria no mundo com gases presos GENTE #FY #Gases ♬ som original - Pedro Pires

קלייר קולינס, פרופסורית לתזונה באוניברסיטה באוסטרליה, כתבה מאמר שבו הסבירה מה קורה אם שומרים את הגזים בבטן ולא משחררים אותם מהגוף. "בפעם הבאה שאתה מרגיש תנועה של המעיים וגז שרוצה לצאת החוצה, תנסה ללכת למקום נוח יותר. הדבר הכי טוב למערכת העיכול שלך הוא לשחרר את זה", כתבה קולינס, "הצטברות של גזים במעיים עלולה לגרום להתנפחות של הבטן, כאשר הגז נקלט מחדש בסירקולציה בגוף ומשתחרר דרך הנשימה שלך. להחזיק את זה יותר מדי בבטן, רק יגרום לכך שהגז בסופו של דבר יברח בצורה הרבה פחות נעימה". כן. מה שאתם שומעים - ייתכן שיווצר מצב בו הגזים ייספגו מחדש במעי, יחזרו למחזור מערכת העיכול - וייצאו מהריאות שלכם דרך הנשימה - כלומר דרך הפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully