וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזוז כמו מיילי: כך תבצעו את האימון מהקליפ שכולם מדברים עליו

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 7:42

Flowers, הלהיט החדש של מיילי סיירוס, הוא המנון אהבה עצמית שבאופן די מפתיע גם יכול לתת לכם השראה לאימון כושר שתוכלו לעשות לבד ובכל מקום, אפילו אם אין לכם אחוזה עם בריכה פרטית צמודה

בווידאו: הקטע של מיילי מוואלה מתקתקים/מערכת וואלה!

השיר האחרון של מיילי סיירוס, Flowers, הרוויח ביושר את הבאז העצום שיצר, בעיקר בגלל כל העקיצות היצירתיות והמסרים הלא כל כך נסתרים לאקס ליאם המסוורת', שניהל רומן מתוקשר מאחורי גבה של הזמרת. די מהר, השיר גם הפך להמנון לרווקות ורווקים שטוב להם לבד ורוצים לדאוג לעצמם בלי לחכות שמישהו אחר יעשה את זה בשבילם. אז נכון שהאהבה העצמית שמיילי מדגמנת בקליפ באה לידי ביטוי בשחייה בבריכה פרטית ובריקודים בלבוש מינימלי באחוזה מנכרת עיניים, אבל אם תתעמקו בו, תוכלו לזהות בו גם כמה תרגילי כושר די יעילים שכדאי לכם לאמץ.

1. תרגיל גלים עם חבל כוח (Battle Ropes Unilateral Waves)

בבית השני של השיר, אחרי שמיילי מסיימת לשחות בבריכה מעוררת קנאה, היא מתפנה להעלות את הדופק ולהיכנס לזון. בשלב הזה, אפשר לראות אותה מרימה שני חבלים ומזיזה אותם בתנועה גלית. זה תרגיל מוכר בעולם הקרוספיט והוא מאפשר לחזק את שרירי הידיים, הליבה והרגליים. כדי לעשות את זה נכון, קודם כל תצטרכו להשיג חבלי כוח (Battle Ropes), לעמוד עם ברכיים כפופות (סקוואט), להחזיק חבל אחד בכל יד ולהניף אותם למעלה ולמטה למשך כמה זמן שתוכלו.

2. שכיבות סמיכה בזחילה (Crawling Push-Up)

התרגיל הזה מעט מורכב ומעניין יותר. הוא ידרוש מכם קודם כל להצטייד בגומיית התנגדות שקשורה לעמוד ומחזיקה את פלג הגוף העליון. התרגיל מתחיל במה שמוכר בצבא כ"מצב שתיים", כשהגוף נשען על כפות הידיים ועל קצות האצבעות של הרגליים. בתרגיל הזה מתקדמים בזחילה, כשבהתחלה, הרגל הימנית מונפת באוויר והברך מתקרבת למרפק הימני. אחר כך עושים את אותו הדבר עם הרגל השמאלית, מורידים את הגוף ל"שכיבת סמיכה" אחת ואז חוזרים אחורה באותה הצורה.

האימון של מיילי סיירוס מהקליפ Flowers. Giphy
אישה השראה. מיילי סיירוס מתאמנת בקליפ/Giphy

3. הרמות אגן (Glute Bridge)

אם התרגילים הראשונים נראו לכם מסובכים מדי, או שלא בא לכם לרכוש גומיות וחבלים בשביל להתאמן כמו מיילי, הנה תרגיל קצת יותר פשוט. את התרגיל הזה מתחילים בשכיבה ומרימים את האגן באיטיות עד שהגוף מגיע למצב של "גשר". אחר כך מורידים את האגן בחזרה לרצפה ומרימים אותו בחזרה עוד כמה פעמים שתוכלו. ואם אתם ממש רוצים להיות כמו מיילי, תוכלו לשלב גם תנועות סיבוביות של האגן ולשיר לעצמכם תוך כדי.

4. הרמת רגליים בעמידה (Back Step Crunch)

זה תרגיל מעולה לחיזוק של שרירי הבטן ושאר שרירי הליבה, וגם בשבילו לא תצטרכו שום דבר חוץ ממוטיבציה. את התרגיל מבצעים בעמידה ומניפים את הרגל כך שהברך תיגע בכתף, ואז עושים בדיוק את אותו הדבר עם הברך השנייה. בקליפ אמנם רואים את מיילי עושה את זה לשנייה וחצי, אבל בחיים עצמם, כמה סטים של שמונה עד עשר חזרות באמת ישיגו את האפקט הרצוי.

עוד בוואלה!

זה מה שכריס המסוורת' אוכל בכל יום כדי לתחזק את הגוף המושלם שלו

לכתבה המלאה

5. "סמוך-קום" (Burpees)

אם שירתם בצבא, שם התרגיל הזה אולי העלה חוויות טראומתיות מעונשים מפחידים, אבל בסך הכול מדובר בשם ישראלי ופחות סקסי לתרגיל מפורסם וטרנדי שמופיע גם בקליפ. מתחילים אותו ב"מצב שתיים", כשכפות הידיים והרגליים מחזיקות את הגוף באוויר במצב מאוזן ואז קופצים למצב עמידה ומניפים את הידיים לצידי הגוף. עשר חזרות של התרגיל הזה יספיקו כדי להעלות את הדופק ולהזרים דם אל השרירים.

6. תרגיל ה"שולחן המאוזן"

אז אחרי ששיחקה עם חבלים, גומיות ועם משקל הגוף, מיילי סיימה את החלק הספורטיבי בקליפ עם תרגיל מעולם היוגה. זה תרגיל שעוזר למתוח את עמוד השדרה ולחזק את שרירי הגב והליבה. מתחילים אותו כשהגוף במצב מאוזן ונשען על הברכיים וכפות הידיים - ולאחר מכן מותחים קדימה את יד ימין ומושכים אחורה את יד שמאל. אחר כך עושים בדיוק את אותו הדבר עם הגפיים הנגדיות וחוזרים על זה כמה שיותר פעמים.

והנה עוד כמה אימונים מוצלחים:
להתעמל כמו ג'יזל: איך היא שומרת על הגזרה שלה?
הסודות של ג'יי לו: איך ג'ניפר לופז נראית ככה בגיל 50?

ואם שרדתם את כל התרגילים האלו (וגם אם לא), לא יזיק לקחת עוד קצת השראה מהקליפ ולרקוד לצלילי שיר שעושה לכם את זה, גם אם לא בורכתם ביכולות הווקליות של מיילי או במאמנים וכוריאוגרפיים מהטובים בעולם. אולי לא ייצא מזה קליפ ויראלי שכולם ידברו עליו, אבל יכול להיות שזה בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו כדי לתת חיזוק קטן ומשמעותי לאהבה שלכם לעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully