וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודות של ג'יי לו: איך ג'ניפר לופז נראית ככה בגיל 50?

בקיץ ימלאו לה 50 אבל ג'ניפר לופז נראית טוב מאי פעם, עם גוף שרירי וחטוב ועור פנים זוהר ורענן, גם בתמונות שבהן היא אינה מאופרת. איך היא עושה את זה? גנטיקה זה לא הכל

ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז. GettyImages
לא הכל גנטיקה. לופז/GettyImages

היא עוד רגע בת 50 אבל ג'ניפר לופז מעולם לא נראתה טוב יותר. היא נראית בכושר שיא, הגוף שלה שרירי וחטוב, הפנים רעננות וקורנות גם בתמונות שבהן היא ללא איפור ורבים סבורים שהיא בעלת "הגוף ההוליוודי המושלם". אם מדובר היה בגנטיקה בלבד, לא היה סיכוי לנסות ולשחזר את המראה המצודד שלה, אבל לופז עובדת בשביל כל הטוב הזה ומשקיעה גם בתזונה וגם בפעילות גופנית.

עוד בנושא:
מה לעזאזל ההריון עשה לרגליים של ג'סיקה סימפסון?
קלי קלארקסון מודה: "אני מכה את ילדיי, ואני לא מבינה מה רע בזה"
השחקנית סלמה בלייר חושפת: "אני חולה בטרשת נפוצה ונכה"

הדיאטה של ג'יי לו
מים הם חלק חשוב מאוד בתזונה של ג'ניפר לופז והיא שותה הרבה מהם בכל יום. בראיון למגזין Hello! אמרה הזמרת כי הכלל הראשון שלה לגוף חטוב ובריא הוא להקפיד על שתייה מרובה של מים (וזה בוודאי תורם גם למראה עור הפנים שלה, שתמונות עדכניות מוכיחות כי הוא במצב מצויין גם בלי איפור).

ג'ניפר לופז בחופשה. אינסטגרם, צילום מסך
נראית נהדר גם בלי איפור. לופז/צילום מסך, אינסטגרם

"שתייה מרובה של מים, במיוחד לפני אימון, מאפשרת לי להתאמץ יותר ולהפיק יותר מהאימונים שלי", אמרה לופז בראיון. "אחרי כל אימון אני משתדלת להקפיד על צריכה רבה של נוזלים ועל מנוחה מספקת. כך אני מוכנה לתת עבודה שוב ביום המחרת".

שתייה מרובה של מים היא רק חלק אחד ממשטר הנוזלים של לופז, גם הימנעות מנוזלים מסויימים עוזרת לה - כמו אלכוהול וקפה. לופז סיפרה כי היא נמנעת מקפאין זה שנים.

עוד עיקרון שלופז מקפידה עליו הוא Clean Eating ואם היא כבר מנשנשת, אז היא עושה זאת בחוכמה. ארוחות הצהרים שלה תמיד כוללות תוספת של ירקות, בדרך כלל הן מורכבות מדג סלמון שלצדו סלט מברוקולי, קישוא ופלפלים ברוטב ויניגרט. ארוחת הערב שלה לרוב כוללת שילוב של חלבון עם קינואה. אם לופז מוצאת את עצמה רעבה בין הארוחות הללו, היא בוחרת בשילובים בריאים של פירות וירקות.

עוד באותו נושא

קים, מאחורייך: איך קנדל ג'נר שומרת על הגזרה?

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז. צילום מסך
האימונים מדורגים גבוה בסדר העדיפויות. לופז/צילום מסך

שגרת האימונים של לופז
ג'יי לו מתאמנת 3-4 פעמים בשבוע, והיא מעדיפה אימונים שמעלים את הדופק. כיאה לרקדנית המקצועית שהיא, ריקוד הוא תמיד חלק משגרת האימונים שלה. "מחול תמיד היה חלק גדול מחיי. המפתח לאושר שלי הוא לייחד זמן להניע את הגוף שלי ולעשות איתו משהו שעושה לי כל כך טוב", אמרה לופז. "אני באמת ובתמים מאמינה שלטפל ולשמור על עצמך ולהשקיע בבריאות גורם לך להיות מסוגלת לטפל ולדאוג ליקירים שלך בצורה טובה יותר. אז האימונים שלי בהחלט מדורגים גבוה בסדר העדיפויות שלי", הוסיפה.

אלה התרגילים החביבים במיוחד על לופז שעוזרים לה לפסל את ישבנה, להדק את שרירי הבטן ולחזק את הגוף בכללותו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully