וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכנסתי להיריון פעמיים בהפרש של 5 ימים וילדתי שתי בנות"

19.1.2023 / 23:55

אישה סיפרה שהרתה את התאומות שלה בהפרש של חמישה ימים והפתיעה מאות אלפי צופים שבכלל לא ידעו שזה אפשרי. אז איך כזה דבר קורה? הנה כל הפרטים

נכנסה להריון פעמיים בהפרש של 10 ימים וילדה שתי בנות/מערכת סיפור בדקה

אם נותרה המומה כשגילתה שנכנסה להיריון פעמיים בהפרש של חמישה ימים בלבד. בסרטון טיקטוק שהפתיע רבים היא חשפה כיצד התאומות שלה, אימלדה ולילו, נוצרו בהפרש של מספר ימים זו מזו אך נולדו באותו הזמן. הצופים בסרטון היו בהלם, כי לא היה להם מושג שדבר כזה בכלל אפשרי.

האם, שמפרסמת בטיקטוק תחת השם @lilo_imelda_twins, סיפרה שגילתה על הפער הבלתי צפוי הזה במהלך האולטרסאונד הראשון שלה, כשהרופא מדד את העוברים. עד לנקודה זו, היא האמינה שתאומים נוצרים באותו הזמן או "כשהביצה של האם מתפצלת לשתיים", כפי שציינה בסרטון. האם אמרה: "בכנות, לא ממש עיבדתי את המידע הזה כי פשוט הייתי בהלם שיש לי תאומים. מאוחר יותר הייתי פשוט קצת מבולבלת... לא ידעתי שאפשר להרות בהפרש של ימים או אפילו שבועות".

היא הוסיפה: "ניסינו לעשות תינוק - עשינו את אימלדה בלי לדעת שליאו כבר שם. כדי להביא לכם את ההקשר, זה היה בשנת 2020 בזמן הסגר, אז לי ולבעלי היה הרבה זמן פנוי. גם לפני זה חווינו לידה שקטה, אז ניסינו להרות תינוק ואני מניחה שניסינו קצת יותר מדי". למרות שהחדשות הגיעו קצת בהפתעה, בלשון המעטה, היא כעת "אסירת תודה על כך".

האם סיימה את הסרטון בתגובות שקיבלה: "מישהי הגיבה לאחד הסרטונים שלי וסיפרה שהיא הרתה בהפרש של 13 ימים. הייתה גם מישהי שאמרה שהיא הרתה משני אנשים שונים בהפרש של כמה ימים, אז תיזהרו שם בחוץ!".

היא לא היחידה

אישה נכנסה להיריון בזמן שכבר הייתה בהיריון עם תאומים: "בעלי חשב שזו בדיחה"

לכתבה המלאה

עוד הריונות מוזרים
אם גילתה שתאלץ ללדת את בתה הבכורה פעמיים בהפרש של 14 שבועות
"אחד למיליון": בת 19 ילדה תאומים לשני אבות שונים

הסרטון צבר מאז מעל 210 אלף לייקים וצופים רבים נותרו עם לסתותיהם על הרצפה. "זה בכלל אפשרי?! אני צריכה להיזהר", כתבה אחת ואחר הוסיף: "כסטודנט לרפואה, זה גרם למוח שלי להתפוצץ מאושר. למדתי איך זה קורה. שלבי ההתעברות הראשונים היה שיעור קשה אבל מדהים".

צופה נוספת כתבה: "אני מכירה מישהי שהרתה את שלה בהפרש של כמה ימים משני בחורים שונים. הייתי מופתעת". צופה אחר הוסיף: "אני אמשיך להגיד את זה: טיקטוק זה בית ספר לכל דבר. לא היה לי מושג שאפשר להרות תאומים בהפרש של כמה ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully