וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד למיליון": בת 19 ילדה תאומים לשני אבות שונים

21.9.2022 / 0:13

במקרה נדיר, ה-20 בלבד שתועד אי פעם, אישה ילדה תאומים לשני אבות שונים לאחר שקיימה יחסי מין עם שניהם באותו היום

התגלה מקרה של תאומים שנולדו מאבות שונים/סיפור בדקה

אישה תושבת העיירה הקטנה מיניירוס שבגואיס, ברזיל, הביאה לעולם תאומים משני אבות שונים.

על פי התקשורת המקומית בת ה-19 קיימה יחסי מין עם שני גברים בהפרש של מספר שעות ונכנסה להיריון משניהם. מדובר במקרה ה-20 בלבד שתועד אי פעם בעולם של Heteropaternal Superfecundation, המונח המדעי להריון משני אבות שונים. במקרה הזה שני האבות הפוטנציאליים יצאו חיוביים בבדיקות ה-DNA שלהם עבור התינוקות השונים.

האם הטרייה, שהעדיפה שלא להזדהות, ביצעה בדיקת DNA לגבר שלדעתה היה האב הביולוגי של שני הבנים שלה כאשר הם היו בני שמונה חודשים. התוצאה להפתעתה חזרה חיובית רק לאחר מבניה. בהתחלה היא חשבה שמדובר בטעות, אך לבסוף הבינה שהבן השני אינו שלו. היא אמרה: "נזכרתי שקיימתי יחסי מין עם גבר אחר באותו יום והתקשרתי אליו כדי שיעשה גם הוא את הבדיקה, שיצאה חיובית. הופתעתי מהתוצאות. לא ידעתי שזה יכול לקרות והתינוקות מאוד דומים".

תינוקות תאומים. ShutterStock
אחד שלך, השני שלו. אם ילדה תאומים לשני אבות שונים (אילוסטרציה)/ShutterStock

בתעודת הלידה עדיין רשום רק אחד הגברים כאב של שני הילדים. האם הסבירה: "הוא דואג לשניהם, עוזר לי מאוד ונותן להם את כל התמיכה הדרושה".

ד"ר טוליו חורחה פרנקו חקר את מקרה ההיריון החריג, שהוא רק ה-20 הידוע של הטרו-הוריות. הוא הסביר לרשת הפורטוגלית G1 כי הריון שכזה מתרחש כאשר "שתי ביציות מאותה אם מופרות על ידי גברים שונים. התינוקות חולקים את החומר הגנטי של האם, אבל הם גדלים בשליות שונות". הוא הוסיף: "ההריון עבר סופר חלק, ללא כל סיבוכים. הבנים נולדו בריאים ומעולם לא היו להם בעיות בריאותיות. זה נדיר ביותר. זה קורה אחד למיליון. לא תיארתי לעצמי שאראה מקרה כזה בחיי".

הרופא קיבל את ההחלטה לחשוף את הסיפור החודש, כשהתאומים כבר בני שנה וארבעה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully