וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם גילתה שתאלץ ללדת את בתה הבכורה פעמיים בהפרש של 14 שבועות

13.9.2022 / 0:15

משתמשת הטיקטוק סיפרה שנאלצה ללדת את בתה בשבוע ה-23 ולהכניסה חזרה אל הרחם כדי ללדת אותה בשנית בחלוף 14 שבועות

אני צריכה ללדת פעמיים את אותה תינוקת/@jacqschumer

לידה היא תהליך לא פשוט למרבית הנשים, אפילו טראומתי לחלקן, אז תארו לעצמכן שהייתן צריכות ללדת פעמיים בהפרש של 14 שבועות בלבד? נכון, לכאורה זה מצב לא ריאלי כי היריון נמשך בין 38-40 שבועות, אלא אם את יולדת את אותו תינוק פעמיים - וכן זה אפשרי.

משתמשת הטיקטוק ג'קלין שומר ילדה כבר את בתה הבכורה ותאלץ לעשות זאת שוב בחלוף 14 שבועות, כך היא חשפה בסרטון טיקטוק שצבר יותר מ-5 מיליון צפיות. ג'קלין סיפרה שנאלצה ללדת את בתה בשבוע ה-23 כדי שתעבור ניתוח - ואז להמשיך לגדל אותה בבטנה עד מועד הלידה המיוחל. בסרטון בו היא מציגה את הבטן ההריונית שלה היא כתבה: "כשאת מגלה שאת צריכה ללדת את בתך בשבוע ה-23 כדי שהיא תוכל לעבור ניתוח בעמוד השדרה - ואז להחזיר אותה לגופך כדי לגדל אותה לעוד 14 שבועות עד שתיוולד מחדש".

העוברית שלה סובל מספינה ביפידה (שדרה שסועה), פגם המתפתח אצל עוברים בחודש הראשון להיריון, כשעמוד השדרה וחוט השדרה אינם מתפתחים או נסגרים כפי שצריך. הפגם עלול לגרום לנזק למערכת העצבים של התינוק ולהוביל לשיתוק פוטנציאלי. מאז פרסום הסרטון ג'קלין עברה את הלידה הראשונה שלה וכעת נמצאת בשמירת היריון וחייבת להימצע במנוחה תמידית עד הלידה השנייה.

@jacqschumer Then be on bed rest for 107 days in another state ? I'd do anything for her #pregnancy #csection #babynames #spinabifida ♬ gford._ gets no maidens - $avøry-$adisticpai • Follow Me

ג'קלין שומר ובעלה

הצופים הופתעו לשמוע שניתן ללדת פעמיים את אותו עובר ומיהרו לשאול כיצד בדיוק התהליך הזה עובד? "מה הם עושים עם שק השפיר והנוזלים לאחר מכן? זה מוזר", שאל אחד הצופים על השק מלא הנוזלים שמכיל ומגן על העובר ברחם.

שומר השיבה בסרטון נוסף בו סיפרה שהיא נמצאת כעת בשבוע ה-30 להריונה לאחר ניתוח עוברי שעברה בשבוע ה-23. "הם ניתחו את התינוקת שלי ואז דחסו אותה בחזרה לתוכי ומאז אני ממשיכה לגדל אותה, בתקווה, עד המועד הצפוי", היא אומרת בסרטון ומפרטת שהרבה מי שפיר נשפכו החוצה בתהליך והוחלפו בסוג של נוזל IV שיש בו יותר מינרלים מהנורמה - עד שהתינוקת שלה תוכל לייצר שוב בעצמה.

העדכון האחרון על מצבה:

@jacqschumer Reply to @sophaloaf93 explaining this the best that I can! My fluid levels are back to normal and baby is doing great! #fetalsurgery #spinabifida #pregnancy #nicubaby ♬ original sound - Jacqueline Schumer

שומר הודיעה שהיא מבקרת את הרופאים מדי שבוע לבדיקת אולטרסאונד עד שתהיה מוכנה לניתוח קיסרי. "זה מדהים מה שהם מסוגלים לעשות", היא אמרה ושיבחה את הצוות הרפואי שלה בסרטון. על אף החווייה המאוד לא נעימה שנאלצה לעבור, שומר שומרת על אופטימיות. בסרטון היא הוסיפה שהעובר במצב תקין ושרמות הנוזלים תקינות. היא סיכמה: "אני אעשה הכל בשבילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully