וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידקו בעצמכם: אבות לא מצליחים להחזיק תינוק בתנוחה הזאת (ואמהות כן)

16.12.2022 / 8:00

אם לתינוקת טוענת שגברים לא מצליחים להחזיק תינוקות בתנוחה הספציפית שהציגה בסרטון ואחרי שהוכיחה שבעלה לא עומד באתגר, דירבנה נשים אחרות לבחון את בעליהן - וגם הם כשלו. אתם מוזמנים לבדוק בעצמכם

אבות לא יכולים להחזיק תינוקות כמו אמהות/indy._xo/Tiktok

אם לתינוקת הפתיעה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות כשהראתה כיצד בן זוגה לא מצליח לאחוז בתינוקת שלהם באותה הדרך שהיא עושה זאת - ועודדה אמהות אחרות לבחון את בני הזוג שלהן ולהיווכח שהם פשוט לא מסוגלים.

משתמשת הטיקטוק, אינדי לאמבל, שמפרסמת סרטונים בעמוד הטיקטוק שלה @indy._xo סיפרה שנתקלה בסרטון טיקטוק אחר שטוען שאבות אינם מסוגלים להחזיק את התינוק שלהם באותה הדרך שאמהות מסוגלות והחליטה להעמיד את זה במבחן. היא צילמה את עצמה אוחזת בתינוקת שלה ביד אחת כשהיא נשענת על המותן שלה - וביקשה מבן זוגה שינסה להחזיק אותה כך.

היא אומרת בסרטון: "אנחנו הולכים לבדוק את זה על ג'ורדן (בן זוגה)". הוא נותר מבולבל מהבקשה, ניסה לעשות זאת ולבסוף הצליח רק כשהוא אוחז בתינוקת שלו בשתי ידיים - ולא באחת כפי שעשתה זאת אינדי: "ככה?" הוא שואל. היא השתעשעה מחוסר היכולת שלו - ושאלה אותו האם הוא יכול להסתובב איתה ככה. הוא השיב שלא - והדגים את הדרך היחידה שהוא מסוגל.

נסו את זה על הגברים שלכן:

עוד דברים שאבות צריכים לדעת
האבות היום נוכחים יותר, אז למה בספרים הם עדיין "עושים בושות"?
זה מה שהופך גברים לאבות מעורבים יותר
תני לו מרפק: אבות שישנים פחות נקשרים טוב יותר לתינוקות

נשים רבות הגיבו לסרטון וטענו שגברים לא מסוגלים לדחוף ככה את המותן שלהם החוצה. אחת כתבה: "הם לא מסוגלים לעשות את התנוחה הזאת שדוחפת את המותן החוצה, שיהיו בריאים". אחרת הגיבה: "זה ככה גם עם בעלי, כי הוא תמיד אומר שהזרוע שלו כואבת דקה אחרי שהוא מרים אותו - ואני כזה 'למה אתה לא משתמש במותן שלך אז?'".

צופה נוספת כתבה: "אוקיי רגע. אף פעם לא שמתי לב אבל עכשיו כשאני חושבת על זה, בעלי מעולם לא הרים אף אחד מהילדים שלנו על המותן שלו. איזה מוזר". אם אחרת כתבה: "או מיי גאד. חשבתי שזה רק בעלי. אני תמיד אומרת לו להחזיק אותה כמו שצריך והוא לא מצליח". נסו ותיווכחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully