וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עובד כמו קסם": המשקה הבריא שכולנו חייבים לשתות על הבוקר

28.6.2022 / 2:30

התזונאית אייסלין קמבריג' חושפת מה כולנו צריכים לשתות על הבוקר כדי להתחיל את היום עם יותר אנרגיות, וגם: כמה זמן לפני השינה צריך להפסיק לאכול ולמה חשוב להימנע ממשקאות עם ממתיקים מלאכותיים

חמש עובדות על מים/מערכת וואלה!

כולנו מכירים את ההרגשה הזו - אנחנו קמים מוקדם מאוד בבוקר וגוררים את עצמנו מהמיטה משום שאין לנו מספיק אנרגיה כדי להתחיל את היום. אייסלין קמבריג', תזונאית ותרפיסטית, טוענת שיש משקה אחד ש"עובד כמו קסם" ויכול לגרום לנו להרגיש במיטבנו על הבוקר. ולא תאמינו כמה שהמשקה הזה נגיש, זול וקל להכנה.

זה לא סוד ששתייה מרובה של מים מועילה מאוד לגוף שלנו, אך קמבריג' טוענת שהסוד האמיתי הוא לסחוט חצי לימון ולהוסיף אותו לכוס של מים חמים. "יש דבר אחד שכולנו צריכים לעשות ברגע שאנחנו קמים מהמיטה וזה לשתות מים. זה ממריץ את הגוף ומוריד את לחץ הדם", הסבירה התזונאית, והוסיפה: "אם אתם רוצים עוד אנרגיה לגוף, כדאי לכם לשתות מים חמים עם לימון סחוט - זה פשוט קסם".

אישה שותה מים עם לימון. Olena Yakobchuk, ShutterStock
קסם? אישה שותה מים עם לימון/ShutterStock, Olena Yakobchuk

אבל זה לא הטיפ היחיד של אייסלין, שטוענת שהארוחה האחרונה שלנו צריכה להיות לפחות שלוש שעות לפני השינה. בדרך הזו הגוף מעכל טוב יותר את האוכל לפני מנוחת הלילה. היא הסבירה: "אם אתם אוכלים ארוחת ערב ומנסים לישון שעה או שעתיים אחריה זה יפגע בגוף שלכם, שיתקשה לעבד את האוכל ולהתאושש. מערכת העיכול והשינה שלכם יושפעו מכך, וזה עלול להשפיע גם על המצב רוח שלכם. אני ממליצה לאכול ארוחה אחרונה שלוש או ארבע שעות לפני השינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ככה תכינו מים חמים עם לימון

עוד טיפ חשוב של אייסלין הוא להימנע מממתיקים מלאכותיים כשיש לכם תשוקה לסוכר. "יש כאלו שמרגישים שזו אופציה טובה לאכול ממתקים 'ללא סוכר' כשהם רוצים לאכול בריא, אבל זה יותר גרוע ממאכלי סוכר רגילים. גם המשקאות ה"דיאטטיים" מכילים מרכיבים מלאכותיים שהגוף שלנו לא יודע איך לעבד וזה יותר מזיק והרסני מאשר סוכר רגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully