וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה הגאונית להסרת חול מרגליהם של הילדים לאחר יום כיף בים

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 23:47

אם לארבעה ילדים עלתה על שיטה די מבריקה להסרת חול מהרגליים של הילדים אחרי יום מהנה בחוף הים. היא מהירה, קלה ומבטיחה שהילדים לא יכנסו עם חול לבית או לרכב. ואם זה לא מספיק, מצאנו עוד שיטה גאונית למנוע את זה

שיטה להסרת חוך מרגליים בחוף הים/@lauren.clutter

הקיץ כבר לגמרי כאן ואין בילוי כיפי יותר בשבתות מלרדת עם כל המשפחה לים. עם זאת, בואו נודה באמת - הסיבה היחידה שאנחנו נמנעים לעיתים מים עם הילדים זה החול שהם מביאים איתם הביתה בסוף היום - ברגליים, בשיער, בבגדים. סיוט. כעת, אם לארבעה שיתפה טריק מציל חיים ממש להסרת חול מהרגליים של הילדים שלנו לפני שהם חוזרים הביתה - ואפילו לפני שהם נכנסים למכונית, כי גם שם הרי צריך למחרת לשאוב.

לורן קלטר שיתפה את הטריק בטיקטוק והוא זכה שם ליותר מ-3 מיליון צפיות. מה עושים רגע לפני שעולים על הרכב בחזרה הביתה? הביאו איתכם מבעוד מועד אל החוף גרביים ואבקת טלק. בעקרון אבקת טלק מסירה חול כמו קסם - כפי שתוכלו לראות בסרטון שבהמשך שבו גבר נראה "שוטף" את עצמו באבקה - אבל כשמדובר בילדים גם אבקת טלק מייצרת בלגן. בשביל זה יש לנו את הגרביים: שפכו את אבקת הטלק לתוך גרב, קשרו אותה היטב ושפשפו את הגרב על הרגליים של הילדים שלכם להסרת החול. זה עובד יופי. תראו איך היא עושה את זה:

והנה זה עובד גם על מבוגרים, בלי צורך בגרביים:

רבים שצפו בסרטון הראו התלהבות. אחד כתב: "רגע מה, איך לא ידעתי את זה?" ואחרת הוסיפה: "אני עוד לא אמא אבל אני אשתמש בזה לעצמי. תודה!". שלישי כתב: "אני גר בחוף הים. לא ידעתי את זה! חחח. תודה".

בינתיים, ב-Fabulous דיווחו על אמא לא חובבת חול אחרת ששיתפה טכניקה שאינה מערבת טלק להסרת חול מבגדים ומגבות לאחר שסיימתם לרבוץ בחוף. שאנון דוהרטי, שיתפה את הטריק בחשבון האינסטגרם שלה, At Home With Shannon. כל שעליכם לעשות הוא להביא איתכם לחוף או להסתפק בלהשאיר בכניסה לבית סל כביסה עם חריצים. מלאו את סל הכביסה בבגדים ובמגבות שבהם השתמשתם בחוף הים, הרימו את הסל לאוויר ונערו אותו היטב כדי להיפטר מהחול. הטריק הזה יעיל במיוחד כדי למנוע מהחול להיכנס ולהתאסף לו ברכב שלכם.

פשוט לנער ולהגיש:

@athomewithshannon GENIUS BEACH HACK!? Find all my Tips & Tricks for the Beach in my Travel Series!! #momhack #momhacks #travelhacks #momsoftiktok #beachhacks @athomewithshannon ♬ Sunroof - Nicky Youre & dazy

שאנון מאמינה גם שהשיטה הזו לא רק יעילה בסינון החול מהבגדים, אלא גם מאפשרת איסוף של כל המגבות ובגדי הים בסל והעברתם ישר אל מכונת הכביסה בלי לפזר שאריות חול מפוספסות בבית. גאוני, כבר אמרנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully