וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתבטאות שהציתה סערה ברשת: "נשים לא חייבות להתקלח כל יום. הן לא מסריחות. גברים כן"

11.4.2022 / 23:40

משתמשת טיקטוק עוררה סערה כשחשפה את הרגלי המקלחת שלה וטענה שנשים יכולות להרשות לעצמן להתקלח רק פעם בשלושה ימים כי הן "לא מסריחות", בעוד שגברים חייבים להתמיד על מקלחת יומית

כמה פעמים בשבוע מומלץ להתקלח כדי לשמור על הבריאות?/מערכת "סיפור בדקה"

כוכבת הטיקטוק ג'ק אנדרסון עוררה מחלוקת ברשת לאחר ששיתפה את הרגלי ההיגיינה שלה וטענה שנשים יכולות להרשות לעצמן להתקלח רק אחת לשלושה ימים כי "הן לעולם לא מסריחות", בעוד שגברים לעומת זאת חייבים מקלחת כל יום - כי הם כן מסריחים.

בסרטון טיקטוק שצבר 1.5 מיליון צפיות בפחות משבועיים טענה ג'ק שנשים יודעות באופן אינסטינקטיבי מתי הן צריכות להתקלח - והוסיפה שלפעמים זה מדי יום - ולפעמים מספיקה רק פעת אחת כל שלושה ימים. היא הוסיפה שלעומת זאת זה "מגעיל" שגברים לא מתקלחים מדי יום והודתה שהיא יודעת שהדעה שלה שנויה במחלוקת. היא הוצפה בתגובות של רבים שממש לא הסכימו איתה.

צפו בוידוי שלה:

בסרטון ג'ק אומרת: "זה יכול להיות כל יום, זה יכול להיות פעם בשלושה ימים. אני עומדת להגיד משהו שנוי במחלוקת - אולי זה אפילו מוסר כפול, אבל לא אכפת לי - זה חייב להיאמר. נשים לא מתקלחות כל יום - והן לא חייבות. אנחנו מתקלחות כשאנחנו צריכות. זה לא משנה כי אנחנו לא מסריחות ואנחנו לא נראות מלוכלכות, וגם אנחנו מצילות את כדור הארץ כשאנחנו עושות את זה. מבזבזות מים? לא אנחנו". היא הוסיפה: "גברים, לעומת זאת, אם הם לא מתקלחים כל יום... זה מגעיל".

והנה היא מגיבה לביקורת:

עם יד על הלב: מהי תדירות המקלחת שלכם?

אני גבר ומתקלח מדי יום
אני גבר ומתקלח יום כן - יום לא
אני גבר ומתקלח פעם בשלושה-ארבעה ימים או כשצריך
אני אישה ומתקלחת מדי יום
אני אישה ומתקלחת יום כן - יום לא
אני אישה ומתקלחת פעם בשלושה-ארבעה ימים או כשצריך
7678 משתתפים

כצפוי,הסרטון של ג'ק עורר דיון סוער. "תמיד אמרתי שלאישה לוקח הרבה זמן עד שהיא מריחה רע. אצלנו הגברים זה תוך יום", כתב אחד בהסכמה ואחרת הוסיפה: "מקלחת לנשים זו מטלה. ההכנה שלפני והשיער הרטוב שאחרי ובלה בלה. ממש לא. רק כשאני צריכה אני נכנסת".

אחרים לא הסכימו עם ג'ק: "דברי בשם עצמך. אני מתקלחת כל יום", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה ממש לא נכון. גם נשים מריחות רע לפעמים". שלישית הוסיפה: "זה לא נכון מדעית. אני לא שופטת, אבל אני אוהבת להתקלח ולא רואה בזה מטלה. ככה חונכתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully