וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולת פסוריאזיס מדגמנת בתחתונים: "אני לא מתחבאת יותר"

22.3.2022 / 23:32

עד לפני שנה קלייר ספורגין עשתה כל שביכולתה כדי להסתיר את הפסוריאזיס שלה. היום היא לא מוכנה עוד להתבייש בו והפכה לאושיית רשת מעוררת השראה כששיתפה תמונות שלה בעירום כמעט מלא

קלייר מציגה את גופה/@claireelizabeth400

קלייר ספורגין בת ה-25 היא אושיית אינסטגרם שמעודדת דימוי גוף חיובי ומעוררת השראה בזכות החשיפה שלה - מגיל 19 היא סובלת מפסוריאזיס ועל אף שבשנים הראשונות עשתה הכל כדי להסתיר את זה, בסופו של דבר היא החליטה לאמץ את הגוף שלה וכבר שנה משתפת תמונות שלה בהלבשה תחתונה שחושפות את מחלת העור שלה ללא בושה.

לאחר שנים בהן הסתירה את מצב העור שלה מהעולם, קלייר ספורגין מצאה את הכוח הנפשי לאמץ אותו ואף להתגאות בו. היא החלה לפרסם תמונות חושפניות שלה באינסטגרם כשבמקביל היא נוטלת תרופות מסוג ציקלוספורין (תרופה מדכאת חיסון) כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים.

כדי להראות עד כמה רחוק היא הגיעה במסע שלה, קלייר הציגה קעקוע של חץ וקשת שיש לה על הגב. בפוסט שחלקה עם 37,800 העוקבים שלה באינסטגרם, היא כתבה: "קעקועי חץ מייצגים באופן טבעי את הרעיון של מאבק וניצחון. צריך למשוך את החץ אחורה לפני שהוא נורה קדימה. החץ מצביע לכיוון אחד ובכך מדגיש שיש לנו כיוון בחיים. אני מתקדמת הלאה עם שיפור עצמי מתמיד".

קלייר, שגרה באסקס באנגליה ומתפרנסת כסומלייה זוטרה, הוסיפה: "יש לי חלקים צלולים יותר בעור וחלקים עם סימנים בולטים יותר מתמיד. אני עדיין צורכת 75 מ"ג של ציקלוספורין ביום".

קעקוע החץ:

פוסט הקעקוע של המשפיענית זכה ליותר מ-3,500 לייקים. אחת כתבה בתגובה לפוסט: "תודה שהיית כל כך אמיצה ושיתפת את המסע שלך. זה נותן תקווה לרבים שאינם בטוחים בגוף שלהם". אחרת אמרה: "אני חושבת שאת מהממת. כל הכבוד לך". משתמשת נוספת כתבה: "אני מקווה שזה לא כל כך כואב ושתגיעי לאן שאת רק רוצה". אחרת הוסיפה: "הפוסטים שלך גרמו לי להרגיש בטוחה בעור שלי".

קלייר, שאובחנה כחולה בפסוריאזיס ב-2017, שוחחה עם ה"דיילי סטאר" על המסע שלה בשנה שעברה ואמרה: "כשקיבלתי את זה לראשונה הייתי בהחלט מאוד מודעת לעצמי. הייתי בת 19 ואת דואגת למראה שלך הרבה יותר בגיל הזה. הייתה לי כוויות שמש על הכתפיים וזה היה הטריגר לפסוריאזיס שלי, כוויות השמש מעולם לא נרפאה, הכתפיים שלי פשוט התייבשו ואז הופיעו שאר הנקודות על הגוף שלי. כך זה המשיך להתפשט".

צפו בה מספרת על האיבחון שלה:

למרבה המזל, היא השלימה עם המצב האוטואימוני שלה. היא הוסיפה: "כשפתחתי את עמוד האינסטגרם הזה, הרגשתי שאני לא מתחבאת יותר. לקח לי שנים לקבל את העור שלי ולא לפחד ללבוש ביקיני בחוף הים. הייתי בפחד מתמיד שמישהו יצביע עליי... והם הצביעו עליי! הייתי בהלם מכמות האנשים ששאלו בגלוי 'מה לא בסדר איתך?'. באותה תקופה הייתי כל כך נבוכה אבל היום אני מבינה שהם פשוט לא היו מודעים וסקרנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully