וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אלרגית לסקס - זרע גורם לי לשיתוק שרירים וכאבי תופת"

24.2.2022 / 0:43

קלואי לורי מקולורדו הבינה לראשונה שיש לה אלרגיה לזרע כאשר פניה התנפחו לאחר מפגש מיני שגרם לה להיראות כאילו ביקרה אצל רופא השיניים

אהבה במבחן: האישה שאלרגית להכל - גם לבעלה/מערכת סיפור בדקה

סטודנטית שאלרגית לסקס סיפרה שהיא נותרה בכאבי תופת לאחר הפעילות המינית הראשונה שלה. קלואי לורי, בת ה-18, סיפרה שמין אוראלי הופך את פניה לכה רדומות, עד שהיא נראית כאילו הזריקו לה חומר הרדמה אצל רופא השיניים.

כשניגשה לבדיקה, רופא אמר לה שהכאב שלה נגרם כתוצאה מ"רגישות יתר לזרע". לדבריה, העור שלה הפך אדום בפעם הראשונה שבא במגע עם זרע - אך היא לא חשבה על זה יותר מדי. עם זאת, לאחר שמפגש מיני נוסף הותיר את פניה "נפולות", קלואי אמרה שהיא נאלצה לוותר מעתה על מין אוראלי ולהיזהר בסקס.

קלואי, תושבת קולורדו שבארה"ב, סיפרה: "זה הופיע בצד ימין של הפנים שלי. פניי צנחו ופשוט לא יכולתי להביע רגשות, לפחות באזור הפה. זה הרגיש כמו לקבל זריקת הרדמה מקומית מרופא השיניים בחניכיים. בהתחלה צחקתי מזה, חשבתי שזה משעשע. אחר כך התחלתי לחשוש שזה ישאר קבוע אבל לאט לאט חזרתי לעצמי והייתי בסדר, אבל נמנעתי מאז ממגע בזרע והסתבר שהייתה לי סיבה טובה".

לאחר ביקור אצל הרופא, קלואי מספרת שהחשדות שלה אושרו - יש לה רגישות יתר לפלסמת זרע, שהיא תגובה אלרגית נדירה לחלבונים המצויים בזרע של רוב הגברים. האלרגיה שלה פירושה שהיא מקבלת תחושת צריבה כואבת במשך שעה לאחר סקס, מה שהיא מתארת כ"מיליון מחטי דיקור".

הסטודנטית טוענת שלמדה מאז כיצד לחיות עם המצב הנדיר שלה - ואומרת שאנשים רבים לא מודעים בכלל לקיומה של אלרגיה כזו. כעת היא מספרת שלפני סקס היא מטילה שתן, מה שעוזר להקל על הכאבים שבאים אחר כך, אך לעיתים זה לא עוזר והיא נאלצת לשים קרח על האזורים המוצנעים שלה.

קלואי נוקטת במין בטוח ומשתמשת בקונדומים - מה שמסייע לה להימנע מלפתח תגובות אלרגיות קשות. היא אמרה: "אני חייבת לספר על זה מראש לשותפים המיניים שלי, לומר להם 'אגב, יש דברים שאני לא יכולה לעשות בגלל מה שיש לי' ולאף אחד לא נראה שאכפת יותר מדי. הם חושבים שזה מעניין או מצחיק יותר מכל דבר אחר, אז זה לא גורם לי לבעיות ביחסים. אנשים לרוב רוצים לדעת יותר אבל כמובן שהם לא ניגשים לעשות מחקר משלהם, אז הם מבקשים ממני את כל הפרטים".

צפו בה מספרת על מצבה

על אף שהיא לא חושבת שמצבה "סופר נפוץ", היא מעריכה שישנם אנשים שסובלים מהאלרגיה ואינם מודעים לכך. "אני פשוט חושבת שאנשים טועים וחושבים שהם מגיבים ככה לדברים אחרים או שיש להם תגובות קלות יותר ממני ולכן הם לא חושבים על זה יותר מדי", אמרה, "אנשים אפילו לא מאמינים לי שזה דבר אמיתי כי זה כל כך נדיר, אבל לדעתי אנשים פשוט לא מדברים על זה. ברגע שאני מתארת את החוויה שלי, הם מאמינים לי, אבל בהתחלה אנשים אומרים לי 'אין מצב, זה דבר אמיתי?' ואז הם אומרים 'אוי, זה מבאס' ואני פשוט אומרת להם 'זה לא, אני חיה עם זה, יש דברים יותר גרועים שם בחוץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully