וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שמכרה את הנפיחות שלה עד שאושפזה, פרשה והחלה למכור זיעה מהשדיים

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 7:52

סטפני מת'או הרוויחה כ-200 אלף דולר ממכירת צנצנות מלאות בנפיחות שלה. עד שהיא אושפזה כשניסתה לעמוד בביקוש והעמיסה על קיבתה שעועית ושייקים עתירי חלבונים. כעת היא החלה לשווק בקבוקים עם זיעה שמתאספת מתחת לחזה שלה - וגם המיזם הזה מוכתר בינתיים כהצלחה

סטפני מת'או עברה ממכירת פלוצים בצנצנצת למכירת זיעת שדיים במבחנה/stepankamatto

האישה שעלתה לכותרות לאחר שמכרה צנצנות של הנפיחות הריחניות שלה ונאלצה להפסיק לשווק את המוצר המבוקש עקב בעיות בריאותיות - לא מוותרת. במקום זה היא החלה לשווק מוצר "מהפכני" חדש ולכאורה בטוח יותר: בקבוקים מלאים בזיעה שנצברת לה מתחת לשדיים. אנחנו לא צוחקים.

לסטפני מת'או יש קורות חיים יוצאי דופן שלא היו מתקבלים בכל עסק שמכבד את עצמו. לאחר שהפכה לכוכבת ריאליטי כשהופיעה בתכנית "90 יום להתארס", היא החלה לעסוק במקצוע רווחי ולכאורה חסר כל מאמץ: מכירת צנצנות מלאות בנפיחות שלה למעריציה ברשת.

הנפיחות של סטפני, תושבת קונטיקט, ארה"ב, זכו לביקוש רב באתר המבוגרים Unfiltrd עוד בנובמבר 2021, כשגבתה 1,000 דולר לצנצנת נודים איכותית וריחנית. כולל ההנחות המתבקשות בעונת החגים - אז הנפיחות שלה נמכרו כ"מתנת חג ייחודית ליקרים ללבכם" - והיא הצליחה לצבור סכום של כ-200 אלף דולר רק ממכירות הנפיחות שלה. בשלב מסוים הביקוש היה כל כך גדול שהיא מילאה 97 צנצנות במשך יומיים.

היא הוסיפה לתפריט היומי שלה מאכלים שיסייעו לה לשחרר. "אני מניעה שם דברים בעזרת שעועית, מאפין חלבון, לפעמים אפילו יוגורט (עדיף פחות סוכר), כמה ביצים קשות", היא אמרה בסרטון ששיתפה באינסטגרם והוסיפה: "בזמן שחיכיתי שהנפיחות האלה יווצרו, אהבתי לקרוא. אני מאוד חכמה, אני מאוד אוהבת לקרוא".

ואז התחילו הבעיות...

אם אתם חושבים שמדובר בג'וב הכי קל בעולם, אתם כנראה טועים. היינו מציעים לכם לבדוק, אבל חבל על הצנצנות כי ספק אם לנפיחות שלכם יהיה איזשהו ביקוש. עבור אלו שלה היה לא מעט כפי שציינו, ולרוע מזלה, הקריירה שלה כמעט נגדעה בצורה טרגית כשאורח החיים החדש שלה הוביל אותה מוקדם יותר השנה לבית החולים עם חשש להתקף לב.

העסק (שחשוב להבהיר - כולל רק שחרור נפיחות לצנצנת ומשלוח) זכה להצלחה בשבועות הראשונים, אולם כשההזמנות המשיכו לזרום, היא הבינה שהיא תצטרך לשנות את הרגלי התזונה שלה כדי להמשיך למלא צנצנות. בשביל לעמוד בקצב ולהחמיר את ריח הנפיחות, היא סיפרה ל-Jam Press שהוסיפה לתפריט היומי שלה צלחת שעועית וכמויות לא קטנות של שייק חלבון.

כך נראה יום בחייה:

ושנה בחייה:

התמהיל הזה, על אף שבהחלט סייע לחשבון הבנק שלה, השפיע פחות טוב על המעיים שלה - ותוך חודשיים מתחילת הפרויקט היא נאלצה לוותר עליו עקב בעיות בריאותיות. סטפני סיפרה שאושפזה בזמן שניסתה לעמוד בקצב הביקוש מרקיע השחקים: "אני זוכרת שביום צרכתי בערך שלושה שייק חלבון וקערה ענקית של מרק שעועית שחורה", היא אמרה, "יכולתי לראות שמשהו לא היה בסדר באותו ערב כשנשכבתי במיטה ויכולתי להרגיש לחץ בבטן שלי שעולה כלפי מעלה. היה לי די קשה לנשום ובכל פעם שניסיתי לקחת אוויר, הרגשתי תחושת צביטה סביב הלב שלי".

סטפני חששה שמא חטפה התקף לב ופנתה לבית החולים בליווי חברתה. למרבה המזל זה לא היה המקרה: "הובהר לי שמה שאני חווה זה לא שבץ או התקף לב, אלא כאבי גזים עזים מאוד", היא חשפה. "המליצו לי לשנות את הרגלי התזונה שלי ולקחת תרופה מדכאת גזים, שבעצם שמה סוף לעסק שלי". הרופאים טענו שהעסק שלה גובה מחיר כבד מבריאותה והיא הקשיבה להמלצתם.

המוצר החדש: זיעת ציצים

סטפני לא הרימה ידיים. היא החלה למכור את הנפיחות שלה ב-NFTs ופתחה "עסק חדש" עם קהל לקוחות דומה: מכירת בקבוקים של הזיעה הנאספת מתחת לשדיים שלה תמורת 500 דולר לבקבוק. היא החלה לאסוף את הזיעה שלה בזמן שהיא יושבת בשמש, כשהפעם היא נוקטת באמצעי בטיחות כדי שלא תתאשפז שוב. כלומר, היא דואגת לשתות בשביל לא להתייבש ולמרוח על עצמה קרם הגנה כדי שלא תישרף בשמש. מאז היא ממשיכה להרוויח אלפי דולרים ביום ממכירת זיעה.

במספר סרטוני טיקטוק שפורסמו לאחרונה, היזמית בת ה-31 דיברה בפתיחות על המוצר החדש שלה. "כל מה שאת צריכה זה בקבוקים, קרם הגנה ולשבת בחוץ כמו עץ במשך שעות!" היא אמרה בסרטון אחד, בו היא נראית מצביעה אל השמש ואז נעמדת בחוץ עם מיכל קטן לחוץ על החזה. תוך שבוע מתחילת המיזם, היא מכרה יותר מ-50 צנצנות, כך אמרה ל-Insider. "זו לא עבודה קלה, אבל אף אחד לא אמר שזו תהיה", היא אמרה על המיזם החדש ל-news.com.au, "אני אוהבת לכנות את עצמי עץ אדר אנושי כשהציצי מזיע פירותיי". היא הוסיפה: "הזמן שלוקח למלא בקבוק בזיעה משתנה ותלוי בכמה גורמים מדעיים, בעיקר החום, התנועה ועד כמה אני מיובשת".

וככה זה נראה:

התגובות למודל העסקי של סטפני היו מעורבות: בעוד שהמעריצים שלה עודדו אותה על היצירתיות שהפגינה, אחרים מתחו ביקורת על חוסר היכולת שלה לעבוד ב"עבודה נורמלית". עם זאת, לא נראה שיש לה בעיה עם ביקורת: "אני מרגישה שהיקום אוהב לשפוט אותנו על דרכים מוזרות להרוויח כסף", היא אמרה, "אבל אם זיעת החזה שלי היא הכנסה צדדית חדשה, אני כאן בשביל זה. זה הולך להיות קיץ לוהט והציצים שלי מזיעים אז בואו נמלא בקבוקים ונמכור את זה אם אנחנו כבר כאן".

מלבד שיזוף יתר והפוטנציאל להתייבשות, סטפני סיפרה לאחרונה ל-300 אלף העוקבים שלה באינסטגרם שדוב הופיע בחצר ביתה ו"סגר את העסק למשך השבוע". היא סיפרה: "הייתי בחצר האחורית שלי, ליד הבריכה, ומילאתי הזמנות לצנצנות הזיעה שלי כשדוב הופיע פתאום! כל כך מטורף!".

"אני אדם די יצירתי וחדשני", אמרה סטפני ל-Insider, שמנהלת גם פלטפורמת מנויים לבני 18 ומעלה, בדומה ל-OnlyFans. "מבקשים ממני כל הזמן סרטונים שלי מתאמנת ומזיעה. אין סיבה שלא אעשה מזה כסף!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully