וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה טוענת שהיא חווה אורגזמה ללא מגע - ומחקר מאמת זאת

28.4.2022 / 23:54

המומחית למיניות קרולין צ'רסקי טוענת שהצליחה לחוות אורגזמה בעזרת המחשבה בלבד, מבלי לגעת בעצמה, כשמחקר שביצעה מאמת זאת - כולל סרטון בזמן אמת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

קרולין חווה אורגזמה בלי מגע/karolintsarski

יועצת המין, קרולין צ'רסקי, טוענת שהצליחה להשיג את "הגביע הקדוש" של כוח התודעה, כשלדבריה במהלך "אימון טנטרי" הצליחה להגיע לאורגזמה ללא כל גירוי של איבר המין. כלומר היא הצליחה להגיע לפורקן מיני בעזרת המחשבה בלבד. נשמע טוב מדי כדי להיות אמיתי? מחקר שפורסם בכתב העת Sexual Medicine מתיימר לאמת את טענותיה - כשהוא מראה שאכן הייתה אצלה עלייה בהורמונים הקשורים לאורגזמה במהלך החוויה.

קרולין היא המחברת השנייה של המחקר וגם נשוא המחקר, ומאחר שמעמדה ככותבת ומעורבותה בניתוח הנתונים מוסיפים פוטנציאל להטייה, היא חיפשה מומחית נוספת בתחום שתאמת את טענותיה. קרולין מציעה קורסים מקוונים שמלמדים "כיצד להביא לעוררות מינית וליצירת קשר עמוק יותר עם האנרגיה המינית, המהות הנשית ו'חוכמת היוני' העמוקה של כל אחת מאיתנו". היא שיתפה גם סרטון למבוגרים בלבד (שגם לא מיועד לצפייה במשרד - היזהרו) העוסק במחקר שלה:

צפו בתיעוד הניסוי בו היא חווה אורגזמה מחשבתית

אורגזמה, שבדרך כלל נגרמת על ידי גירוי איבר המין, כרוכה בגירוי של מסלולים עצביים שמביאים להצפה של הורמונים ולמצב של אופוריה. חלק מהנשים טוענות שהן מסוגלות לשלוט הן על הופעתה והן על משך האורגזמה באמצעות אימון טנטרי, אך העדויות בפועל לכך מוגבלות.

עם זאת, ישנן עדויות נרחבות על נשים שחוות אורגזמות במגוון תרחישים שבהם לא הייתם מצפים להן - אם במהלך השינה, בפעילות גופנית או תוך כדי צפייה בתמונות. כל זה מצביע על כך שיש איזושהי שליטה "מלמעלה למטה" על אורגזמות שמדענים עדיין לא לגמרי מבינים.

במחקר הזה, קרולין צ'רסקי גרמה לעצמה להגיע לאורגזמה ללא גירוי של איבר המין או מגע בעצמה בכלל, ומספר מדדים ביולוגיים שימשו כדי לנסות ולהבין איך היא עושה זאת. נלקחו דגימות דם מלפני, במהלך ואחרי האורגזמה שנגרמה באופן חשיבתי, רמות של הורמון מחלמן, הורמון מגרה זקיקים, טסטוסטרון חופשי ופרולקטין בדם - וכל הנתונים הללו הושוו כדי לאבחן שינויים כלשהם. הניסוי בוצע גם במצב שבו היא פשוט קראה ספר בתור בקרה.

פרולקטין בפרט הוא סממן יעיל לאיכות האורגזמה - עלייה בפרולקטין מצביעה על אורגזמה דומה לאלו שמקורן בגירוי איבר המין. לאחר "אורגזמה מחשבתית" של 5 דקות, רמות הפרולקטין בדם שלה עלו ב-25 אחוזים, בעוד תהליך דומה שנמשך 10 דקות גרם לרמות הפרולקטין לעלות ב-48 אחוזים. ההורמונים האחרים לא הראו דפוס דומה, אם כי הורמון מחלמן אכן עלה במהלך סבב 5 הדקות.

תוצאות אלו מצביעות על כך שקרולין מסוגלת להגיע לאורגזמה רק באמצעות המוח והאימונים הטנטריים שלה, מה שמצביע על כך שבעוד רוב האורגזמות נוצרות "מלמטה למעלה", ייתכן כי אפשר להסתמך על פנטזיה כדי לגרום למצב כמעט זהה - ללא צורך בגירוי איבר המין.

זה אפשרי

השיטה נחשפת: כך תחוו אורגזמה בעזרת נשימות בלבד

לכתבה המלאה

היא שיחזרה את הניסוי גם בשלג

המנגנונים הממשיים שבמשחק הנערך בין המוח למערכת העצבים עדיין לא מובנים במלואם, אך שנים של אימונים (לפחות על פי קרולין) ביוגה וטנטרה עשויים להביא למצב נפשי שיכול לשלוט באורגזמות שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully