וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה נחשפת: כך תחוו אורגזמה בעזרת נשימות בלבד

25.2.2019 / 14:25

בלה באטל השתתפה בסדנת נשימה אורגזמית ולמדה טכניקה מפתיעה לגירוי מיני ושחרור לחצים - בעזרת נשימות בלבד. כעת היא חושפת כיצד גם אתן תוכלו להגיע לאורגזמה "עוצמתית ואמיתית" בלי לקיים יחסי מין בכלל

פרוייקט האו - ככה נראים פרצופים של נשים בזמן אורגזמה/מתוך העמוד הרשמי של מרכוס אלברטי, עריכה: יוסי אלטר

"כך חוויתי אורגזמה עוצרת נשימה רק על ידי לנשום עמוק", כך פתחה בלה באטל את הבלוג האישי שלה שפורסם בשבוע שעבר בסאן הבריטי. בלה סיפרה שהשתתפה בסדנת נשימה אורגזמית, במהלכה לומדות נשים כיצד להגיע לסיפוק מיני באמצעות נשימות בלבד. שום מגע אינו מעורב ולדבריה מדובר בחוויית שחרור ששום גבר או צעצוע מין לא יכולים לספק. "הגב שלי מקושת, אני נכנעת לגלי התשוקה שחולפים בי כשאני מגיעה לאורגזמה", שיחזרה בלה, "אני שוכבת שם, מחייכת, במשך חמש דקות רצופות - ואני לא בזרועותיו של אף גבר. אני על רצפת סטודיו טרנדי בצפון לונדון עם עוד עשרים נשים - וכולנו, זה הרגע, הגענו לאורגזמה רק מנשימה".

"ברוכה הבאה לסדנת נשימה אורגזמית של מועדון היוגה הסודי, יום המוקדש להיכרות עם האורגזמה העצמית שלנו. הרעיון הוא לגמור בזכות חמצן בלבד - בלי אפילו נשיקה. הנשים סביבי הן בשנות השלושים לחייהן. אמהות, עורכות דין, סופרות ומורות". בלה השתתפה בסדנה של המטפלת המינית קרוליין קוואן ושיתפה את מסקנותיה מהסדנה המעצימה, "המדריכה נראתה קשוחה בהתחלה אבל היא התרככה כשתיארה בפנינו כיצד נוכל ליהנות מעצמנו באמצעות נשימה אורגזמית ואנרגיה". היא מספרת: "ליותר מ-40 אחוזים מהנשים בבריטניה יש בעיות בתפקוד המיני וברור שמשימתה של קרוליין הייתה לסייע לנו לפרוץ את החומה הזאת. אני מכירה נשים שמעולם לא חוו אורגזמה".

ג'ניפר אניסטון  חווה אורגזמה בסרט "ברוס הגדול מכולם". gg_2
אורגזמות ללא מגע אדם/gg_2

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully