וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבעוני ששותה את השתן שלו מדי יום: "אני נראה צעיר יותר בעשור. זה גם ריפא את הדיכאון שלי"

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 10:49

הארי מטאדין בן ה-34 שותה 200 מ"ל שתן מדי יום כדי לטפל בבעיותיו הבריאותיות. לדבריו שתיית שתן מעניקה תחושת שלווה ומראה בריא וצעיר יותר. האם יש אמת בדבריו? מומחה מבהיר

שותה את השתן של עצמון/holistichealthwithharry

הארי מטאדין בן ה-34 הוא טבעוני ששותה מדי יום 200 מ"ל של השתן שלו - חלקו טרי וחלקו "שתן מיושן", כלומר שתן שהטיל לפני חודש. הוא מודה שהוא גם מורח את השתן שלו על פניו - וגם לפעמים משפריץ על עצמו היישר מהמשתנה "כשאף אחד לא מסתכל". לדבריו, מאז שהחל לשתות שתן הוא יצא מהדיכאון שלו ונראה צעיר יותר בעשור.

הארי מטאדין מהמפשייר החל לצרוך את השתן שלו ב-2016 כשהיה נואש לרפא את בעיותיו הנפשיות. מאז הוא החל לעסוק במה שמכונה "טיפול בשתן" ומכנה את השתן שלו "מעיין הנעורים". בעוד מקובל לחשוב שהבחור שותה שתן כדי לעורר פרובוקציה, נראה שהוא באמת ובתמים מאמין ששתיית השתן שלו מעניקה לו יתרונות בריאותיים. הוא שותה כ-200 מ"ל שתן מדי יום, כשעיקרו שתן בן חודש ימים והיתר שתן טרי מאותו יום. הוא אוכל ארוחה אחת ביום ומקפיד על דיאטת צום לסירוגין.

הארי סיפר כי הוא סבל מדיכאון וחרדה חברתית קשה עד שקרא על היתרונות הבריאותיים לכאורה של שתיית שתן והחל להתנסות בזה. הוא סיפר שכמעט מיד לאחר שהחל לשתות שתן, אי שם בקיץ 2016, הוא התחיל להרגיש טוב יותר. "זה היה מעבר לדמיון הפרוע שלי כמה חזק זה הרגיש כששתיתי את זה", הוא אמר ל-Jam Press, "מהרגע ששתיתי את השתן, הרגשתי שהמוח שלי מתעורר ושהדיכאון שלי נעלם. הרגשתי תחושה חדשה של שלווה, רוגע ובהירות. חשבתי לעצמי 'וואו, אני יכול לעשות את זה בלי כסף, ותמיד להיות מאושר".

הארי הוסיף: "הטעם של שתן טרי הוא לא רע כמו שאתם חושבים. הוא בעל ריח ניטרלי וללא טעם רע, אלא אם כן אתה באמת 'רעיל'. לעומת זאת, השתן המיושן תמיד מריח רע והטעם הוא טעם מעודן ונרכש. אני רק אגיד שצריך קצת זמן להתרגל אליו. אני דווקא אוהב את הריח והטעם של השתן שלי עכשיו, בגלל חיבור נוירו-אסוציאטיבי של היתרונות והשמחה שהוא מעניק לי אחרי שאני מכניס אותו למערכת שלי. השתן גרם לי להיראות צעיר יותר. שתיית שתן החזירה את פניי לשנות הנעורים שלהן, וכשאני משפשף את השתן על פרצופי - ההבדל הוא מיידי וברור".

"העור שלי צעיר, נעים למגע וזוהר. שתן בוגר הוא ה'מזון' הטוב ביותר לעור שמצאתי עד היום. כאשר אתה משפשף אותו, הוא מרכך את העור ושומר עליו צעיר ואלסטי. אני לא משתמש באמצעי טיפוח עור אחרים מלבד שתן. לפעמים כשאני במשתנות ואף אחד לא מסתכל, אני מתיז מהשתן הטרי שאני נותן על הפנים שלי ומשפשף אותו פנימה. טיפול בשתן שינה את חיי. במהלך רוב חיי לא השתמשתי באמצים לטיפוח העור. רק בשנים האחרונות התוודעתי ליתרונות של קרם הלחות ושטיפת הפנים".

צפו בריאיון קצר עם הארי מטאדין:

ומה יש למשפחתו לומר על זה?

בעבר הארי טען (ושגה) ששתיית שתן יכולה להפחית את הסיכון ללקות בסרטן, אלצהיימר, דמנציה, מחלות לב ושבץ מוחי. על אף שהוא עדיין מאמין בשיטה שלו, הוא קיבל תגובות חריפות מבני משפחה וחברים. הוא סיפר: "המשפחה שלי מעולם לא קיבלה את זה וחשבה שזה מגעיל. אחותי לא מדברת איתי בגלל זה. אני לא מוטרד מזה יותר מדי. יש לי את החברים שלי שעושים טיפול בשתן או מקבלים את זה שאני עושה. אם הם לא היו מקבלים - הם לא היו חברים שלי. פשוט ככה". אז כן, יש שם קליקה שלמה של אנשים ששותים את השתן שלהם, כשבבר הם בטח מזמינים כוסות ריקות ומבקשים להתפנות.

כך תיהנו משתן מיושן:

האם יש צל של אמת בדבריו?

מדונה טענה בעבר שהיא שותה שתן, כמו גם הזמרת קאשה. תומכי השיטה מאמינים ששתן מרפא הכל, החל מהפרעות אוטואימוניות ועד כאב כרוני. רופאים, לעומת זאת, מזהירים שאין כל הוכחה ששתיית שתן מהווה יתרון בריאותי כלשהו. לדבריהם, הנוהג - שמאמינים כי מקורו במצרים העתיקה - דווקא מזרז התייבשות וחושף את השתיינים לחיידקים.

ד"ר ג'ף פוסטר, רופא משפחה בווריקשייר, אמר: "שתן הוא פסולת גופנית שמכילה כ-90 אחוז מים. השאר זה אמוניה ומלחים, קצת חיידקים ומוצרי פסולת אחרים. לא ידוע על יתרונות בריאותיים מדווחים משתייה או שפשוף השתן (שלך או של אדם אחר) על הגוף. שתייתו היא דבר גרוע יותר. הוא יכול להאיץ את תהליך ההתייבשות ועלול להחדיר חיידקים. השורה התחתונה היא שאם אתם לא אוכלים או משפשפים את הצואה שלכם על הגוף, כנראה שלעשות את אותו הדבר עם שתן הוא לא רעיון טוב. השתן נועד לסלק פסולת מהגוף ופסולת נקראת פסולת מסיבה מסוימת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully