וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סרטון נדיר מראה אישה זזה בתוך שק גופות

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 11:56

שמענו כבר על לא מעט מקרים שבהם אנשים שנחשבו מתים התעוררו לחיים כשהיו רגע לפני הקבורה, אבל מקרה כזה שגם צולם - אנחנו לא זוכרים. צפו בסרטון המדהים

זה נשמע כמו סיוט אבל מסתבר שזה קורה מדי פעם לאנשים: יום אחד אתה מתעורר לגלות שאתה בתוך שק גופות כשכמה עובדים של חדר מתים מביטים אליך מלמעלה באימה.

זה מה שקרה לאישה בשנגחאי, סין, השבוע, לאחר שבית האבות הכריז על מותה, למרות שעדיין הייתה בחיים. צילומי וידיאו שצולמו על ידי צופה מהצד מציגים את האירועים מתרחשים, כשהעובדים מסתכלים לתוך שק הגופה ומבינים את הטעות הנוראית. עובד אחד נשמע אומר "חיה! ראית את זה? חיה!", לפי סקיי ניוז, בעוד עובד אחר מזהיר "אל תכסה אותה שוב!".

התקרית התרחשה בבית האבות Xinchangzheng ותועדה על ידי אדם עלום שם, אותו ניתן לשמוע מעיר בסרט "בית האבות הוא כזה בלאגן. הם שלחו אדם חי על עגלת מתים ואמרו שהוא מת. צוות הקבורה אמר שהוא עדיין זז", והוסיף, "זה חוסר אחריות, ממש לא אחראי". האישה הועברה מאז לבית החולים, שם קיבלה טיפול ומצבה יציב.

זו כאמור לא הפעם הראשונה שמה שנחשב כגופה מתגלה כאיש חי בהחלט. על פי דיווח בעיתון הספרדי La Voz de Asturias, בשנת 2018, גונזלו מונטויה חימנז, אסיר בבית הכלא של מחוז אסטוריאס בספרד, נבדק על ידי שלושה רופאים שונים שקבעו כי הוא מת ואז הועבר לחדר המתים. אלא שלאחר כמה שעות שבילה שם, וזמן קצר לפני שבוצעה ב'גופתו' נתיחה שלאחר המוות, האיש החל להראות סימני חיים וליתר דיוק: הוא החל לנחור. בני משפחתו מסרו כי כשחימנז חזר להכרה הוא הבחין שעל חזהו כבר סומנו בטוש המקומות שבהם ייעשו חיתוכי הנתיחה.

בשנת 2019, גבר אתיופי מבוגר כמעט נקבר בעודו בחיים, אחרי שבני הכפר שלו חשבו שהוא מת, אלא שהסתבר שהם הקדימו את המאוחר בחודשיים - ורק אז הוא אכן נפרד מהעולם. הירפה נגרו הוצב בארון מתים, כשהוא שוכב שם במשך חמש שעות, עד שהכפריים שמעו אותו דופק על הארון מבפנים. טקס האשכבה כבר החל, אלא שנגרו נלחם כדי שישמעו אותו ולבסוף חולץ.

"שמעתי מישהו בוכה, נחנקתי והתחלתי לנסות ולצאת מפיסת הבד שהייתי כרוך בה. הייתי כל כך חלש, לא הצלחתי לדבר". לבסוף הוא צעק: "האם מישהו שומע אותי?". מי שחילץ את נגרו היה הקברן ששמע את קריאתו והחל לחלצו כשהאנשים מסביב בורחים לכל עבר והוא היה צריך לפתוח את ארון הקבורה לבדו. אחרי השוק הראשוני, כל הנמלטים חזרו וטקס הקבורה הפך לחגיגה.

עוד בוואלה!

האם החיים שלנו עוברים לנו מול העיניים לפני שאנחנו מתים?

לכתבה המלאה

למה זה קורה?

קטלפסיה הוא "מצב המתאפיין בחוסר פעילות, תגובתיות נמוכה לגירויים ונטייה לשמור על מנח גוף ללא תנועה" - כך על פי המרכז הלאומי למידע ביוטכנולוגי. פעמים רבות הדופק וקצב הנשימות של מי שסובלים מקטלפסיה יורדים לרמה מינימלית וכמעט בלתי אפשרית לזיהוי, אפילו על ידי אנשי רפואה. הגפיים של אנשים קטלפטיים רפויות ושומרות על כל תנוחה שבה יוצבו באופן שמזכיר קשיון שלאחר המוות וזו הסיבה שמקרים כמו זה של האישה הסינית מתרחשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully