וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך שבה האימא הזו מעירה את בתה בת השנתיים עוררה זעם ברשת

8.3.2022 / 23:50

אמא שיתפה כיצד היא מעירה בבוקר את בתה בת השנתיים וברשת טוענים שהיא קשוחה מדי ומשווים אותה לשוטרת. אחרים טוענים שהביקורת מוגזמת

אמא מעירה את בתה בבוקר/TIKTOK @ALXANDRIASAYS

אלכסנדריה מייגן בסך הכל שיתפה סרטון בטיקטוק עם אוסף הפעמים שבהן היא העירה את בתה המחוייכת והסופר מתוקה בבוקר - וחטפה אש על הדרך "הקשוחה" שבה היא מעירה אותה. הצופים בסרטון לקחו את זה כל כך קשה שהם השוו אותה לשוטרת SWAT.

למה? מסתבר שבכל יום האם דופקת על דלת חדר השינה של בתה, נכנסת פנימה, מדליקה את האור ואומרת "היי", "שלום" ו"בוקר טוב". מה שהצליח להרגיז כל כך הרבה צופים הוא הפתיחה המהירה של האור והקרירות שמפגינה האם כלפי בתה.

הסרטון צבר 3 מיליון צפיות ולמעלה מ-400 אלף לייקים ועל אף שכוונותיה של האם היו בהחלט תמימות, היא חטפה אש מצופים שכאבו לראות כיצד היא מקבלת את פני בתה מדי בוקר. אחד שאל בתגובה: "לעזאזל, למה את נכנסת לחדר כמו שוטרת?" ואחר הוסיף: "היא מעירה אותה בצורה קשה מדי ובפתאומיות".

חמוד או קר?

הדרך בה היא מעירה את בתה

נורמלית לגמרי
אכזרית
1319 משתתפים

האם מיהרה להבהיר בתגובות שבתה תמיד ערה לפני שהיא נכנסת לחדר, כך שהדלקת האור לא נועדה להעיר אותה בבהלה, אבל המגיבים לא היו מרוצים. אחת כתבה: "אני לא חושבת שמה שהצופים מנסים להגיד לך זה שהילדה לא ערה לפני. העניין הוא שחשוך שם והאור הוא כמו פצצה!". אחד נוסף כתב: "גם אם הייתי ער, האור שנדלק פתאום מחושך מוחלט קשה וכואב לעיניים. את יכולה לפתוח אור במסדרון ולתת לה להסתגל?". אחרת הוסיפה: "זה היה מעורר כל כך הרבה זעם אם הייתי מתעוררת ככה. בנג בנג, אור". צופה נוסף כתב: "ה'היי' שלך כל כך יבש ולא מזמין. את אמא שלה".

וזו תשובתה למבקרים:

האם הגיבה לביקורות ואמרה: "כשפרסמתי את הסרטון, היו לי 20 עוקבים. כולם מכירים אותי באופן אישי, אז ברור שחלק מכם לא יבין את ההומור שלי, שהוא פשוט להיות יבשה לפעמים עם הילדה שלי. זה בשביל הכיף. לכל מי שאומר לי שאני עושה עבודה טובה, תודה רבה. אני אוהבת להיות אמא. ג'ון היא האור של חיי ואוליבר הוא באמת המתנה הכי גדולה שקיבלתי. למי שמבקר את ההורות שלי: אני שמחה שמה שעובד בשבילך עובד בשבילך. מה שעובד בשבילנו עובד בשבילנו ואנחנו הולכים להמשיך עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully