וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה קורונה יצא חיובי ב-78 בדיקות שונות ונשאר בבידוד מעל שנה

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 7:07

חשבתם שאתם אומללים עם הקורונה? גבר טורקי נמצא בבידוד כבר מעל שנה בגלל בדיקות אנטיגן שפשוט לא מפסיקות לצאת חיוביות. זה הסיפור שלו

בווידאו: פרויקטור הקורונה מתייחס להדבקה בזן הקורונה החדש/צילום: לע"מ

מאז סוף 2020, מוזאפר קייאסאן, אזרח טורקי, עבר 78 בדיקות אנטיגן. כל אחת מהן חזרה חיובית. התוצאה היא שהוא בילה 14 חודשים בבידוד בביתו או בבית החולים.

קייאסאן, חולה לוקמיה בן 56, שנמצא כעת בביתו באיסטנבול, התרגל לבידוד מהקורונה אבל נמאס לו לא לראות את ילדיו ונכדיו, רק בשיחות וידאו או דרך חלון. כעת, הוא רוצה שזה ישתנה, ולשם כך הוא ביקש עזרה מהממשלה. "אין לי בעיה מלבד העובדה שאני לא יכול לגעת באהובים שלי. זה מאוד קשה".

הוא אובחן לראשונה כחולה בקורונה ב-19 בדצמבר 2020, לפי סוכנות הידיעות הטורקית הממשלתית. אשתו ובנו נשארו איתו לפעמים, ושניהם נמצאו שליליים. קייאסאן רוצה כעת לקבל פטור מחוקי הקורונה של טורקיה, שמסיימים את הבידוד העצמי לאחר שבוע - זה היה שבועיים עד החודש שעבר - רק אם המטופל נמצא שלילי.

בדיקת אנטיגן חיובית לקורונה. ShutterStock
חיובי בכל בדיקה. בדיקת אנטיגן חיובית/ShutterStock

אבל קייאסאן, כאמור, מעולם לא יצא שלילי בבדיקה מאז שחלה לראשונה. הרופאים שלו אמרו שהוא ממשיך לצאת חיובי כי הלוקמיה הותירה אותו עם מערכת חיסונית חלשה. "החלמתי, אבל עדיין יש לי שאריות של קורונה בגוף שלי", אמר, "זה ההסבר היחיד שניתן לי לבדיקות החיוביות".

בגלל שהוא נחשב עדיין כחולה קורונה, קייאסאן גם לא יכול להתחסן, שכן אנשים עם COVID-19 חייבים להמתין עד שיחלימו ממחלתם כדי לקבל חיסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully