וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאה מסבירה מהי הדרך הנכונה להחזיק את הילד בחיסון

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 7:20

חיסוני הילדים נגד קורונה החלו וזה זמן טוב ללמוד מרופאת ילדים שהיא אמא בעצמה, מה הדרך הכי בטוחה ומרגיעה להחזיק את הילדים בזמן החיסון, כדי לשמור עליהם

בווידאו: ראש הממשלה, נפתלי בנט, מלווה את בנו דוד, לחיסון נגד קורונה/מערכת וואלה!

מבצע חיסוני הילדים נגד קורונה החל השבוע בהתרגשות גדולה אבל גם בחששות לא קטנים. הורים רבים עדיין לא החליטו אם יחסנו את ילדיהם ויעדיפו לחכות, בעוד אחרים רק מחכים להזמנות לחסן.

רופאה מארה"ב פרסמה בטיק טוק איך היא מחזיקה את בנה על כסא הרופא בכל פעם שהוא צריך לקבל חיסון ילדות או חיסון עונתי, כדי להגן עליו ולדאוג שהחיסון יעבור בשלום ועם כמה שפחות כאבים.

רופאת הילדים, העונה לשם Beachgem ב-TikTok, הדגימה את השיטה על בנה הבכור: "אני הולכת להראות לכם את השיטה שבה אני משתמשת כדי לשמור על בטיחות הילדים שלי במהלך החיסון", אמרה בסרטון.

@beachgem10

Reply to @beachgem10 This method is effective in many situations to help keep kiddo and provier safe. #exam #vaccine #pediatrician #safety #parenting

♬ Send Me on My Way - Guy Meets Girl

האמא לשניים המשיכה להחזיק את בנה על ברכיה, כשרגליו מונחות על רגליה. לאחר מכן היא שילבה את רגליו עם רגליה כדי ליצור אחיזה טובה. "אני הולכת לתחוב את הרגליים שלו בין הרגליים שלי, אני בדרך כלל מצליבה את הקרסוליים שלי. ביד אחת אני אחזיק אותו יפה ובטוח, ואז ביד השניה אניח יד על צד ראשו".

"אני מפעילה לחץ על החלק האחורי של הצוואר שלו, הלסת התחתונה והצד של הראש, כדי לשמור על דרכי הנשימה נקיות", המשיכה. היא הדגימה שכאשר היא שמרה על האחיזה ברגליו, היא גם אחזה בשתי זרועותיו המשולבות בידה והחזיקה אותן בחוזקה על חזהו.

בידה הפנויה, היא שמה את ראשו מתחת לסנטרה והסיטה את מבטו כדי שלא יצטרך לראות מתי הוא מקבל את הדקירה - שזה אגב לרוב מה שגורם לילדים, וגם למבוגרים, להיכנס לפאניקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully