וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא חורגת חוטפת אש על הדרך בה היא מתנהגת לילדיה החורגים

23.11.2021 / 1:07

משתמשת טיקטוק עוררה סערה ברשת לאחר שחשפה כי היא מנהיגה חוקי משמעת קשים על ילדיה החורגים ודורשת מהם לבצע את מטלות הבית: "את לא אמא שלהם. איזו חוצפה!"

קמיל מאנדיי עם בעלה וילדיה החורגים/camille_munday

אמא חורגת בשם קמיל שיתפה עד כה יותר מ-5 מיליון צופים על יחסה לילדיה החורגים. היא טוענת שעל אף הביקורת שהיא חוטפת מאנשים סביבה, היא מטילה משמעת קשה על ילדיה החורגים, מפילה עליהם את מטלות הבית וקוראת להם "ילדיי החורגים". היא הוסיפה: "זה עובד לנו - וזה מה שחשוב".

קמיל שיתפה סרטון קצר בעמוד הטיקטוק שלה, @camille_munday, שם טענה שהיא לא לוקחת ללב את הביקורת מאחר שהיא יודעת שילדיה החורגים מאושרים. את הסרטון היא פתחה במשפט: "דברים שאני עושה בתור אמא חורגת שאנשים אחרים שונאים". קמיל ההריונית הוסיפה: "אני מטילה משמעת על הילדים החורגים שלי, אני נותנת להם מטלות ואני קוראת להם הילדים החורגים שלי ברשת". לצד הסרטון היא כתבה: "זה עובד עבור המשפחה שלנו וזה מה שחשוב!".

"זה עובד עבור המשפחה שלנו וזה מה שחשוב!"

@camille_munday

It works for our family and that's all that matters! ##stepmom ##fyp ##momsoftiktok

♬ original sound - Alien

תגובתה לביקורת: "אז אני אמורה פשוט לתת להם להרוס את הבית ולדרוך עליי?"

@camille_munday

Apparently I am just supposed to let them destroy the house and walk all over me??‍♀️ ##fyp ##stepmom ##momtok ##momsoftiktok

♬ Holy Spirit Activate - Victory Youth

בסרטון נוסף נימקה מהי שיטת החינוך שלה: "כאמא חורגת, אני צריכה להציב גבולות בבית שלנו". קמיל מספרת שהיא עובדת על פי שיטת "1-2-3 קסם". כלומר ברגע שהיא סופרת עד 3 והילדים עדיין לא עשו את מה שהתבקשו לעשות, הם נשלחים לפסק זמן או "משלמים על המעשים שלהם".

בסרטון אחר היא השיבה למבקר שכתב לה "אני מקווה שאת לא מרביצה לילדים האלה". היא השיבה: "משמעת זה לא מכות. אני לא מסכימה עם שום סוג של משמעת פיזית".

זו אחת משיטות החינוך שלה:

@camille_munday

Reply to @xx.emily.spams.xx this is just what we find most affective in our home! ##stepmom ##momtok ##fyp ##foryou

♬ twenty x homecoming - ashley

וזו דעתה על אלימות:

@camille_munday

Reply to @thegreenroseofficial Just to clarify! ##stepmom ##fyp ##momtok ##foryou

♬ Do It To It - ACRAZE

הסרטון המקורי צבר כ-6 אלף תגובות, חלקן מפרגנות וחלקן זועמות. אחת כתבה בתגובה: "גם אני אמא חורגת. אני לא מבין למה אנשים כל כך מתעצבנים כשאני קוראת לילדה 'הבת החורגת שלי'. אני חושבת שזה מכבד את ההורים הביולוגיים". אחרת הסכימה עם קמיל: "כאמא ביולוגית, אני לא רואה מה הבעיה עם ההתנהגות שלה". צופה שלישי הוסיף: "אנשים מבלבלים בין משמעת לעונשים".

במקביל קמיל חטפה ביקורת מצד רבים שלא הסכימו עם ההחלטה שלה לחנך ילדים שאינם שלה מבחינה ביולוגית. רוב הביקורת הגיעה מצעירים. אחד כתב: "לא. אני אכבד את אשתו של אבא שלי אבל היא לא אמא שלי אז אין לה שום סמכות עליי". אחר הוסיף: "אמהות חורגות חושבות שהן יכולות לשלוט עלינו. אם אנחנו לא רוצים שתהיה ההורה שלנו, אז אתה לא תהיה! זו החלטה שלנו, לא שלך". צופה נוסף כתב: "לא. האם והאב הביולוגים הם שצריכים לחנך את הילד. זה לא הילד שלך ולא העסק שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully