וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבת שלי צילמה אותי בשידור חי ערומה במקלחת"

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 23:38

אמא שנתנה לבת שלה את הטלפון כדי שתשחק איתו בזמן שהיא מתקלחת לא ציפתה שזה יוביל להופעת בכורה שלה בעירום ברשתות החברתיות

הבת שלה צילמה אותה מתקלחת - והעבירה בשידור חי ברשת/@bri.anna89

מי לא נותן לילדים שלו את הטלפון כדי שישחקו איתו בזמן שהוא עסוק? כנראה שכדאי שבפעם הבאה תחשבו פעמיים לפני שאתם עושים את זה - במיוחד אם אתם מתקלחים במקביל. אישה בשם בריאנה חשפה בסרטון ויראלי בטיקטוק שהיא נתנה לבתה הפעוטה את הטלפון שלה בזמן שהיא התקלחה, אבל לא ציפתה שזה יוביל להופעת בכורה שלה בעירום ברשתות החברתיות.

בסרטון, שנצפה כבר על ידי קרוב למיליון איש היא סיפרה: "נתתי לילדה שלי לשחק בטלפון בזמן שאני מתקלחת. זה היה משחק לימודי לילדים בגן שהיא משחקת בו לעיתים קרובות. אחרי כמה דקות היא דפקה על הדלת שלי כדי שאעזור לה לתקן משהו. אמרתי לה להיכנס כדי שאעזור לה והיא נתנה לי את המכשיר בזמן שאני במקלחת".

צפו בסיפור האימה

אלא שהאמא לא הייתה מודעת לכך שהבת שלה כבר לא שיחקה במשחק, אלא בטעות נכנסה לאינסטגרם ואיכשהו עלתה לשידור חי. "מהר מאוד הבנתי שאני בשידור חי באינסטגרם", היא סיפרה, "בזמן שהטלפון ביד שלי ואני מתקלחת".

הפוסט שלה היה ויראלי במיוחד כמובן וצבר הרבה מאוד תגובות בעיקר מאמהות שנחרדו מהסיטואציה. "זה הסיוט הכי גדול שלי", כתבה אחת. "אני לא יכול להפסיק לצחוק ולחשוב מה הייתי עושה בסיטואציה כזו", הגיבה אחרת. חלק גם שאלו אותה כמה אנשים צפו בה ערומה בשידור החי הזה ובריאנה ענתה: "אין לי מושג, מחקתי את זה מיד ולא ראיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully