וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני בת 21 ויש לי ילדה בת 15 - ולא לוקחים אותי ברצינות"

10.10.2021 / 23:49

מעל ל-8 מיליון איש צפו בסיפורה של האנטר, סטודנטית בת 21, שחוששת שאיש לא יתייחס אליה ברצינות בתור ההורה של נערה מתבגרת בת 15. כשהצופים ניסו להבין איך זה יכול להיות והאם היא ילדה בגיל 6 - היא שיתפה בסיפורה מעורר ההשראה

"אני בת 21 ויש לי ילדה בת 15"/TIKTOK/@HUNTERENELSON

סיפורה של בחורה צעירה הפך לוויראלי לאחר שגילתה כי היא כיום הורה לילדה בת 15 למרות שהיא בעצמה רק בת 21. האנטר נלסון שיתפה את סיפורה בטיקטוק שם הביעה את חששותיה מכך שאף אחד לא יתייחס אליה ברצינות כהורה בגלל גילה הצעיר, וסיפרה שהיא כבר מרגישה מודעת לעצמה כשהיא עם בתה בבית הספר שלה. בסרטון שלה, שנצפה כבר כ-8 מיליון פעמים, ניתן לראות את האנטר משתפת בדאגותיה בנוגע לתפקידה החדש כהורה - כאשר פער הגילים בינה לבין בתה השאיר את הצופים מבולבלים.

בסרטון היא אמרה "זו אני נוסעת בכביש ומבינה שאני בת 21 עם ילדה בן 15. הורים או אנשי צוות אחרים בבית הספר התיכון שלה לא יתייחסו אלי ברצינות. אני כבר רואה איך אנשים ישאלו אותי באיזה כיתה אני כשאני הולכת לאירועים שלה... איך אני אלמד אותה לנהוג כשאני בקושי מסוגלת לרדת מהכביש?"

המיליונים שראו את הסרטון, החלו לתחקר את האנטר על מערכת היחסים שלה עם בתה המתבגרת לאחר שעשו את החשבון הפשוט שאם יש לה ילדה בת 15 היא הייתה בת שש כשהיא ילדה אותה. האנטר מיהרה להסביר שהיא לא ילדה בגיל שש - ולמעשה בת ה-15 היא אחותה למחצה והיא הגישה בקשה לאפוטרופסות עליה, לאחר ששני הוריה מתו.

עוד בוואלה!

אישה חשפה: "יש לי אח תאום - והוא גדול ממני בשנתיים"

לכתבה המלאה

הנה היא עם בתה/אחותה

@hunterenelson Reply to @nikkielongisland ♬ original sound - Hunter

האנטר הסבירה בסדרת סרטונים: "כל כך הרבה אנשים בתגובות שלי רוצים לדעת איך ילדתי ​​בגיל 6. אני אענה לכם על זה - התשובה הקלה לשאלה הזו היא שלא ילדתי כשהייתי בת שש. לאחרונה הגשתי בקשה לאפוטרופסות על אחותי כי אבא שלנו מת בשנת 2015 ואמא שלה מתה לפני כמה חודשים. וחשבתי שהדרך הטובה ביותר לשמור על אחותי בטוחה, מאושרת ולתת מענה לכל צרכיה ורצונותיה זה שתעבור כמה מדינות ותבוא לחיות איתי".

בהמשך היא שיתפה: "אני בת 21, סטודנטית ועובדת במשרה מלאה, אבל אני עדיין שמה את טובתה של גרייסי לפני זו שלי. כמו למשל כרגע - אני יושבת במכונית שלי כשכל החברים שלי מבלים כי יש לה אימון ואני לא רוצה לעזוב אותה - ואני עושה את זה בשמחה. אני שמחה לשבת כאן ולראות כמה היא מחייכת כשהיא יוצאת מבית הספר עם כל החברים שלה".

ההסבר המלא שלה לשאלות הצופים

@hunterenelson Reply to @haleyymontoya CONGRATS #fyp ♬ original sound - Hunter

האנטר התייחסה גם לשאלה מדוע החליטה לחלוק ברשת את החוויה שלה על איך זה להיות אפוטרופוסית בגיל כה צעיר: "היו אנשים שחששו שאני חושפת את הטראומה שלי בטיקטוק כדי שהיא תראה ותרגיש רע עם זה - אבל לא אכפת לה. אני שמחה שהיא גרה איתי ושהיא בטוחה. שאלה נוספת שקיבלתי היא האם זה חוקי - כן, זה חוקי במאה אחוזים. בצפון קרוליינה בגיל 21 הלכתי והגשתי בקשה לאפוטרופסות וקיבלתי אותה באמצעות בית המשפט".

האנטר הסבירה כי קשה להיות אפוטרופוס בגיל 21 - במיוחד מכיוון שהיא מרגישה שאפשר להתעלם ממנה בקלות. "יש אנשים שלא מתייחסים אליי ברצינות, אני בת 21 שמגדלת בת 15 ורק סיימתי תיכון לפני שלוש שנים", היא אמרה. עם זאת, היא הוסיפה שהיא רוצה לעזור ולתת השראה לאחרים שנמצאים במצבים דומים לשלה על ידי שיתוף מניסיונה. "הרבה אנשים צעירים הגיבו וסיפרו שגם הם מגדלים בני נוער או ילדים צעירים. אני חושבת שזה מאוד מעניין לראות אנשים אחרים שעוברים מצבים דומים".

אלפים הגיבו לסרטונים שלה, כשרבים שיבחו את האנטר על כך שלקחה על עצמה אחריות כה גדולה ומורה שנתקלה בפוסט שלה הרגיעה את האנטר שהיא כבר עושה עבודה מצוינת והוסיפה: "אולי תתפלאו, אבל יש לי כמה תלמידים שלאחים שלהם יש אפוטרופסות עליהם והם ההורים הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully