וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה חשפה: "יש לי אח תאום - והוא גדול ממני בשנתיים"

9.8.2021 / 1:25

משתמשת טיקטוק חשפה שיש לה אח תאום שגדול ממנה בשנתיים ואפילו יש להם ימי הולדת שונים. היא גם הסבירה - איך זה קרה? הנה כל הפרטים המפתיעים

התגלה מקרה של תאומים שנולדו מאבות שונים/סיפור בדקה

תאומים בדרך כלל חולקים את אותו יום לידה, אלא אם כן האחד נולד ב-23:59 והשני ב-00:01. במקרה הבא, התאומים לא רק שאינם חולקים את אותו יום לידה, יש ביניהם גם הפרש של שנתיים. משתמשת טיקטוק טוענת שאחיה התאום גדול ממנה בשנתיים וכי הם גם לא נולדו באותו יום או בימים סמוכים - וכן, מתברר שהיא לא טועה.

המשתמשת המכונה בטיקטוק Sar Sarge מספרת שאנשים מבולבלים כשהם מגלים שהיא צעירה יותר מאחיה התאום בשנתיים, אך יש לה הסבר די פשוט לזה מכיוון ששניהם נולדו בנסיבות יוצאות דופן. היא מסבירה בסרטון: "נוצרנו באותו רחם. הכניסו אותי להקפאה למשך שנתיים. אנחנו תאומים מהפריה חוץ-גופית". כלומר הם נוצרו באותו יום באמצעות הפריה חוץ גופית מאותה קבוצה של עוברים שמבחינה טכנית הופכת את האחים לתאומים (לא זהים). היא פשוט נותרה במקפיא במשך שנתיים. היא הוסיפה בתגובות: "כל כך נעלבתי כשגיליתי את זה".

"קיץ 10" חוזר: הורידו את אפליקציית וואלה! וקבלו אטרקציות לכל המשפחה ב-10 שקלים

זה ההסבר שלה:

@sar_sarge

my parents "forgot to tell me" apparently

♬ original sound - Alex & Maritza Barona

צופים רבים השתעשעו מהסיפור שלה. "זה די מטורף לחשוב ששמו אותך במקפיא למשך שנתיים - ועכשיו את בת אדם", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אימא שלך לעולם לא תוכל לכעוס עליך על שהשארת בשר במקפיא. היא נתנה לך להישאר שם שנתיים". על כך השיבה המשתמשת: "חחחחח זה טוב. אני אשתמש בזה".

הסרטון הפך לויראלי וצבר מעל 5.5 מיליון צפיות, מה שעודד אותה לשתף פרטים נוספים. היא פרסמה סרטון נוסף בו נראה אחיה התאום עומד ברקע - ונראה אחרת לגמרי ממנה, על אף שהם נחשבים לתאומים.

והנה אחיה ה"תאום":

בתגובות היו כמה שנותרו סקפטיים והתעקשו שהם רק אחים ולא תאומים. אחת כתבה: "אני אימא בעצמי לילדים בהפריה חוץ גופית. הם לא נחשבים תאומים! לא על ידי הרופאים. זה משהו שאנשים פשוט המציאו". אחר כתב: "אני תאום וזה לא נקרא תאום". אחד הצופים הגן על המשתמשת וכתב: "היא תאומה כי היא הופרתה במקביל לאחיה... אז הוא שהה ברחם והיא הייתה בצלחת פטרי. הם עדיין תאומים גנטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully