וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שוברת מוסכמות: "אני מילפית - ולא מתכוונת להסתיר את זה"

17.10.2021 / 23:18

על אף הביקורת שהיא חוטפת ברשתות החברתיות, אם בת 21 מכריזה בגאון שהיא מילפית ומעודדת אחרות להוריד מגננות: "כשאת הופכת לאמא צעירה כמוני ויש לך חזה גדול, את יכולה להיראות כמוני - מילף"

אימא בת 21 קוראת לעצמה מילפית/3291967

כשהופכים להורה יש ציפייה חברתית מובהקת לשינוי התנהגות. אם בעבר העזתם ללכת חשוף ולדבר בעיקר על עצמכם, כעת עליכם להתלבש צנוע ולחפור כל היום על הילדים שלכם עם אינסוף תמונות בוואטסאפ. אם בת 21 מארה"ב מאתגרת תפיסות מוקדמות אלו ומכריזה קבל עם וטיקטוק שהיא "מילפית" (אמא שרוצים לז***).

בסרטון שצבר יותר מ-5 מיליון צפיות, כוכבת הטיקטוק מיקיילה יאנג הצטלמה בביקיני בהדפס מנומר וחזרה על ציטוט מהסרט "מכוניות" עם שינוי קל שיתאים להעברת המסר. היא כתבה על גבי הסרטון: "וזכרי, כשאת הופכת לאמא צעירה כמוני ויש לך חזה גדול, גם את יכולה להיראות כמוני - מילף".

מאות מתוך 264 אלף העוקבים שלה הציפו אותה בתגובות ביקורתיות בהן ביקשו ממנה "להוריד במינון". בתגובה היא צילמה סרטון נוסף וכתבה: "אני עושה מה שאני רוצה". כשהיא חוזרת לה על מילות השיר "אני קופצת לקצב התוף שלי", הוסיפה מיקיילה: "כשאנשים אומרים לי שאסור לי לפרסם תוכן נועז כי אני אמא...".

מיקיילה הביאה לעולם את בנה בריידי כשהיתה בת 19 והייתה מאורסת אז לחבר שלה. מאז השניים נפרדו. על הפרידה אמרה מיקיילה: "לא, הוא לא בגד. אף אחד לא בגד. פשוט לא היינו מתואמים ואני פשוט אניח לזה כך". מאז האם הצעירה מצאה אהבה חדשה ושיתפה תמונה של החבר החדש שלה מטיולם האחרון בדיסנילנד כשהוא לובש חולצה עליה כתוב "אני אוהב אמהות לוהטות".

אלה השאלות ששואלים אותה הכי הרבה:

והנה היא בתור אמא:

הפוסטים שלה לא זוכים רק לביקורת שלילית. רבים בתגובות מעודדים את מיקיילה להמשיך לחיות חיים שוברי מוסכמות: "כל הכבוד לך. תעשי תמיד רק מה שאת רוצה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "הוא זכה בכל הקופה, זה בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully