וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לא חשבנו על זה? הטריק שיעסיק את הילדים בנסיעה ארוכה

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 23:19

כל הורה מכיר את תחושת המצוקה כשהילדים משתעממים במושב האחורי בזמן נסיעה ומתחילים להציק לו ואחד לשני. אבל לא עוד - וויטני לביט מצאה פטנט נהדר שיפתור את הבעיה והוא מצריך בסך הכול שקית אוכל פשוטה וטלפון נייד

זה הפתרון הפשוט לבעיה הקשה

מי מאיתנו ההורים לא מכיר את הרגעים שבהם הילדים במושב האחורי של הרכב משתעממים בנסיעות ארוכות במיוחד ומתחילים לריב ולהציק אחד לשני ולהורים עצמם. אבל לא עוד - לוויטני לביט יש אמנם רק ילדה אחת כבת שנה, אבל היא עלתה על טריק מקורי ויעיל במיוחד שהחזיק אותה עירנית ומבודרת במהלך נסיעות, ואפשר למשפחה לצאת לנסיעות ארוכות בקלות ובלי יותר מדי "רעש" מהמושב האחורי.

ילדים רבים במושב האחורי של הרכב. Collin Quinn Lomax, ShutterStock
אבל האם זה יעבוד גם על שני ילדים שרבים במושב האחורי?/ShutterStock, Collin Quinn Lomax

בסרטון שהיא העלתה לטיקטוק וצבר מעל 14.5 מיליון צפיות, וויטני חשפה את הטריק שלה שמשתמש בפתרון שכל הורה מכיר - תנו להם מסכים.

עוד בוואלה!

10 טעויות נפוצות בהסעת ילדים ברכב

לכתבה המלאה

מכיוון שלא לכל רכב יש מסך מובנה וויטני הציעה אלטרנטיבה זולה וכל מה שאתם צריכים זה שקית פשוטה לכריכים עם ניילון עבה. אז מה היא עשתה אתם שואלים? וויטני הכניסה סמטרטפון רגיל לתוך השקית העבה ואז הוציאה את משענת הראש של המושב הקדמי. היא השתמשה בפינים ממתכת כדי ליצור שני חורים בשקית ואז החזירה את המשענת וקיבעה את השקית עם הטלפון בתוכה.

לפני שהיא הכניסה את הטלפון לשקית היא הפעילה את תוכנית הטלוויזיה האהובה על הילדה שלה והיא הייתה יכולה לצפות בה מבלי שתצטרך להחזיק את המכשיר או לעשות מאמץ מיוחד.

ועוד הורים החלו להשתמש ברעיון

מאז שהסרטון הזה עלה, הוא צבר מעל 5,000 תגובות נלהבות מצופים שרובם התרשמו לטובה. "שינית לי את החיים", כתב אחד, "יש לי 12 שעות של נסיעה לעשות, תודה על הרעיון", כתב אחר. לעומתם היו גם כאלו שהזהירו מכך שהמכשיר מתחמם וזה עלול להיות מסוכן כשהוא בתוך שקית וחלק תהו האם שומעים טוב דרך הניילון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully