וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוהלות מכמות השיער שנושר במקלחת? זה הרגע שבו עליכן להתחיל לדאוג

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 13:09

סרטון מטריד על נשירת שיער במקלחת הפך לוויראלי בטיקטוק. מעצבת השיער אשלי ווסט מנסה כעת להרגיע את המבוהלות והסבירה מתי באמת יש סיבה להתחיל לדאוג מנשירה מוגזמת

מומחית שיער: זה נורמלי לאבד כמות שיער במקלחת/@ASHLEYWESTSTYLIST/TIKTOK

גם לכן יצא לא פעם להיבהל מכמות השיער שנושר לכן במקלחת? משתמשת טיקטוק פרסמה סרטון באמת מטריד שבו הציגה את כמות השיער שנשר לאחותה וכתבה: "אחותי חושבת שזה נורמלי לאבד כל כך הרבה שיער בכל מקלחת". הסרטון המקורי קיבל מאות תגובות מנשים מוטרדות שהעידו שגם הן סובלות מאותה בעיה. מעצבת השיער אשלי ווסט הבחינה בפאניקה ומיהרה להרגיע את הרוחות: "זה נורמלי לחלוטין". עם זאת, היא הדגישה מתי באמת יש סיבה להתחיל לדאוג.

יש סיבה להילחץ?

נשירת שיער במקלחת. tiktok@ashleyweststylist, צילום מסך
נשירת שיער במקלחת/צילום מסך, tiktok@ashleyweststylist

מומחית השיער סיפרה בסרטון תגובה שאנו אמורים למעשה לאבד בכל יום בין 50 ל-150 שיערות. "זה נורמלי לחלוטין. אתן למעשה אמורות לאבד 50 קווצות שיערות ביום! וזה בלי לקחת בחשבון שאם אתן אוספות את השיער שלכן למשך מספר ימים ורק אז חופפות, אתן צפויות ל-150 שיערות נושרות".

מומחית השיער הוסיפה שיש סיבה לדאגה רק אם השיער נושר ב"גושים". היא ציינה שב"גושים" הכוונה לאיבוד קווצות שיער מרובות מאותה נקודה - ולא מכל רחבי הראש. היא גם ציינה מספר גורמים נוספים שיכולים להשפיע על מצב השיער שלכן: "יש לקחת בחשבון גם מצבי לחץ, סביבה, מזג אוויר ונזקי שיער".

צפו בהסבר המלא שלה:

הסרטון שלה זכה ליותר מ-610,000 צפיות ורבים חשו הקלה לדעת שאין באמת סיבה לדאוג. אחת כתבה: "תודה! השיער שלי היה קצר עד המגיפה, אז בעבר השערות נשרו תמיד מבלי ששמתי לב. פתאום התחלתי לדאוג שאני מאבדת הרבה שיער". אחרת כתבה: "נבהלתי כשהשיער שלי התחיל לנשור ככה, אבל עכשיו אני יודעת שזה לגמרי נורמלי". צופה נוספת כתבה: "וואו, תודה!!! חשבתי שמשהו לא בסדר אצלי" ואחרת הוסיפה: "תודה שהבהרת את זה! החרדה שלי ירדה ב-100%". צופה אחרת כתבה: "תודה! יש לי שיער מאוד מתולתל ואני בקושי מסרקת אותו, מכיוון שאני תמיד אוספות אותו גבוה. רע, אני יודעת! ואני מאבדת המון שיער כשאני חופפת".

אחרות חיזקו את דבריה של אשלי: "למדנו בפקולטה ליופי שאדם יכול לאבד בין 50 ל-100 קווצות שיער ביום וזה לגמרי נורמלי", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "100 ליום זה נורמלי. אני לא מבינה איך אנשים לא מבינים שאם את חופפת את השיער פעמיים בשבוע ולא מסרקת אותו מדי יום, זה ייראה כמו טונה של שיער שנשר... כי למעשה אספת שיער נושר במשך ימים".

אשלי הוסיפה הבהרה חשובה בתגובות לפיה אם אתם מבחינים בנשירה חריגה יש לפנות מיד לייעוץ רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully