הטריקים הפשוטים שיקלו על כאבי הגב שלכם בשניות

אוסטאופת שיתף בטיקטוק מספר תרגילים פשוטים שיקלו במהירות על הכאבים מהם אתם סובלים עקב ישיבה ממושכת מול המחשב. ברשת הודו לו על הטיפים: "שינית את חיי"

20/10/2021
תרגילים להקלה מכירה של כאבי גב (@btosteopathy)

ברנדון טלבוט, אוסטאופת קנדי המתמחה ברקמות עצמות ושרירים, טוען שאתם יכולים להפחית את הלחץ והכאב בירכיים מישיבה ממושכת מול מחשב על ידי מתיחות פשוטות שניתן לבצע על הרצפה בבית.

בסרטון שפרסם בטיקטוק וצבר מיליוני צפיות נראה ברנדון שואל את הצופים: "כאב בירך? מוגבלות בתזוזת הירכיים? בואו נשנה את זה". הוא עובר להדגים תרגילי מתיחות על הרצפה ומסביר כי אלה לא רק יפחיתו כאבים אלא גם יסייעו לכם בהליכה, ריצה, סקווטים, איזון, תאוצה, יציבות ומגוון פעילויות אחרות.

עוד בוואלה!

מה הגב מסמן לי? כאבי גב נפוצים ואיך למנוע אותם

לכתבה המלאה

המומחה הרפואי הזהיר כי כאבי אגן ונוקשות עלולים להחמיר בשל ישיבה במשך שעות ארוכות ליד שולחן ועבודה מול מחשב. הוא מסביר שאפשר להפחית באופן מיידי את הלחץ על ידי ישיבה על הרצפה כשהרגליים מתוחות בקו ישר לפנים, ואז לפתוח ולסגור אותן תוך הקפדה שהן יהיו כמה סנטימטרים מעל הקרקע. בנוסף הוא ממליץ גם לשכב על הרצפה כשהרגליים לחוצות כלפי קיר, ואז לכופף אותן לפני שפותחים אותן בעדינות ככל האפשר.

נשמע מסובך? אלו התרגילים שכדאי לכם לבצע:

@btosteopathy

Restriction & tightness in the hips? Include these in your routine! Like & SHARE ? ##hippainrelief ##hipmobility ##hiphealth ##backpain ##holistichealth

♬ Fancy Like - Walker Hayes

בסרטון נוסף שפורסם בתחילת החודש הוא הדגים תרגיל שיסייע להיפטר מ"תנוחת הראש קדימה" כפי שהוא מציג בסרטון. עקב שימוש ניכר במחשב וסמאטרפונים, היציבה הלא נכונה הזו מחמירה ולעיתים אנו מוצאים את עצמנו עומדים או יושבים כשהראש שלנו נוטה קדימה באופן טבעי, מה שמפעיל לחץ על הצוואר והגב ומגביל את זרימת הדם למוח.

כדי להימנע מזה, הוא ממליץ על ביצוע תרגיל פשוט בכל פעם שאתם נעמדים על הרגליים, המצריך הצלבה של הזרועות זו בזו מול הגוף והעברתן מצד לצד ואז מעל הראש (תוכלו לראות כיצד הוא עושה את זה בסרטון הבא). לדבריו התרגיל משנה את טונוס השרירים (הכיווץ החלקי התמידי של שרירי הגוף) ופותח את החזה, מה שמוביל לשינוי מיידי בנשימה וביציבה. הוא הוסיף גם כי זרימת דם מוגבלת הנגרמת על ידי יציבה לא נכונה יכולה לגרום למספר בעיות בריאותיות חמורות, כולל חרדה, דיכאון, נדודי שינה ועייפות כרונית.

זה התרגיל הפשוט שיציל אתכם:

הסרטונים שלו צברו אלפי תגובות מצופים אסירי תודה. "תודה שצילמת את הסרטון הזה, אני כל כך זקוק לזה", כתב אחד והוסיף: "כבר אימצתי כל כך הרבה מהטיפים שלך והם בהחלט עוזרים". אחר הוסיף: "אלוהים, אתה לא מבין כמה הייתי זקוק לזה. אני לא יכול להודות לך מספיק!". מספר גולשים התבדחו שהירכיים שלהם כה נוקשות שהם לא יוכלו לבצע את התרגילים האלה בלי לשבור משהו בדרך. "הייתי נותר תקוע על הרצפה אם הייתי מנסה את זה", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "אולי רק תצטרך לעזור לי לקום אחרי זה".

  • כאבי גב
  • ירך
  • ישיבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully