וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה גרם לג'ניפר אניסטון לפתוח בדיאטה בתחילת דרכה

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 7:20

מי שנחשבת כיום לגורו של כושר ותזונה בריאה, פעם לא יכלה לוותר על צ'יפס, כריכים משמינים ומיונז. אז מה בדיוק גרם לה לחשב מסלול מחדש ואיך היא למדה על מה שהיא מגדירה כ"אמת המגעילה של הוליווד"?

ג'ניפר אניסטון ובראד םיט בטקס פרסי ה-Sag/צילום: GETTYIMAGES

כל כמה חודשים אנחנו עדים לסערת פוטושופ אחרת, כך גם היה בשבוע האחרון כשלא מעט ידועניות מחו נגד הביקורת שמופנית כלפיהן על כך שהן מטשטשות ומרטשות חלקים בגופן ועל הצביעות של עולם האופנה שמחד רוצה נשים יפות וללא פגמים ומצד שני מבקר אותן. ואכן, הציפיה מנשים, מפורסמות בעיקר, שהן יראו ללא רבב, אף כי מכעיסה אינה חדשה.

עדות מפתיעה למדי ל"אמת המגעילה", והפעם של הוליווד, מגיעה מג'ניפר אניסטון מי שנחשבת בעיני רבים לאחת הנשים הנחשקות והמצליחות בביצה ההוליוודית. אישה שגם בגיל 52, מצליחה לשמר גזרה חטובה ומראה מעורר קנאה. אבל בתחילת דרכה, כך מתברר, יש מי שהאמינו שהיא דווקא צריכה לעשות שינוי דרמטי אם היא רוצה להיות כוכבת גדולה.

ב-2019, עיתונאי בשם סול אוסטרליץ פרסם את הספר Generation Friends, שמגולל, בעזרת שורה של ראיונות עם שחקנים ואנשי הפקה, את ההיסטוריה של הסדרה שהפכה לתופעה. בספרו מציין אוסטרליץ כי לפני שנבחרה לככב בסיטקום האייקוני, הסוכן של אניסטון בכלל דאג שאף אחד לא יקבל אותה לעבודה בתחום.

לדבריו: "הסוכן אמר לה שהיא הייתה צריכה להוריד 30 פאונד (כ-13.6 קילוגרמים) ממשקלה אם היא רוצה להישאר בהוליווד. לוס אנג'לס בתקופה הזאת הייתה מקום קשה לשחקניות - ובאופן כללי מקום קשה לנשים - והסוכן של אניסטון נדרש בעל כורחו לנסוע איתה מאודישן לאודישן כדי לעזור ולתמוך בה".

ג'ניפר אניסטון. Lucky Mat, GettyImages
זה מה שאנחנו חושבים שהיא הייתה צריכה לעשות. ג'ניפר מרימה אצבע/GettyImages, Lucky Mat

אבל אם חשבתם שכל זה קרה כי אניסטון סבלה ממשקל עודף, בספרו מדגיש אוסטרליץ כי "היא בכלל לא הייתה מלאה. גם בתקופה הזאת אנשים סביבה עדיין חשבו שהיא יפיפייה, אבל כמו שהיא בעצמה אמרה בתוכנית שלימים הפכה לדבר המזוהה ביותר איתה - המצלמה תמיד מוסיפה עשרה פאונד (4.5 קילוגרמים)".

ממילקשייק וצ'יפס - לאימונים יומיים וצום

כיום, ג'ניפר אניסטון נחשבת לדמות בולטת בתחום הפיטנס ומרבה לדבר על הרגלי הכושר והתזונה שלה. בעבר גם סיפרנו לכם כאן על כמה מההרגלים האלו, שיש שיקראו להם מוגזמים וקיצוניים. בין היתר היא העידה שהיא מקפידה על צום לסירוגין - 16 שעות של צום ו-8 שעות חופשיות, וכן אימונים גופניים בתדירות של לא פחות מחמישה ימים בשבוע.

עם זאת, כך לא תמיד נראתה השגרה של ג'ני. בראיון שנתנה למגזין האייקוני "רולינג סטון" אי שם ב-1996, היא סיפרה שבעבר התפריט שלה לא בדיוק שיקף בריאות ואיזון. לדבריה: "הסוכן שלי אמר לי את זה בצורה מאוד ישירה, זה היה אחד הדברים הנחמדים ביותר שהוא עשה בשבילי. זו האמת המגעילה על הוליווד - לא קיבלתי מספיק עבודות כי הייתי יותר מדי כבדה".

אניסטון סיפרה שבהתחלה היא לא האמינה למה ששמעה. כששמעה את הסוכן שלמה מדבר, היא לא הבינה למה הוא מתכוון, אבל כשחשבה על זה לעומק, היא אמרה ש"הדיאטה שלי באמת הייתה נוראית באותה התקופה - היא כללה בעיקר מילקשייקים, צ'יפס וסנדוויצ'ים עם מיונז ורטבים אחרים. בסופו של דבר אני שמחה שהתחלתי לשים לב למה שאני מכניסה לגוף. זה היה מדהים לראות את השינוי הזה. אף פעם לא ידעתי שיכול להיות לי גוף כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully