וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות ג'ניפר אניסטון: כך תאכלו ותתעמלו כמו הכוכבת המשגעת

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 11:56

אחרי שהתבשרנו שג'ניפר אניסטון ודייויד שווימר ביחד, אנחנו יכולות לסגור את הפה ולהתפנות לכל הדרכים והשיטות של הכוכבת להיראות כל כך טוב. רמז: זה לא קל ולא תמיד כל כך בריא

ג'ניפר אניסטון ובראד םיט בטקס פרסי ה-Sag/צילום: GETTYIMAGES

לא משנה מה היא עוד תעשה בהמשך הקריירה שלה, ג'ניפר אניסטון לעד תישאר אצלנו בתודעה הקולקטיבית כרייצ'ל מחברים. ובעוד ששאר חבריה לקאסט המיתולוגי התבגרו והשתנו, נראה כי דווקא עליה, הזמן משפיע הרבה פחות. אבל אם חשבתם שזה מגיע בקלות - תחשבו שוב.

האמת היא שאניסטון בת ה-52 העידה כי היא עובדת קשה מאוד כדי לשמר את הגוף שלה. בפרויקט מיוחד, ניתחו באתר Healthline את הראיונות שסיפקה בנושא בשנים האחרונות וריכזו את כל המסקנות שגם אתם תוכלו ליישם מהמשטר התובעני של הכוכבת.

ממה מורכב התפריט שלה?

לאורך השנים, מספרת אניסטון, היא התנסתה בלא מעט דיאטות אופנתיות וטרנדיות. עם זאת, כיום היא מסבירה שהיא פשוט משתדלת לאכול בריא יותר, בדגש על יותר מזונות טבעיים ולא מעובדים. היא אוכלת הרבה פירות יער, תפוחים, בננות, אפרסקים, שזיפים וקיווי, לצד ירקות כמו תרד, קייל, ברוקולי, סלרי, עגבניות, פטריות ובטטה.

את החלבונים שלה היא משתדלת לקבל מקורות רזים כמו עוף, הודו וביצים, אך לפעמים חוטאת גם עם בשר בקר וחזיר, בשאיפה שיהיו עם כמה שפחות שומן. היא גם סיפרה שהיא אוהבת דגנים מלאים כמו קינואה, שיבולת שועל, אורז חום ופסטה מחיטה מלאה.

בנוסף היא אוכלת הרבה שקדים, אגוזי מלך, קשיו, פיסטוקים ואגוזי מקדמיה, לצד זרעי דלעת, פשתן, צ'יה וחמנייה. אניסטון אמרה שהיא גם לא מוותרת על מוצרי חלב וגבינות, אך משתדלת לשתות חלב ויוגורט דלי שומן. היא גם אוהבת לשתות קפה, תה ומיץ סלרי, לצד כמויות גדולות של מים.

בנוסף סיפרה שהיא משתדלת שלא להימנע ממאכלים שנתפסים כלא בריאים או מקבוצות מזון שלמות שיצא להן שם מפוקפק, אך היא מנסה להגביל את כמות הסוכר והמאפים המעובדים. היא בהחלט מרשה לעצמה לאכול עוגות, עוגיות וגלידה לפעמים, אך משתדלת, בדיוק כמו כולנו, לעשות זאת במידה. לפעמים זה עובד ולפעמים פחות.

הצום של אניסטון: האם הוא מתאים לכם?

בחלק מהראיונות סיפרה אניסטון כי למרות שהיא כבר לא נסחפת אחרי טרנדים בתזונה, יש דיאטה אחת שהיא נצמדת אליה גם כיום - 16/8 או צום לסירוגין. זה אומר שהיא אוכלת במשך שמונה שעות ואז צמה לעוד 16 נוספות. זה אמנם נראה קשה בתיאוריה, אך היא מספרת שהיא מצליחה לעשות כך: היא מפסיקה לאכול אחרי ארוחת הערב ואז דוחה את ארוחת הבוקר עד השעה 10 ביום למוחרת.

מחקרים מראים כי לדיאטה כזאת אכן יש יתרונות בריאותיים, בין היתר בהפחתת הסיכון למחלות לב ואיזון יעיל יותר של הסוכר והכולסטרול. מחקר אחד אף מצא כי אנשים שנצמדו לדיאטה נהנו מהפחתה של 9 אחוזים בממוצע בלחץ הדם. במחקר אחר הוכיחו כי צום לסירוגין סייע לשפר את איכות השינה בקרב נשים חולות סרטן. עוד נמצא במחקרים כי זה עשוי לשפר את תפקוד המוח, הריכוז, מצב הרוח והזיכרון.

עם זאת, מומחים מזהירים כי דיאטה כזאת לא מתאימה לכולם ובמקרים מסוימים עלולה גם להזיק. ברמה הכי בסיסית, זו כידוע דיאטה מגבילה מאוד, ולכן רבים פשוט מתקשים להתמיד בה לטווח ארוך. בנוסף, אחרי 16 שעות של צום, כנראה שכל מה שתרצו זה לפשוט על המקרר ולאכול גם דברים שאתם יודעים שמזיקים לכם. זה טבע האדם והוא חזק מכולנו.

על פי מחקרים שונים, היעדר ארוחות מסודרות במשך רוב שעות היום עלול להשפיע לרעה על פעילות ההורמונים בגוף, בצורה שעלולה לגרום ללחץ נפשי, לשבש את פעילות בבלוטת התריס, להשפיע על המחזור החודשי ואפילו לגרום לבעיות פוריות. לכן, אם אתם חושבים לנסות את הדיאטה הזאת, חשוב לעשות זאת בליווי רופא או תזונאי.

תוכנית האימונים של אניסטון: לא לבעלי לב חלש

ג'ניפר אניסטון מעידה על עצמה כמי שמאוד אוהבת לעשות ספורט. כמה היא אוהבת את זה? תחזיקו חזק: היא מספרת שהיא מתעמלת חמישה ימים בשבוע ובדרך כלל לא נצמדת לתוכנית אחת, אלא משלבת בין מגוון פעילויות שהיא אוהבת.

בין היתר, היא מתנסה באגרוף, ספינינג, ריצה, רכיבה על אופניים, אימוני ריקוד, יוגה ואימוני משקולות. בשונה מרוב האנשים, היא גם יכולה להרשות לעצמה מאמן אישי שמוודא שתישאר במסלול ומרכיב לה תוכניות אימונים ממוקדות שמתאימות בדיוק לצרכים שלה.

לנו קצת קשה להבין איך היא מצליחה להתעמל כמעט בכל יום בשבוע, כשהיא צמה במשך 16 שעות, אך יש יתרון בולט אחד לשגרת האימונים שלה - הגיוון. מומחים מדגישים שכשאנחנו מבצעים את אותו האימון בכל פעם, הגוף כבר פחות מושפע מהם לטובה והמוח משתעמם. לכן, ככל שתצליחו לגרות את המוח והשרירים בדרכים חדשות בכל פעם - כך תעצימו את המוטיבציה להתעמל ותיהנו מהשפעה מיטיבה יותר של האימון על הגוף והנפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully