וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: רופאים מצאו קילו מסמרים וברגים בבטן של גבר

המקרה התרחש בבית חולים בליטא אליו הגיע הגבר אחרי שסבל מכאבי בטן עזים. לרופאים הוא סיפר כי "בלע את כל חפצי המתכת במהלך החודש האחרון". למה זה קרה ואיך הסיפור הסתיים?

סיפור בדקה גבר שבלי 40 סכינים/סיפור בדקה וואלה

כמה רופאים בליטא קיבלו את הלם חייהם לאחרונה כשטיפלו באדם שסבל מכאבי בטן עזים. החולה, ששמו לא פורסם, אושפז בבית חולים בעיר קלייפדה שבבלטי. צילום רנטגן אמנם הראה כמה פיסות מתכת בבטנו, אבל הרופאים לא האמינו למה שגילו כאשר הגבר נותח. הם מצאו בבטנו למעלה מקילוגרם של מסמרים וברגים, אותם הוא בלע במהלך החודש האחרון.

הרופאים הצליחו להסיר בהצלחה את כל חפצי המתכת לאחר ניתוח בן שלוש שעות, על פי דיווח של אתר הגרדיאן הבריטי. "במהלך הפעולה, כל הגופים הזרים, אפילו הקטנים ביותר, בבטן המטופל הוסרו", צוטט המנתח סארונאס דיילידנס.

המנתח הראשי בבית החולים האוניברסיטאי קלייפדה, ד"ר אלגירדאס סלפביצ'יוס, אמר לתקשורת המקומית כי "מעולם לא ראה דבר כזה" בחייו. לאחר הניתוח, בית החולים סיפק לתקשורת תצלום של מגש הניתוח מלא במסמרים וברגים.

הסיבה לבליעה של המסמרים והברגים היא ככל הנראה העובדה שהגבר הפסיק לשתות אלכוהול והיה בגמילה. למה ברגים ומסמרים, ולא אוכל לדוגמא? שאלה טובה.

רופאים מנתחים בחדר ניתוח. ShutterStock
הרפואים לא האמינו למראה עיניהם. אילוסטרציה של ניתוח בטן/ShutterStock

אגב, בשנת 2016, דיווחנו כאן על גבר הודי בן 42 בשם ג'רנייל סינג, שהגיע לבית החולים עם תלונות דומות על כאבי בטן וחולשה. הרופאים שבדקו אותו נדהמו לגלות בתוך הבטן שלו, לא פחות מ-40 סכינים. אבל התגובה שלהם הייתה כלום לעומת התגובה של החולה שתירץ את העובדה בזה שהוא "אוהב את הטעם שלהם".

הרופאים שערכו את הניתוח המסובך העידו שלא ראו דבר כזה במהלך כל שנות הקריירה שלהם. העובדה שהאיש בלע 40 סכינים לא הייתה המפתיעה ביותר, אלא כך שהוא חי איתם בבטנו כבר כמה חודשים ולא מת. הניתוח שארך חמש שעות הסתיים בהצלחה, והחולה שוחרר לביתו בתקווה שיפסיק לבלוע סכינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully