וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער ניסה למדוד את איבר מינו עם כבל USB - והגיע לבית החולים

עודכן לאחרונה: 25.9.2021 / 23:53

נער שרצה למדוד את אורך איבר מינו לא סמך על סרגלים, והחליט לעשות זאת באמצעות החדרת כבל USB לאיבר מינו. לאחר שאיבד דם רב הוא נאלץ לספר מה ניסה לעשות ועבר ניתוח שהציל אותו

נער בן 15 אושפז לאחר שהכניס כבל USB לאיבר מינו בניסיון למדוד את אורכו, כך דווח בתיאור המקרה ב-Urology Case Reports. הנער, המתגורר בבריטניה, הגיע למחלקת החירום בבית החולים המקומי עם הבעיה יוצאת הדופן, כשבנוסף לכבל ה-USB שהוכנס אל איבר מינו ונתקע שם, ככשני הקצוות שלו תלויים בחוץ, הניסיונות הרבים שלו להסירו בעצמו גרמו לו לאבד הרבה דם.

צוות בית החולים כשל בניסיון לשלוף את הכבל בעזרת כלים מיוחדים בשל מיקומם של הקשרים, והוא הועבר בדחיפות לבית החולים האוניברסיטאי בלונדון להמשך טיפול. שם הוא ביקש להיבדק ללא נוכחות אמו, והתוודה בפני הצוות כי הכניס את הכבל כיוון שרצה למדוד את אורך איבר מינו באמצעות כבל ולא סרגל חיצוני מתוך "סקרנות מינית". הרופאים שטיפלו בו כתבו שהמטופל היה מתבגר בריא ללא היסטוריה של הפרעות נפש.

כבל USB נתקע באיבר מין של צעיר. Urology Case Reports., צילום מסך
צילום הרנטגן שחושף את כבל ה-USB/צילום מסך, Urology Case Reports.

הצוות ניסה להסיר את הכבל באמצעות ציסטוסקופיה נוקשה - דחיפת מוט מתכת אל תוך הפין בניסיון למשוך את הכבל - וכן באמצעות החדרת סיב אופטי לצינור השופכה שמרחיב אותו. שני הניסיונות לא הצליחו להוציא את הכבל, בשל הקשר, שנראה בצילום הרנטגן. והנער הועבר לניתוח.

"נעשה חתך פנוסקרוטאלי לאורך הגוף הזר ובוצע ניתוק קפדני דרך הרקמות העמוקות יותר, תוך פיצול של שריר הבולבוספונגיוס", כתבו הרופאים - שזה אומר למעשה שהם חתכו את האזור שבין בסיס איבר המין לפי הטבעת והצליחו לחלץ את שני קצות הכבל בהצלחה.

סריקות מעקב שבוצעו שבועיים לאחר הניתוח לא גילו נזק מתמשך, אך הרופאים ציינו כי הנער יזדקק למעקב שוטף בעתיד.

עוד בוואלה!

לא להאמין: לגבר הזה הייתה תקועה פינצטה בפין במשך 4 שנים

לכתבה המלאה
כבל USB נתקע באיבר מין של נער. Urology Case Reports., צילום מסך
הכבל שהוצא מהנער/צילום מסך, Urology Case Reports.

למרות שמקרים כאלה נדירים, הרופאים ציינו כי מקרים קודמים הראו מגוון עצמים שהוכנסו לפין באופן דומה - כמו מחטים, סיכות, חוטי ברזל ואפילו קליפות של פיסטוק.

הסיבות הנפוצות ביותר לכך הן סקרנות מינית, ניסיונות להגיע לסיפוק מיני (לרוב המצב של מצב של שיכרות) וכתוצאה מהפרעות נפשיות, ציינו הרופאים. החדרת אובייקטים לפתח הפין להנאה מינית נקראת בשפה המקצועית סאונדינג, והיא טומנת בחובה מספר סיכונים - אם אובייקט נתקע בתוך הפין זה יכול לגרום למספר בעיות החל מתחושת צריבה לאחר מתן שתן, כמויות גדולות של דם בשתן, וכאבים עזים בזמן הזקפה. סיבוכים חמורים יותר, כגון חורים בשלפוחית ​​השתן והצטלקות של הצינורית המובילה שתן מהגוף עשויות לדרוש ניתוחים מורבים והליכי שחזור נרחבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully