וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלה אסרה על חברתה להגיע לחתונה - כי היא רופאה של חולי קורונה

5.9.2021 / 0:01

רופאה סיפרה כיצד הוציאה אלפי דולרים על בגדים, כרטיסי טיסה ולינה כדי להגיע לחתונה של חברתה הטובה, כשיום לפני התבקשה לא להגיע רק כי הכלה גילתה שהיא עובדת בבית החולים ומטפלת בחולי קורונה. הסיפור שלה עורר סערה ברשת

לא הוזמנה לחתונה רק כי הכלה מפחדת שתדביק אותה בקורונה/Tiktok/dr.ems

זה לא סוד שרבים מאיתנו יעדיפו שלא יזמינו אותם לחתונות, בעיקר כי מדובר בהוצאה כספית גבוהה, החל מנסיעות וטיסות במקרה הצורך ועד לבגדים וצ'ק נאה במתנה - ובשנה וחצי האחרונות הצטרף לזה גם הפחד מהדבקות בקרונה. משתמשת הטיקטוק ד"ר אמילי לונג (@dr.ems) שיתפה את סיפורה המשפיל שלה בטיקטוק, שם סיפרה כי הוציאה אלפי דולרים כדי להגיע לחתונה של חברתה הטובה בטקסס רק כדי לגלות יום לפני שהיא כבר לא מוזמנת - כי הכלה מפחדת שתדביק אותה בקורונה.

היא כמובן לא חולה בקורונה, אבל הכלה החליטה לבטל את הזמנתה לחתונתה רק כי גילתה שהיא עובדת בבית חולים לצד חולי קורונה. היא אמרה: "ספרו לי על הפעם שלא הוזמנתם למשהו מכיוון שאתם עובדים בבית חולים במהלך מגיפה. אני אתחיל... אז מחר הייתי אמורה לטוס ישר ממשמרת של 28 שעות לחתונה של אחת החברות הכי טובות שלי, אירוע שהוצאתי עליו אלפי דולרים ולקחתי עליו ימי חופש, שאין לי הרבה כאלה, כדי להגיע".

היא הוסיפה: "שלחתי לה הודעה הבוקר להודיע לה שנבדקתי ונקטתי בכל אמצעי הזהירות האפשריים לפני שטסתי בניסיון לגרום לה להרגיש בנוח. היא התחרפנה לגמרי כשגילתה שאני מטפלת באנשים חולים. מי היה מאמין שרופא מטפל באנשים חולים? אני לא יודעת. אז לא הוזמנתי כי גרמתי לה ולאנשים אחרים אני מניחה להרגיש לא בנוח. בכל מקרה, קניתי כרטיס טיסה ללא החזר כספי לטקסס מחר, אז אם מישהו רוצה לטוס, תיידעו אותי".

צפו בסיפור המשפיל שלה:

@dr.ems

Have an entire paychecks worth of plane tickets and a packed suitcase to nowhere now… ##tellmeaboutatime ##healthcare ##wedding ##medicine

♬ original sound - Emily Long, MD

סרטון הטיקטוק של ד"ר לונג הפך מאז לוויראלי וזכה ליותר מ-4 מיליון צפיות ו-550 אלף לייקים. "את צריכה חברה חדשה, אחותי", כתב לה אחד בתגובות ואחר הוסיף: "היא עורכת חתונה בזמן מגיפה אבל היא דואגת בגללך? מה לכל הרוחות?!".

שלישית כתבה: "הבת שלי היא פראמדיקית וכל המשפחה שלנו לא מוזמנת לאירועים בגלל זה. עדיין תזכרו שהיא זאת שתדאג לכם כשתגיעו למיון". צופה אחר הוסיף: "זה פשוט אכזרי... ברגע האחרון? כשהיא יודעת שאת עובדת בתחום הרפואה? ועוד נקטת באמצעי זהירות. פשוט חוצפה".

@dr.ems

Reply to @aliyah_brianne back to your regularly scheduled surgical education tiktok content tomorrow

♬ original sound - Emily Long, MD

בסרטון שהעלתה לאחר מכן הוסיפה ד"ר לונג כי הכלה והשושבינות השאירו גם "תגובות אגרסיביות" בפוסטים שלה בעקבות הסרטון הוויראלי.

"ברור שהיתה בעיית תקשורת או אי הבנה של הכוונות הטובות שלי מעצם העובדה שהחלטתי לקחת תוספת ביטחון שלא הייתה נדרשת ממני - רק כאמצעי זהירות", היא אמרה וציינה בנוסף כי אף אחד משאר המוזמנים לא נדרש להציג חיסון או בדיקת קורונה בתוקף בכדי להגיע לחתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully