וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוק בוכה ואתם לא יודעים למה? תבדקו אם זו לא הסיבה

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 14:09

כל הורה לתינוק קטן יגיד לכם שהבכי שלו הוא אחד הדברים הכי קשים להתמודדות, על אחת כמה וכמה כאשר לכאורה אין לו סיבה. חובשת שהיא גם אימא, פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה סרטון שמתעד סיבה אחת לבכי של תינוקות שלא כולם מכירים, והיא עלולה להיות מסוכנת

כאשר התינוק לא מפסיק לבכות, השאלות הראשונות שעולות בדעתם של רוב ההורים, בטח אלה הטריים, הן: האם הוא רעב? אולי הוא עייף? או בכלל יש מצב שהוא עשה קקי? אבל יש גם בכי אחר. חובשת בשם ניקי שמחזיקה בעמוד האינסטגרם Tiny Heart Education, ביקשה ליידע את 140 אלף העוקבים שלה שיש סיבה נוספת לבכי חוץ מאלה שמנינו, והיא ממליצה לבדוק גם את בהונות הרגליים של תינוקות.

המצב שניתן למנוע קרוי "תסמונת השיערה הכרוכה" (Hair tourniquet) והוא מתאר מצב שבו קווצות שיער רופפות נתפסות סביב חלק הגוף ומתפקדות כמו חוסם עורקים. אם לא מטפלים במצב זה בזמן, הוא עלול לדרוש התערבות כירורגית. "אם הילד שלך בוכה בכי פתאומי ובלתי נשלט, אל תשכחו לבדוק ולחפש אחר שיערות תועות באצבעותיהם, בהונותיהם ובאזור הפרטי שלהם. "שיער יכול להכרך סביב איבריהם הקטנים ולנתק את זרימת הדם ולגרום לכאבים עצומים ולנזק ארוך טווח", כתבה.

במקום לנסות לגזור את השיער עם מספריים, ניקי ממליצה להשתמש בקרם להסרת שיער שמרכך אותו ומקל על ההתרה שלו. היא הוסיפה: "דרך מהירה וללא כאבים להסרת השיער היא באמצעות קרם להסרת שיער שפועל תוך 10 דקות". לדבריה, אם עדיין אתם לא מצליחים להסיר את השיער לאחר מריחת הקרם, יש לקחת את הילד לרופא.

מכיוון שאימהות לאחר הלידה חוות נשירת שיער, חשוב לא לחפוף או לסרק את השיער ליד התינוק כדי להפחית את הסיכון ששיערה תועה תגיע קרוב אליו. ד"ר דונלד מקגרגור מהקולג' המלכותי לרפואת ילדים ובריאות הילד, אמר ל-The Sun כי מצב זה יכול להשפיע על בהונות הרגליים של התינוק, אצבעותיו - אפילו הפין. "זה אחד הדברים שאני מבקש מרופאים ומתמחים לחפש כשהם פוגשים תינוק בוכה, אם אין סיבות ברורות", אמר.

הורים, קיץ 10 - מגוון אטרקציות לכל המשפחה ב- 10 שקלים בלבד מחכות לכם באפליקציית וואלה הורידו את אפליקציית וואלה והירשמו לפעילות באתר וואלה! שופס

עוד בוואלה!

למה התינוק שלי לא מפסיק לבכות?

לכתבה המלאה

נשים רבות לאחר לידה סובלות מנשירת שיער די מאסיבית. "אנחנו לא לגמרי בטוחים מדוע או איך השיערות מתלפפות כל כך חזק, זה ככל הנראה נובע מהעבודה שהשיער רך יותר כשהוא רטוב ומתכווץ ומתקשה כאשר הוא יבש. "הדרך הטובה ביותר למנוע מצב כזה היא להעלות את המודעות ולבקש מההורים לבדוק בהונות ואצבעות אם תינוקם בוכה ללא הפסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully