וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטריק הפשוט שמצליח להרגיע מיד כל תינוק בוכה

2.12.2015 / 18:31

רופא ילדים טוען שמצא טכניקה מיוחדת שמרגיעה תינוקות מייללים - ובסרטון חדש הוא חושף איך עושים את זה. הורים טריים, קבלו את שעות השינה שלכם בחזרה

Robert Hamilton

נס חנוכה הגיע אלינו מוקדם השנה: ד"ר רוברט סי. המילטון, רופא ילדים מסנטה מוניקה, קליפורניה, חושף טכניקה להרגעת פעוטות - שמבטיחה לעצור כל בכי של תינוק, גם העקשנים מביניהם. השיטה פשוטה לשימוש וכוללת קיפול, ניעור ונענוע קל של הגוף. לא בהכרח בסדר הזה.

ד"ר המילטון, רופא ילדים זה 30 שנה, טוען שמצא דרך לגרום לתינוקות עד גיל שלושה חודשים להפסיק לבכות - ושיתף את הטכניקה שלו - שזכתה לשם "The Hold" - בעמוד היוטיוב שלו. בסרטון, שפורסם בראשון האחרון וזכה כבר ליותר ממיליון צפיות, מדגים הרופא את הטכניקה שלו על מספר תינוקות נסערים - וזה עובד על כל אחד ואחד מהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פתרון פלא שירגיע תינוק בוכה/מערכת וואלה, צילום מסך

כפי שניתן לראות בסרטון, כדי להרגיע תינוק בוכה עליכם להרים אותו בידיים ולהניח את זרועותיו על החזה שלו. ביד אחת איחזו בזרועותיו כך שישארו צמודות לחזה - ובשניה איחזו בישבנו. הקפידו שהתינוק נמצא בזווית של 45 מעלות, והחלו לנער אותו בעדינות רבה מעלה ומטה ובסיבובים קלים - וראו איזה פלא: התינוק מפסיק לבכות. הטכניקה אולי נשמעת מעט מאיימת עבור הפעוט שלכם - אולם כשהרופא עושה את זה בסרטון, זה נראה הרבה יותר עדין ונעים ממה שזה נשמע.

עוד באותו נושא

הורים, יש שיטה מהפכנית שלא הכרתם לחיתול התינוק

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כך עושים את זה/מערכת וואלה, צילום מסך

ד"ר המילטון טוען שהשיטה עובדת על תינוקות עד שלושה חודשים, כי אחרי זה הם פשוט נהיים כבדים מדי לנשיאה. "חשוב לפעול בעדינות", אמר ד"ר המילטון לחדשות DailyMail, "הקפידו לאחוז בתינוק עם כף היד שלכם, לא עם קצות האצבעות, ולנער אותו בזהירות". ברשת רבים הביעו שביעות רצון מהטכניקה החדשה, כשהיו כמובן כמה שבחרו לגחך על הרעיון. "אם מישהו היה מצמיד את זרועתיי לחזה ומרים אותי מהישבן - גם אני הייתי נרגע", כתב משתמש יוטיוב אחד ואחר הוסיף: "רגע, זה יכול לעבוד גם על אשתי?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לא להאמין שעד לפני שניה הוא מירר בבכי/מערכת וואלה, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully